Bizar ja. Rood had niet misstaan maar zéker geel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Belachelijk: die Broerse is gewoon de wedstrijd uit getrapt zonder dat de scheidsrechter daar een kaart voor trekt. Schoolvoorbeeld van gevaarlijk spel.
Het had sowieso geel moeten zijn; gevaarlijk spel. Rood is sterk overdreven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar ja. Rood had niet misstaan maar zéker geel.
Verder is de wedstrijd niet zo spannend. PEC is sterker maar heeft nou ook niet echt veel kansen. Ajax relatief wat meer maar niets echt spannends.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar ja. Rood had niet misstaan maar zéker geel.
Verder is de wedstrijd niet zo spannend. PEC is sterker maar heeft nou ook niet echt veel kansen. Ajax relatief wat meer maar niets echt spannends.
Blijkbaar 92 minuten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef De_Pel het volgende:
Knap toch wel. Benieuwd hoe lang Zwolle het volhoudt.
93.quote:
Dit!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
PEC speelt 0-0, uit bij de landskampioen. Dat is gewoon prima.![]()
PEC staat na 8 wedstrijden gelijk met datzelfde Ajax op de ranglijst, vlak achter PSV. Ruim voor Feyenoord en ook voor alle andere clubs met subtop-aspiraties. En PEC heeft nu PSV en Ajax al gehad.
PEC moet dit seizoen de beste prestatie ooit (#8 in 1978) maar eens gaan overtreffen.
Ja, vond ik ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef JJH het volgende:
Mooi item met Ron Jans. Tof dat zijn vader ook zo in het interview betrokken werd.
Zijn veel leden van de SC bijgekomen voor de bekerfinale maar dat zijn dagjesmensen. Denk dat het aantal ABC houders niet veel is gestegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was een aardige rij gister voor de uitkaarten van GAE. Kwartiertje hoeven te wachten en ik kon alweer naar huis. Wel jammer dat het niet gelijk uitverkocht is, je zou denken dat iedereen die een ABC kaart heeft naar GAE uit wil.
Voorzitter van de SC zei op Twitter dat er ongeveer 350 leden waren. Vanavond kunnen er nog bijna 100 kaarten worden gehaald voor de uitwedstrijd. Vraag me af of het nog wel leeft...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zijn veel leden van de SC bijgekomen voor de bekerfinale maar dat zijn dagjesmensen. Denk dat het aantal ABC houders niet veel is gestegen.
Het leeft bij GAE sowieso veel meer dan in Zwolle.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Voorzitter van de SC zei op Twitter dat er ongeveer 350 leden waren. Vanavond kunnen er nog bijna 100 kaarten worden gehaald voor de uitwedstrijd. Vraag me af of het nog wel leeft...
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 15-10-2014 om 20:01:34Mateusz Klich baalt van zijn terugkeer naar VfL Wolfsburg: "Ik had niks te zeggen, Wolfsburg had het recht om me terug te halen." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |