Ja, maar die geforceerde nachtbaggers zijn zo matig altijd. Dat is jammer.quote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Bombvis het volgende:
Nachtbagger om 23:06:32 uur? Dat is zeker zo'n 53 minuten en 28 seconden te vroeg
Dit is wel waar.quote:Op maandag 22 september 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar die geforceerde nachtbaggers zijn zo matig altijd. Dat is jammer.
True.quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef RetRy32 het volgende:
Ligt overigens vooral aan de mensen die er zijn.
Het is toch geen nachtquote:
Je doet je ondertitel gelukkig weer eer aan, wat dat betreft is het wel makkelijk met jouquote:Op maandag 22 september 2014 23:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niet iedereen die Frans heet is ook daadwerkelijk Frans pik.
Jij zet je timertje tot 6 uur om het avondmaal ook daadwerkelijk te eten als de avond begint. Ok man.quote:Op maandag 22 september 2014 23:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel gelukkig weer eer aan, wat dat betreft is het wel makkelijk met jou
waar noem ik die lekkere zoete meuk vodka?quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flirt vodka vodka noemen
tijd is een ilussiequote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Bombvis het volgende:
Nachtbagger om 23:06:32 uur? Dat is zeker zo'n 53 minuten en 28 seconden te vroeg
Nee, diner wordt in de avond gegeten, dus tussen 6 en 12 uur en niet exact om 6 uur.quote:Op maandag 22 september 2014 23:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij zet je timertje tot 6 uur om het avondmaal ook daadwerkelijk te eten als de avond begint. Ok man.
voel je daar goed bij?quote:Op maandag 22 september 2014 23:42 schreef Aiciu het volgende:
Als ik klaar ben mey werken wordt dit ee homo topic.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:42 schreef Aiciu het volgende:
Als ik klaar ben mey werken wordt dit ee homo topic.
quote:
Hoge marge heb jij danquote:
quote:
pic van je lekkerste chick.quote:
Die zit ook op FOK! denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 23:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
pic van je lekkerste chick.
goos je zit elke keer in de verkeerde nachtbaggerquote:
is er een andere bagger?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
goos je zit elke keer in de verkeerde nachtbagger
ja hier KLB / Meid negeert mij #2quote:
Is er een andere dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
goos je zit elke keer in de verkeerde nachtbagger
ja hier KLB / Meid negeert mij #2quote:
Geweldig. Alleen net in een aangeschoten bui tegen zo'n gryproc muur gevallen. Morgen schade meten.quote:
Dan ga ik daar maar heen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja hier KLB / Meid negeert mij #2
de wat muurquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geweldig. Alleen net in een aangeschoten bui tegen zo'n gryproc muur gevallen. Morgen schade meten.
nooit van gehoord /dopr heen gevallen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gyproc* dat is zo'n soort gips. Duurzaam maar fuckin breekbaar.
Tja was niet eens bij mij maar ergens in de stad van de universiteit. Bij zo'n studentengebeurenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
nooit van gehoord /dopr heen gevallen.
Hoop dat schade meevalt
owwquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Tja was niet eens bij mij maar ergens in de stad van de universiteit. Bij zo'n studentengebeuren
1-1 kom maak het weer een hetro topicquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
wederom weer een kutbaggertopiek
ik heb een goeien collectie tetten en kontjes die ik wil poste maar ik weiger om dat te doen in een topiek met plaatjes van hommos
doe normaal joh schavuiten
neej mijn collectie verdient beterquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
1-1 kom maak het weer een hetro topic
Ik kan er toch niks aan doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neej mijn collectie verdient beter
ik ga lekker boardwalk empire kijke, bedank GhpH maar voor zn hommopica waardoor tientallen tetten en kontjes deze nacht door mij niet gepost zulle worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |