Volgens mij ben je in de war met die soap over de zwart wit regenboogpiet, da's een Nederlandse productiequote:Op maandag 22 september 2014 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
Is hij niet die witte neger van die film waar James Franco hem speelt met die disney wijven die vakantie vieren met ide leipe kleuren en die drugs?
Deze:quote:Op maandag 22 september 2014 14:20 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met die soap over de zwart wit regenboogpiet, da's een Nederlandse productie
Naar het schijnt niet dus, aangezien die Riff Raff blijkbaar een bitch is die mensen aanklaagt in plaats van het regelt als een eckte G.quote:James Franco claimed that Alien is based on underground rap artist Russell Curry alias Dangeruss. There was much speculation that his character was based around another rap artist by the name of Riff Raff. Franco dismissed those claims when speaking to GQ in 2012, yet he posted a picture of himself online with pictures of Riff Raff on his wall and referring to himself as "film game riffraff". Also, Riff Raff released e-mails between himself and Harmony Korine in which Korine offered Riff Raff the part of Alien. Riff Raff is filing a $10 million lawsuit against Korine and spoofed Franco in One Life to Live: Episode #1.6 (2013).
Als je op de frontpage rondhangt is het niet meer dan terecht op een haan-topic uit te komen ook.quote:Op maandag 22 september 2014 14:09 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Zelfs op de Duitse website van Otto of Neckermann kun je nog niet zo'n beroerde kledingstijl bij elkaar rapenIk haat geloof ik maar even mee
Ik moest huilen toen ik deze meneer zag.quote:
Dacht ook dat het daar over ging.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |