quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 20:50 schreef .sfinx het volgende:
Dat je maar weer snel op FOK! vakantie mag.
Oh dan deze maar:quote:Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Lezen.... Moet bereikbaar zijn.
quote:Op zondag 21 september 2014 20:50 schreef .sfinx het volgende:
Dat je maar weer snel op FOK! vakantie mag.
niks moetquote:Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Niemand wil jou kunnen bereiken.quote:Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
quote:
Ja, ik vind het ook vervelend dat jij er weer bent. Ik word bang van je negativiteitquote:Op zondag 21 september 2014 21:58 schreef Syntos het volgende:
Ze laten ook alle aids op dezelfde dag los he.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:00 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook vervelend dat jij er weer bent. Ik word bang van je negativiteit
Rot op uit mn topics relnicht.quote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:
Rot gewoon een eind op met je aidstopics.
Jouw topics kan je amper een topic noemen. Alleen maar gejammer, gejank en gezanik.quote:Op zondag 21 september 2014 22:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Rot op uit mn topics relnicht.
Dan blijft hij eeuwig bezig met knippen en heeft hij dus geen tijd meer om te FOK!ken.quote:
Als jij van FOK! af zou gaan, zou het heel saai wordenquote:Op zondag 21 september 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan blijft hij eeuwig bezig met knippen en heeft hij dus geen tijd meer om te FOK!ken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |