Haar foto's wel eens gezien? Ik denk dat geen enkele sjeik haar middelmatige pijpskills zal kunnen waarderen al was het maar omdat er aandachtshoer op haar voorhoofd staat geschreven.quote:Op maandag 22 september 2014 01:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag niet gezien? Waarschijnlijk is ze in Libanon een of andere sjeik aan het plezieren zodat ze de 25ste vrouw kan worden in zijn harem.
Een keer wel wat voorbij zien komen in een of ander topic. Dat laatste is zeker waar.quote:Op maandag 22 september 2014 01:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haar foto's wel eens gezien? Ik denk dat geen enkele sjeik haar middelmatige pijpskills zal kunnen waarderen al was het maar omdat er aandachtshoer op haar voorhoofd staat geschreven.
Wel een bazentroll soms.
Huurhacker via silkroad en een blokkade op haar IP-adres.quote:Op maandag 22 september 2014 01:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit is een privévergadering. We besluiten hier wat te doen met de toekomst van sansoufi.
quote:Op maandag 22 september 2014 00:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Elke zondag lig ik op het weiland in de koeienvlaaien te rollen.
Wtf is dezequote:
Mwa, Sanasoufi is een bazentroll. Ik ben nog niet uit of het een man/vrouw is. Het kan alle kanten op.quote:Op maandag 22 september 2014 01:04 schreef Crip het volgende:
Sana is leuk! <33333 hartjessss en zilvervisjes <333
Als jij dat zou willen doen, dan word je penningmeester in onze privécommissie.quote:Op maandag 22 september 2014 01:05 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Huurhacker via silkroad en een blokkade op haar IP-adres.
Is geen troll, accepteer het.quote:Op maandag 22 september 2014 01:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwa, Sanasoufi is een bazentroll. Ik ben nog niet uit of het een man/vrouw is. Het kan alle kanten op.
Het is mysterieus, dat maakt haar zo leuk.quote:Op maandag 22 september 2014 01:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwa, Sanasoufi is een bazentroll. Ik ben nog niet uit of het een man/vrouw is. Het kan alle kanten op.
Ik waardeer haar vooral als troll.quote:Op maandag 22 september 2014 01:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is mysterieus, dat maakt haar zo leuk.
Ik heb die foto's wel eens in de omloop gezien. Je zou niet denken dat zo een verlegen uitziende jonge vrouw achter dat soort topics zat.quote:Op maandag 22 september 2014 01:16 schreef Karig_Hutje het volgende:
Jaar of wat geleden poste ze nog wel eens foto`s van een vrouwspersoon wat voor haarzelf door moest gaan. Dat waren in ieder geval wel van één en dezelfde niet onaardige libanees uitziend iemand. Is in haar archief nog wel terug te vinden denk ik.
Ze zagen er wel echt uit. Niet van als van internet geplukte. Maar dat zie je moeilijk.quote:Op maandag 22 september 2014 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb die foto's wel eens in de omloop gezien. Je zou niet denken dat zo een verlegen uitziende jonge vrouw achter dat soort topics zat.
We zijn een en al oor.quote:
De bizarre wereld van het internet. We kruipen uit onze schulp en durven dingen die we zonder anonimiteit nooit in onze mond zouden nemen. Hoewel je je kunt afvragen hoeveel anonimiteit men werkelijk heeft door het internet, maar dat is voer voor een andere thread.quote:Op maandag 22 september 2014 01:21 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ze zagen er wel echt uit. Niet van als van internet geplukte. Maar dat zie je moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |