Ik weet niet waarom, maar ik vond dit een heel deprimerend.quote:Op zondag 21 september 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
Om 21:00 is er een interessante docu op radio 1.
Een heel deprimerend wat?quote:Op zondag 21 september 2014 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vond dit een heel deprimerend.
Ik stelde mezelf voor in een fauteuil voor een donker raam, met een sigaret in de hand luisterend naar een docu op radio 1.quote:
Klinkt goed. Glas wodka erbij en gaan met die handel.quote:Op zondag 21 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik stelde mezelf voor in een fauteuil voor een donker raam, met een sigaret in de hand luisterend naar een docu op radio 1.
Ik probeer tegenwoordig meer onder de mensen te komenquote:Op zondag 21 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt goed. Glas wodka erbij en gaan met die handel.
Ik was vandaag nog onder de mensen en vond het drie keer niks. Dagjesmensenquote:Op zondag 21 september 2014 20:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik probeer tegenwoordig meer onder de mensen te komen
bezoek een begraafplaatsquote:Op zondag 21 september 2014 20:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet je hoer wordenquote:Op zondag 21 september 2014 20:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe zit het met het Mexicaanse bordeelquote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moet je worden
Dan kom je onder de mannen terecht
Je mag wel onder mij komenquote:Op zondag 21 september 2014 20:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mexico ging niet doorquote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe zit het met het Mexicaanse bordeel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |