abonnement Unibet Coolblue
pi_418524
Misschien dat niet iedereen op hoogte is, maar morgen kunnen de kijkers via Bart vragen stellen aan de BB bewoners. Deze vragen kunnen doorgemaild worden naar Stenders Vroeg en zij zorgen ervoor dat ze bij Bart aankomen. Hij schijnt de Stenders Vroeg uitzending vanuit het BB huis te gaan maken (zonder dat de bewoners dat weten), al heb ik geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen

Dit lijkt dus onze kans...heeft iemand geen leuke suggesties???

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:33:01 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_418565
Weten ze zelf nog leuek weekopdrachtjes en wat denken ze over hun imago bij Nederland.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:43:49 #3
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_418586
Wie heeft de lekkerste kont!!!.. jah dat zou ik vragen...gewoon om die hoofden te zien... (als ik al zou kijken )
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_418608
Laat hem maar vertellen dat de bus de sex primeur had en dat het hard nodig is dat zij gaan volgen omdat er geen hond meer kijkt(weten zij immers veel)

Nee ff sereneus,
eigenlijk kan ik geen leuke/interesante/ boeiende vraag bedenken, ze zijn gewoon te saai.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_418643
Vraag hem eens of het nou echt nodig is om van alle sukkels die in BB hebben gespeeld meteen maar BN'ers te maken en of dat niet bijster irritant is voor de Nederlandse kijker.

Voor mij wel nl. Ik wordt een beetje gek van die uitgescheten artiesten parade, zie liever mensen die daadwerkelijk al meerdere dingen hebben gepresteerd op TV....

pi_418987
Gek he, bij de eerste BB had ik honderden vragen kunnen bedenken, maar nu kan ik er geen één bedenken die ik echt de moeite waard van....Ja twee dan...of het verblijf in het huis nou echt is geworden wat ze ervan hadden verwacht en of ze zich er erg op verheugen om strax een bekende Nederlander te zijn
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  donderdag 26 oktober 2000 @ 16:28:36 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_419113
Ik kan ook geen vragen bedenken. Komt waarsch. omdat je alles al weet.
Maar het lijkt me veel leuker als Bart een beetje mag stoken.
Bijv. het aan Dees vertellen, dat Ed de draak stak met het zeep-verhaal tegenover Annet. Dat soort geintjes, lijkt me leuk.
***
  donderdag 26 oktober 2000 @ 16:30:01 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_419119
Bart,

kom je eten vannavond, we eten wel vroeg, dus je moet opschieten.

Als je niet kan bel je dan even?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 26 oktober 2000 @ 16:32:41 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_419132
Een leuke vraag zou zijn:

" Wie de schoen past trekke hem aan: denkt degene die elke dag stiekem in een camera over mede-bewoners zit te roddelen, nu echt stemmen te kunnen winnen met dergelijk gedrag? "

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 17:00:27 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_419256
Hoe denken de bewoners hun onmetelijk grote status van bekende Nederlander straks te kunnen uitmelken ???

(Laat ze maar lekker in die waan, de mafkezen. By the way: Die Stenders is de laatste tijd steeds meer de mediahoer van Hilversum aan het worden)

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_419334
quote:
Op 26 oktober 2000 16:30 schreef Jumparound het volgende:
Bart,

kom je eten vannavond, we eten wel vroeg, dus je moet opschieten.

Als je niet kan bel je dan even?


Stille hint...
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')