Sowieso slapen bijna alle exchange studenten (van wie ik het heb gehoord) met meerderen op één kamer. Geloof er niets van dat het daar daadwerkelijk tot studeren komt. Ik hoor puberale verhalen over flessen wodka die langs de beveiliger in het gebouw moeten worden gesmokkeld en docenten die achter elkaar oogjes dichtknijpen wat betreft het geven van presentaties (met een ENORME KATER) natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 14:39 schreef Fanest het volgende:
Ligt er ten eerste aan wat voor studie je doet en ten tweede het kost natuurlijk veel geld om in het buitenland te studeren. Niet alle verhalen die jij hoort over de lol in buitenland zijn waar natuurlijk, en daarnaast hebben mensen de neiging om bij alles zowat te beweren dat 'het allemaal wel meeviel'. Ook al is juist het tegenovergestelde waar.
Straatprostitutie in Polen telt niet....quote:Op maandag 22 september 2014 14:43 schreef Anthony9219 het volgende:
Das mooi om te lezen, ik ben nu met een semester buitenland bezig
Moet je daar slim voor zijn dan? Het is gewoon inschrijven, betalen en gaan. Tenzij je een semester naar Yale gaat, maar dat is sowieso maar voor de buitencategorie weggelegd.quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef BlueMage het volgende:
TS had niet genoeg geld/was niet slim genoeg om in het buitenland te gaan studeren en reageert dat nu af middels deze klacht.Schattig wel
Ditquote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef BlueMage het volgende:
TS had niet genoeg geld/was niet slim genoeg om in het buitenland te gaan studeren en reageert dat nu af middels deze klacht.Schattig wel
Sowieso laat het zien dat je initiatief toont en niet (zoals het de stereotype FOK!ker betaamt) bang bent om uit je comfortabele zone van 'studeren in eigen stad' te stappen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:01 schreef niels0 het volgende:
Werken met en in een andere cultuur is voor iedereen goed en je staat er nog van te kijken hoeveel cultuurverschil er binnen Europa heerst.
In een Thaise gevangenis?quote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef Belfort het volgende:
Mijn semester in het buitenland werd 4 jaar....
Nee, een multinational in Spanje voor een jaar en daarna 3 jaar in het Verenigd Koninkrijk voor hetzelfde bedrijf.....quote:
Moet zijn: een maand/semester/korte periode studeren feestvieren in een ander westers land/omgeving met veel westerlingen wordt zwaar overrated.quote:Op maandag 22 september 2014 14:28 schreef James_R het volgende:
.........
Klacht : Studeren in het buitenland wordt overrated.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |