Vandaag nog nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijnes nog gehad van mijn bruut vette fietskampeerahumvakantie?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijnes nog gehad van mijn bruut vette fietskampeerahumvakantie?
Oeh dat zou wel erg tof zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Denk dat ik er nog een paar uit Syrie, Aleppo heb... (geen grap)
Zal in het weekend ff voor je kijken
Brievenbus wordt hier niet iedere dag gecheckt dus soms duurt het iets langerquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat me net af te vragen hoe het hiermee zou zijn
Held ben je toch ookquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende maand ga ik nog een weekendje naar Antwerpen, misschien hou ik daar wel weer wat kaartjes aan over. Eem kijkm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Ama op 02-12-2015 18:25:27 ]Your beauty never ever scared me.
Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 9 december 2015 11:23 schreef loezzzje het volgende:
hij vroeg wil je een postzegel erbij en toen zei ik ja, maar ik bedacht me in het hotel toen, dat ik daar niks aan heb in NLmaargoed je hebt er een mooie postzegel bij
Binnenkortquote:Op donderdag 10 december 2015 13:59 schreef Etsu het volgende:
He jongedame, ik heb hier al een halfjaar zes kaarten voor je liggen. Wanneer kom je ze ophalen?
Coolquote:Op zondag 13 december 2015 00:52 schreef MaJo het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk naar Sri Lanka op huwelijksreis, zal proberen aan je te denken!
Tofquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:15 schreef Vincentoo het volgende:
Vanaf eind Januari een half jaar in India. Zal er een paar voor je meenemen
Nee die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef Voszje het volgende:
Heb je al iets uit de Dominicaanse Republiek (Punta Cana)? Waarschijnlijk kijk ik toch wel voor iets van een souvenir, dus ik zal m'n best doen om aan het kaartje te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Amarantha het volgende:
En weer 2 kaarten erbij, uit KroatiëBedankt!
[ afbeelding ]
Ah tofquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:30 schreef Dirk_Diggler het volgende:
Ik zal kijken of ik iets uit Libanon kan meenemen voor je, maar ik kan niks boven :p
Ik kwam gister toevallig langs een winkeltje, ik stuur ze wel op als ik weer thuis ben over 1,5 week. Laat even je gegevens achter dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tofKijk maar of je er aan denkt/het lukt.
Ik heb aan je gedacht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog nietBedankt!
Ah leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:06 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb aan je gedacht.Kaartje uit Punta Cana meegebracht voor je. Stuur me even je gegevens.
Stuur je een berichtjequote:Op woensdag 30 december 2015 08:48 schreef Dirk_Diggler het volgende:
[..]
Ik kwam gister toevallig langs een winkeltje, ik stuur ze wel op als ik weer thuis ben over 1,5 week. Laat even je gegevens achter dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:39 schreef Roguee het volgende:
Kan ik je blij maken met kaarten uit Cambodja? Zo ja, stuur maar pm!
Thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:12 schreef Fogel het volgende:
Trondheim heb je nog niet?
Zo nee, en je wil het aan je collectie toevoegen; stuur een pm met je adres
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Bedankt Tjacka voor de kaartjes uit IerlandIk zal morgen even foto maken! (en van nog 2 kaartjes die ik heb ontvangen)
Sorry foto's maken is hem nog niet geworden. Maar krijg nog paar kaartjes dus zet straks alles in 1x op de fotoquote:
Is goed liefste Amarantha van de wereld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry foto's maken is hem nog niet geworden. Maar krijg nog paar kaartjes dus zet straks alles in 1x op de foto
Haha slijmbal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is goed liefste Amarantha van de wereld.
Thanksquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies Tjacka, opzouten!
Hoi liefste Amarantha, de administratie is weer bijgewerkt. Klopt het dat je Deventer 2x hebt?
Ah leukquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:40 schreef Fogel het volgende:
Binnenkort kan er 3 keer Trondheim bij in de lijst. Moet alleen nog even ergens een envelop en een postzegel gaan halen.
Kaarten met Hell waren helaas uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cyprus - Larnaca
Cyprus - Nicosia
Cyprus - Paphos
Griekenland - Athene
Griekenland - Rodos
Ierland
Ierland - Dublin (2x)
Noorwegen - Trondheim
Noorwegen - Trondheim - Munkholmen
Noorwegen - Trondheim - Nidaros-domkerk
Spanje - Barcelona
Turkije - Içmeler
Turkije - Içmeler/Marmaris
Turkije - Istanbul
Turkije - Marmaris
Verenigde Staten - Florida - St. AugustineYour beauty never ever scared me.
onze Sri Lanka reis gaat niet door. We gaan naar Oost-Canada en Noord-Oost VS. Van welke plekken daar heb je al kaarten? Dan zal ik de rest voor je aanvullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |