Bij het 4e/5e level van die eerst portal (ik krijg die namen niet in m'n kop
)
Dan moet je zo'n plant die op zo'n eilandje ligt verslaan! Hoe doe je dat in hemelsnaam???
Ik kom er echt niet uit! ![]()
alvast tnx!!!
Je hebt daar van die roze stuiterballenbeessies die op je waterkanon gaan zitten, die moet je volpompen met water, dan naar ''mario-cam'' gaan (z-knop ?) en dan zo'n beessie naar dat monster schieten.
Dan wordt ie wakker en vliegt ie weg...
Daarna kan je m op dezelfde manier afmaken als dat je al een keer gedaan hebt (bek vol water schieten, daarna op die knop op ze buik springen)
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:49 schreef Kennyman het volgende:[..]
Zoiets?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1392768208
quote:Ik denk dat het juist het probleem is dat ik dat wel ben.
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:23 schreef The.PhantoM het volgende:
wat is sega soccer slam een pracht van een spel. Echt dikke humor, geen regels, het enigste wat telt is goals, mooie goals. Ohhh kickhhuuu. Zeker een aanrader!!! Ook al ben je geen voetbal fan net zoals mij!
quote:Ja wat is t leven toch erg als je nog 0 dagen moet wachten want ED ligt dus vanaf morgen in de winkel (op sommige fora hadden ze hem vandaag al)
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:58 schreef speknek het volgende:
En ik baal dat er voor TS2 of ED:SR geen Resident Evil-achtige eerdere release is.
quote:er zit in haarlem nog ergens een gameshop die ook oude consoles nog schijnt te verkopen
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan heb je aan koopavond niks hoor ! Dat moet je echt particulier gaan zoeken !
Oke diegene die nu nog twijfelen over de top kwaliteit van deze game zijn gewoon blind
DAMNNNNNNNNNNNNNNN
![]()
Edit:
vergeet ik er door de gekte heen bij te zetten dat t hi-res ZELDA filmpjes zijn ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 30-10-2002 18:54]
PS. Gamecube =
de meeste games (behalve Sonic 2 Adventure Battle en andere Sega games) die ik heb voor de cubus hebben zo'n mooi kwart cirkeltje waarop staat for gamecube only. Ik persoonlijk ga echt geen spellen kopen die voor elk platform uitkomen en vooral voor de PC(uitzondering voor Timesplitters 2), zoiets als Need for Speed: Hot Pursuit 2 doe je toch gewoon op de PC niet ik arm ben ofzo maar dat is toch weer 59,95 weggegooit terwijl je ook (dit volgende stuk tekst is puur fictief) gewoon een cd'tje aan je buurjongetje kan geven die hem er ook wel voor je opzet (ja toch). Maar ja dat kan aan mij liggen, trouwens met z'n tweeen op de bank achter de cube met Need for Speed is toch veel beter dan met z'n tweeen achter de pc.
TS2 is nog steeds nergens te bekennen
quote:Ik vind TS2 er zo nep uitzien. Die wapens zijn zo lang
Op woensdag 30 oktober 2002 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Eternal Darkness is al sinds gisteren verkrijgbaar bij dim+TS2 is nog steeds nergens te bekennen
quote:He toch niet alles moet superrealistisch eruit.
Op woensdag 30 oktober 2002 13:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vind TS2 er zo nep uitzien. Die wapens zijn zo lang
Timesplitters2 (men,women,guns and monkeys)
quote:Klinkt als een gevalletje: "had ik dat voorwerp in chapter 1 wat me niet nuttig leek toch maar opgeraapt
Op woensdag 30 oktober 2002 14:12 schreef G1Ace het volgende:
ik kan dit zelf niet geloven dat ik echt dit post
ik zit nu in de allerlaatste chapter van eternal darkness, het allerlaatste gevecht ga ik zo uitvechten
en ik kan er niet aan beginnen, want ik kan een bepaalde spiegel niet goed zetten(van de telescoopkamer, ik ben zo ver dat ik het moet activeren)
quote:Klinkt als : Whoehahahahahaha
Op woensdag 30 oktober 2002 14:23 schreef febster het volgende:[..]
Klinkt als een gevalletje: "had ik dat voorwerp in chapter 1 wat me niet nuttig leek toch maar opgeraapt
"
edit
inmiddels achtergekomen wat ik verkeerd deed
Grote slachtpartij gaat beginnen
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 30-10-2002 14:51]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |