Ja daar kun je het mee vergelijken maar dan 16456x erger.quote:Op maandag 22 september 2014 00:26 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ah net zoiets als de kerstafleveringen in een soap tegen het eind van het seizoen ofzo.
One piece.quote:
Gelukkig mee gestopt tijdens die arc op dat gif eiland met de kutkinderen.quote:
Je naam als usernamequote:Op maandag 22 september 2014 00:37 schreef aniihakobyan het volgende:
De fillers in Naruto![]()
Hell. Just hell.
Precies, de verhaallijn zonder de fillers is zo goed in OP maar ze hebben gewoon 10 afleveringen waar ze rondrennen en niets doen. Erg frustrerend ;/quote:Op maandag 22 september 2014 00:36 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gelukkig mee gestopt tijdens die arc op dat gif eiland met de kutkinderen.
Iedere keer van die stomme korte scenes er tussen om de boel maar een beetje op te rekken, zelfde met de Marineford Arc waar je dan regelmatig stukjes had met willekeurige personages die 'Luffy!' roepen.![]()
Afleveringen van 20 minuten duurden in het echt maar 12/15 minuten en de rest was filler om de afleveringen uit te rekken.
Stop dan verdomme gewoon even 3/4 maanden met het uitzenden van afleveringen zoals Fairy Tail deed als het echt zo'n probleem is.
Ha, daarom ben ik er nooit aan begonnen tbh. Naruto spant de kroon.quote:Op maandag 22 september 2014 00:37 schreef aniihakobyan het volgende:
De fillers in Naruto![]()
Hell. Just hell.
Ja echt waar, voornamelijk bij The Ninja War Arc.quote:Op maandag 22 september 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies, de verhaallijn zonder de fillers is zo goed in OP maar ze hebben gewoon 10 afleveringen waar ze rondrennen en niets doen. Erg frustrerend ;/
[..]
Ha, daarom ben ik er nooit aan begonnen tbh. Naruto spant de kroon.
Ik dacht serieus dat die serie nu wel klaar was. Maar niet dusquote:Op maandag 22 september 2014 00:40 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ja echt waar, voornamelijk bij The Ninja War Arc.Ik kijk wel verder als het gestopt is.
Oh God no. It NEVER ends. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het gewoon echt ge-wel-dig, maar op een gegeven moment moet het wel stoppenquote:Op maandag 22 september 2014 00:41 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat die serie nu wel klaar was. Maar niet dus
Shingeki no Kyojinquote:Op maandag 22 september 2014 01:23 schreef aniihakobyan het volgende:
Attack on Titan thougheternal waiting for the next season
Intro van het eerste seizoenquote:Op maandag 22 september 2014 05:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Shingeki no Kyojin
De soundtrack
quote:Op maandag 22 september 2014 10:17 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Intro van het eerste seizoen
Japan is op zijn zachtst gezegd een geweldig land. Woon hier pas net, maar ik begin nu al een teringhekel te krijgen aan de toeristen die alles wat met anime of manga te maken heeft er op fappen, of die alles "kawaii" vinden.quote:
Sie sind die essen und wir sind die Jäger!quote:Op maandag 22 september 2014 10:17 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Intro van het eerste seizoen![]()
De randstad verlatenquote:Op maandag 22 september 2014 10:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Japan is op zijn zachtst gezegd een geweldig land. Woon hier pas net, maar ik begin nu al een teringhekel te krijgen aan de toeristen die alles wat met anime of manga te maken heeft er op fappen, of die alles "kawaii" vinden.Dood aan hen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |