abonnement Unibet Coolblue
pi_144998161
Ik heb eigenlijk nog nooit wat op internet gekocht qua patroontjes, maar dat lijkt me super irritant ja.

En misschien kan je nog een extra rij wit maken om het borduurwerk om de brandplek te maskeren? Of misschien helpt een beetje bleek het te verminderen. Wel uitkijken dan met de rest van het werkje, en het er niet in laten werken. Erg riskant bedenk ik me nu. Als je er iets overheen doet, doe het dan over de hele lengte, en aansluitend aan het geborduurde stuk, dan valt het minder op. Misschien kan je dan een strook om het hele stuk doen.. Verder weet ik even niks.

Met mijn borduurtje ben ik nu bijna op een kwart. Ik vergat vanmiddag een foto te maken (daglicht nodig). Dat doe ik dan dinsdag, morgen ben ik weg.
pi_144998344
Maar Donna heb je geen kleurenpatroon gekregen erbij? Ik had een zwart-wit versie en een kleur..
pi_144998473
Ik ben toch zo blij met mijn zwart-witte patroon.

Maar een kopie draaien van je patroon en met kleurpotlood inkleuren? wellicht niet in de kleur die het moet worden, maar lekker afstekende kleuren?
Professioneel gifmenger.
pi_144998953
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:46 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Niet fijn zeg. Beterschap!
Maar wat doe je voor massale studie, dat de practicumbegeleiders jou niet kennen? Lijkt me helemaal niet fijn, als je je één van de duizenden voelt...
Bedankt, ik voel me nu ook al een stuk beter.
En hoe massaal het is valt nog wel mee. We zijn met 200-250 eerstejaars. Maar de begeleiders zijn niet bar geïnteresseerd in ons en doen nog veel meer dan alleen scheikundestudenten begeleiden.
En het is ook meer iets dat ik voor mezelf denk, zodat ik niet het idee heb dat iedereen naar mij aan het kijken is, want er zijn nog veel meer mensen :) .

Ik ben trouwens bezig met de uiltjes van de Action, die heb ik deze zomer voor mijn verjaardag gehad. Ik zal nog wel laten zien hoe ver ik ben.

Afgelopen zomer heb ik een Winnie de Poeh met bloemetjes gemaakt voor een baby, en ik ben al eeuwen bezig met een beer met een gieter. Dat is een heel slecht patroon (geen symbolen, maar alleen maar kleurtjes, die niet overeenkomen met het garen en erg op elkaar lijken) en het garen heeft vooral veel vieze kleurtjes (mintgroen voor gras!!!). Nu heb ik zoveel als ik kon met het mooiere garen geborduurd, en is dat op. Nu moet ik dus garen gaan zoeken. Dat wordt namelijk ook niet zo'n heel leuke klus, want het is natuurlijk geen DMC dus moet ik echt de kleuren naast elkaar gaan houden. Vandaar dat ik maar uilen ben gaan doen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Tele6 op 28-09-2014 21:51:57 ((ik wilde er nog wat bijschrijven)) ]
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 21:57:16 #205
382129 crew  Donna
pi_144999764
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Lijnloos het volgende:
Maar Donna heb je geen kleurenpatroon gekregen erbij? Ik had een zwart-wit versie en een kleur..
Nee deze was alleen zwartwit Misschien heeft ze m wel in kleur. Zal eens vragen als ze reageert op mn bericht.

Wel handig dat jij ook een gekleurde versie hebt.

Dat inkleuren zit ik nu idd overna te denken Buurpoes.
pi_145002319
Wat vervelend van het prinsessenpatroon! Ik heb volgens mij de post gemist waarin jullie hebben verteld welke jullie hebben gekocht. Ben toch wel nieuwsgierig. Misschien van de week maar ff teruglezen. Ik wil ook prinsessen gaan borduren als ik met dit klaar ben.

Ik heb dit weekend EINDELIJK weer eens geborduurd en lekker opgeschoten. Dus bij deze weer eens een update van mijn kant!
pi_145004665
Blijft toch een waanzinnig mooi effect, borduren op zwarte stof :)

Gaaf hoor!
  maandag 29 september 2014 @ 07:31:47 #208
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145008632
Wauw! Mooi Annelotje. Mijn volgende project is ook op zwarte stof, maar eerste moeten de Yoshi's af.

(ik mag van mezelf met niet meer dan 2 borduurwerken bezig zijn)
pi_145008773
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:38 schreef annelotje het volgende:
Wat vervelend van het prinsessenpatroon! Ik heb volgens mij de post gemist waarin jullie hebben verteld welke jullie hebben gekocht. Ben toch wel nieuwsgierig. Misschien van de week maar ff teruglezen. Ik wil ook prinsessen gaan borduren als ik met dit klaar ben.

Ik heb dit weekend EINDELIJK weer eens geborduurd en lekker opgeschoten. Dus bij deze weer eens een update van mijn kant!
[ link | afbeelding ]
Het is echt mooi op die zwarte stof, heb je de stof zo gekocht of zelf geverfd?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_145009304
Gaaf Annelotje! Wordt echt mooi zo met die zwarte stof. Moet ik toch ook maar es gaan proberen :D
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 07:31 schreef Patapon het volgende:
...
(ik mag van mezelf met niet meer dan 2 borduurwerken bezig zijn)
O-)
pi_145009347
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 08:46 schreef Lijnloos het volgende:
Gaaf Annelotje! Wordt echt mooi zo met die zwarte stof. Moet ik toch ook maar es gaan proberen :D

[..]

O-)
Hoeveel werkjes heb jij liggen? :D
Professioneel gifmenger.
pi_145009503
Ik ga niet eens tellen :D

Maar echt waar ik mee bezig ben zijn eigenlijk alleen de zelda en de giraffen. En ik moet mijn F-eetje nog in de kaart stoppen en geven (hoewel der verjaardag al 2 weken geleden was :@ )...
Ik heb nog wel wat dingen liggen die ik toch nooit meer af ga maken omdat ze mislukt zijn of stiekum toch niet leuk of zo... maar als ik ze dan zie vind ik het ook zonde om gewoon maar weg te gooien, dus ligt het nog ergens in een IKEA bak ;)
pi_145009859
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is echt mooi op die zwarte stof, heb je de stof zo gekocht of zelf geverfd?
Het is een pakket en daar zat de zwarte stof al bij. Het is overigens de eerste keer dat ik met een pakket werk (ook pas mn 3e borduursel) en ik moet wel echt wennen aan het zwart/wit patroon. Vind een patroon in kleur toch makkelijker werken. Dan kun je ook beter zien wat je nu eigenlijk aan het borduren bent..
  maandag 29 september 2014 @ 10:14:20 #214
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145010859
2 grote borduurwerken, meerdere kleine zoals kaartjes en geurzakjes. Daarnaast ook nog gamen. Op de 3ds pokemon x, Yoshis eiland en marioland. Op de wiiu hyrule warrior en op de playstation assassins Creed 1, nino kuni en natural doctrine. En dan lees ik op het moment gelukkig maar 1 boek.

Ben blij dat ik klaar ben met mijn studie. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Patapon op 29-09-2014 10:15:26 (typefout) ]
pi_145012491
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Patapon het volgende:
2 grote borduurwerken, meerdere kleine zoals kaartjes en geurzakjes. Daarnaast ook nog gamen. Op de 3ds pokemon x, Yoshis eiland en marioland. Op de wiiu hyrule warrior en op de playstation assassins Creed 1, nino kuni en natural doctrine. En dan lees ik op het moment gelukkig maar 1 boek.

Ben blij dat ik klaar ben met mijn studie. :D
Ik probeer af en toe met mijn vader een avondje te gamen (op de PC), lees elke 2 dagen een boek, stuur veel ansichtkaarten (Postcrossing) en verder doe ik gelukkig niks :P (behalve lange dagen werken..) Ik mag dan ook maar echt 1 borduurwerk onder handen hebben.... Anders blijf ik met een kast vol UFOs zitten....
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 11:10:35 #216
382129 crew  Donna
pi_145012514
Ik ben op dit moment bezig met 4 projecten, waarvan 2 pakketten. Maar 2 heb ik al lang niet aangeraakt.

Ik heb trouwens bericht terug van de prinsessen vrouw. Ik krijg de PDF opnieuw via de e-mail (via Etsy kan ze het niet aanpassen) dus ben benieuwd!
  maandag 29 september 2014 @ 11:46:48 #217
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145013662
Ohja, ik werk ook nog 36 uur per week. :D Nu iets meer i.v.m. De voorbereidingen voor de 3 oktoberviering.
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 11:52:50 #218
382129 crew  Donna
pi_145013857
Ik heb ook echt teveel hobbies haha. Naast meer dan 40 uren werken en het huishouden doen kom ik er amper aan toe. Wil iedere avond iets creatiefs doen, maar vind een serie kijken of tijdschrift/boek lezen ook heerlijk. Dus de keuze is vaak moeilijk!
pi_145013997
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook echt teveel hobbies haha. Naast meer dan 40 uren werken en het huishouden doen kom ik er amper aan toe. Wil iedere avond iets creatiefs doen, maar vind een serie kijken of tijdschrift/boek lezen ook heerlijk. Dus de keuze is vaak moeilijk!
Te herkenbaar helaas... Twee studies, drie verenigingen, sporten en dan nog al mijn hobby's. En natuurlijk de behoefte aan een sociaal leven ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_145014026
Huishouden _O- Grapjas...

Hier ook 4 dagen in de week werken, hockeyen (trainen en wedstrijd) en kind... maar een vent die heel vaak 's avonds en in de weekenden werkt wat mij enigzins aan huis bindt (want kind) dus dan heb ik automagisch tijd voor hobbies (borduren, kleuren, haken, gamen, lezen, tvseries, films)...
pi_145014249
Ik heb godzijdank geen tv meer en ook de meeste tijdschriften de deur uit gegooid. En nu ik borduur sla ik de krant ook maar over. :+
Professioneel gifmenger.
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 12:42:31 #222
382129 crew  Donna
pi_145015423
Huishouden doen vind ik niet erg. Ik ben wel een beetje een poetser, maarja het kost uiteraard wel kostbare crea-tijd!

Ik ben ook veel thuis. Ben wel een echte huismus wat dat betreft. O+
pi_145036823
En een update van jip en janneke:


Wat ben ik blij dat t einde in zicht is.... :D
Professioneel gifmenger.
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 22:46:52 #224
382129 crew  Donna
pi_145037327
Aww Jip en Janneke zijn zo cute. Netjes hoor! O+

Mijn zus werkt bij Ikea. Heb haar gevraagd om de lamp mee te nemen die ik heb gekozen. Kan ik ook lekker borduren 's avonds!
pi_145037728
Die Jip en Janneke worden echt mooi! Nu je wat verder bent is ook beter te zien wat wit geborduurd is en wat de achtergrond is. Komen er nog backstitches omheen of blijven het alleen kruisjes?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')