oh owkeequote:Op zondag 21 september 2014 19:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze hadden het over 3 grote en bella
Klavertje moet toch een poos naar Klaver?quote:
Als ik er aan denk zet ik de stream op 2000 Kbps voordat ik een cap maak. Op 'auto' zijn caps vaak vaag.quote:
Mits goed gemaakt, beter geïsoleerd dan jouw huis!quote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef Mylene het volgende:
Huisjes van strobalenIk hoop dat het hard gaat vriezen
.
Die had ze nog, want ik heb haar niets zien doen vandaag. Behalve eten.quote:Op zondag 21 september 2014 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo hé Lot heeft al hard gewerkt, zie d'r armbandjes display eens vol hangen met nieuwe![]()
ja ook nogquote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klavertje moet toch een poos naar Klaver?
En dat Peter niet met een wolf langskomt ...quote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef Mylene het volgende:
Huisjes van strobalenIk hoop dat het hard gaat vriezen
.
I will huff and puff,and blow your house down.quote:Op zondag 21 september 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat Peter niet met een wolf langskomt ...
quote:Op zondag 21 september 2014 19:46 schreef Cir het volgende:
wat zegt die gek ?
400 stro balen nodig om te bouwen en wat kosten ze per stuk
Lekker geinventariseerd ook
TV maken, ze is een smaakmakertje, iedereen praat over haar. Negatieve aandacht is ook aandacht. En ze heeft er alles voor over om actrice te worden zij ze, echt alles.quote:Op zondag 21 september 2014 19:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat doet Bil daar eigenlijk nog? Haar kunst blijkt overbodig te zijn en verder doet ze daar helemaal niets behalve zich "open stellen" voor Ruud. Dit is gewoon vernederend...
Dat zal haar nooit lukken.quote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
TV maken, ze is een smaakmakertje, iedereen praat over haar. Negatieve aandacht is ook aandacht. En ze heeft er alles voor over om actrice te worden zij ze, echt alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |