Is er een onbewuste meet geweest?quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zie je, je was het wel in die metro toen
quote:Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
want ik was alleen aan het rondwandelen ( 3.5 uur lang!!) omdat mijn vriendin vroeg of ik haar op kwam halen....
Kan niet, helaas. Als ik weer een goed topique open vandaag of morgen dan krijg ik weer FOK!-vakantie en dát wil ik niet. Oopie.Bakkebaard houdt mij nauwlettend in de gatenquote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen. Heel FOK! kijkt er ontzettend naar uit.
Natuurlijk, een blanke in het winkelcentrum. Dat is fucking verdacht.quote:Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
ten derde de beveiligers, die mij constant in de gaten hielde alsof ik iets van plan was. Deze tokkies waren het ergst, want ik was alleen aan het rondwandelen ( 3.5 uur lang!!) omdat mijn vriendin vroeg of ik haar op kwam halen....
Ik denk dat ik precies hetzelfde had geantwoord als die vrouw..quote:Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
ten tweede is het personeel super onvriendelijk. Ik vroeg aan die dame van die churros tent toelaat het winkelcentrum sloot, haar antwoord was letterlijk; WA?!
antiklacht; 1 maand met mijn dinnetje (!)
Verkapt kijk-mij-geen-vriendin-hebben post.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:18 schreef ikeahotdog het volgende:
verkapt kijk mij een vriendin hebben topic
ja truequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-geen-vriendin-hebben post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |