abonnement Unibet Coolblue
pi_145344915
Mijn zoon is al ruim een jaar gek met z'n Toet Toet auto's.
Nu zijn er ook Zoef Zoef dieren, zijn tijgertje is een hit :)

Hij wordt bijna twee en ik zat er aan te denken om onderstaande boomhut voor hem te kopen. Alleen vraag ik me af of hij het wel leuk zal vinden.. Motorisch loopt hij achter, dus geen idee of hij er mee overweg kan..

Iemand ervaring met deze of met bijvoorbeeld de garage/vliegveld oid van de Toet Toet serie?

http://www.intertoys.nl/s(...)zoef%2Fsearch_result
pi_145345165
Poes, wij hebben precies die vandaag gekocht voor Eva! Ik ben er wel een beetje verliefd op maar Eva (16 maanden) snapt er nog niet zoveel van, al verwacht ik dat dat niet lang duurt. Ze kunnen met het diertje schommelen, er is een takel die ze hoog en laag kunnen halen, een baan om naar beneden te zoeven en er zit een vormenstoof bij met drie blokjes. Echt leuk O+
E.
pi_145345257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Poes, wij hebben precies die vandaag gekocht voor Eva! Ik ben er wel een beetje verliefd op maar Eva (16 maanden) snapt er nog niet zoveel van, al verwacht ik dat dat niet lang duurt. Ze kunnen met het diertje schommelen, er is een takel die ze hoog en laag kunnen halen, een baan om naar beneden te zoeven en er zit een vormenstoof bij met drie blokjes. Echt leuk O+
Ja ik vind het allemaal ook zo prachtig O+
Maar het is voor mij wel een flinke uitgave, en ik hoop geen miskoop te doen.. Vandaar dat ik even vraag om ervaringen.
pi_145345625
Hij snapt nog steeds niks van vormenstoven, puzzels, duplo blokjes etc :@
Dus is dit wel zo handig dan?
pi_145346148
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Hij snapt nog steeds niks van vormenstoven, puzzels, duplo blokjes etc :@
Dus is dit wel zo handig dan?
Eva snapt daar ook nog niets van nee, die probeert de blokjes iedere keer door de verkeerde gaten van de vormenstoof te steken :D
Maar dat vind ik wel lastig, weet niet of de uitdaging dan voldoende is. Als hij zich kan vermaken met de dieren laten glijden en schommelen enzo is het wel leuk denk ik. Die vormenstoof is natuurlijk maar 1 onderdeel van alles wat er te doen is. Eva vermaakte zich vandaag voornamelijk met de panda laten zingen en die takel omhoog en omlaag laten draaien O+
E.
pi_145346217
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Eva snapt daar ook nog niets van nee, die probeert de blokjes iedere keer door de verkeerde gaten van de vormenstoof te steken :D
Maar dat vind ik wel lastig, weet niet of de uitdaging dan voldoende is. Als hij zich kan vermaken met de dieren laten glijden en schommelen enzo is het wel leuk denk ik. Die vormenstoof is natuurlijk maar 1 onderdeel van alles wat er te doen is. Eva vermaakte zich vandaag voornamelijk met de panda laten zingen en die takel omhoog en omlaag laten draaien O+
Aaaahw O+

Ja ik wil hem hoor :Y
pi_145346503
Weet iemand speelgoedwinkels in de buurt van Rotterdam waar ze "mooi" speelgoed (voor baby's) verkopen? Leuke (stoffen) poppen, houten speelgoed, en niet woezel en pip, disney en knopjes, zeg maar? À la Janod en Haba, bijvoorbeeld?
pi_145353854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet iemand speelgoedwinkels in de buurt van Rotterdam waar ze "mooi" speelgoed (voor baby's) verkopen? Leuke (stoffen) poppen, houten speelgoed, en niet woezel en pip, disney en knopjes, zeg maar? À la Janod en Haba, bijvoorbeeld?
Ik ga graag naar hunnies (www.hunnie.nl)
Maar de website stelt niet zoveel voor en de winkel is wel erg klein...
pi_145355142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet iemand speelgoedwinkels in de buurt van Rotterdam waar ze "mooi" speelgoed (voor baby's) verkopen? Leuke (stoffen) poppen, houten speelgoed, en niet woezel en pip, disney en knopjes, zeg maar? À la Janod en Haba, bijvoorbeeld?
Er zit een winkeltje in Delft waar ze dit ook hebben, is nieuw en superleuk! Het heet Klieder, kijk maar op www.kliederdelft.nl
Home is where the O+ is...
pi_145356206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet iemand speelgoedwinkels in de buurt van Rotterdam waar ze "mooi" speelgoed (voor baby's) verkopen? Leuke (stoffen) poppen, houten speelgoed, en niet woezel en pip, disney en knopjes, zeg maar? À la Janod en Haba, bijvoorbeeld?
In Dordrecht zit deze: http://www.dordrechttoer.nl/panoramas/n/nl-houten-speelgoed en deze: http://www.juffrouwpollewop.nl

Niet echt op loopafstand van elkaar trouwens...
pi_145422006
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet iemand speelgoedwinkels in de buurt van Rotterdam waar ze "mooi" speelgoed (voor baby's) verkopen? Leuke (stoffen) poppen, houten speelgoed, en niet woezel en pip, disney en knopjes, zeg maar? À la Janod en Haba, bijvoorbeeld?
De zonnewijzer heet het volgens mij? Centrum van Rotterdam.
Daar hebben ze veel houten speelgoed
♥ J & S
pi_145422028
Oke, waarschijnlijk is deze vraag al 237keer gesteld maaar!

Ik ben op zoek naar een leuke loopwagen voor J.
Het liefst stevig genoeg zodat hij er ook eventueel in/op kan zitten. Liever geen woezel en pip/nijntje dingen. Ik zie best wat op internet maar waar zijn de leuke :o ?!
♥ J & S
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:06:53 #63
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145422088
Lego duplo korting 20%. Andere jaren was het 25% dus ik ben er niet kapot van dat hetzelfde korting als eerder in het jaar is.
Ik zat echt te wachten op oktober lego maand.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145430145
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:00 schreef klaprooss het volgende:
Oke, waarschijnlijk is deze vraag al 237keer gesteld maaar!
Ik ben op zoek naar een leuke loopwagen voor J.
Het liefst stevig genoeg zodat hij er ook eventueel in/op kan zitten. Liever geen woezel en pip/nijntje dingen. Ik zie best wat op internet maar waar zijn de leuke :o ?!
pi_145441647
dies leuk ja!
♥ J & S
  maandag 13 oktober 2014 @ 22:23:15 #66
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145512609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn zoon is al ruim een jaar gek met z'n Toet Toet auto's.
Nu zijn er ook Zoef Zoef dieren, zijn tijgertje is een hit :)
Hij wordt bijna twee en ik zat er aan te denken om onderstaande boomhut voor hem te kopen. Alleen vraag ik me af of hij het wel leuk zal vinden.. Motorisch loopt hij achter, dus geen idee of hij er mee overweg kan..
Iemand ervaring met deze of met bijvoorbeeld de garage/vliegveld oid van de Toet Toet serie?
http://www.intertoys.nl/s(...)zoef%2Fsearch_result
Ik heb nog een toet-toet garage te koop en "peter de snelle kever" zie hier
Dat is een vormenstoof maar in de auto met geluiden, dus als hij nu nog niets met die vormen kan, kan hij wel met de auto en de vormen apart spelen.
Mocht je eventueel interesse hebben dan zie ik wel een PM verschijnen :+
Rayen 2½ jaar!
pi_145520730
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:00 schreef klaprooss het volgende:
Oke, waarschijnlijk is deze vraag al 237keer gesteld maaar!

Ik ben op zoek naar een leuke loopwagen voor J.
Het liefst stevig genoeg zodat hij er ook eventueel in/op kan zitten. Liever geen woezel en pip/nijntje dingen. Ik zie best wat op internet maar waar zijn de leuke :o ?!
Geen idee of hij stevig is, maar ik zag deze laatst bij het Kruidvat: http://www.kruidvat.nl/houten-loop-duwkar-met-blokken/p/2893808
pi_145520772
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb nog een toet-toet garage te koop en "peter de snelle kever" zie hier
Dat is een vormenstoof maar in de auto met geluiden, dus als hij nu nog niets met die vormen kan, kan hij wel met de auto en de vormen apart spelen.
Mocht je eventueel interesse hebben dan zie ik wel een PM verschijnen :+
Peter met z'n rood gestifte dames lippen :')
Die had mijn moeder, we hebben hem héél gauw weggedaan, wat een irritant ding was dat zeg..

Dus nee bedankt :*
pi_145520985
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:00 schreef klaprooss het volgende:
Oke, waarschijnlijk is deze vraag al 237keer gesteld maaar!
Ik ben op zoek naar een leuke loopwagen voor J.
Het liefst stevig genoeg zodat hij er ook eventueel in/op kan zitten. Liever geen woezel en pip/nijntje dingen. Ik zie best wat op internet maar waar zijn de leuke :o ?!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_145521077
Wij hebben deze:



Wordt al bijna 1,5 jaar met veel plezier mee gespeeld :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:27:55 #71
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145521905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 07:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Peter met z'n rood gestifte dames lippen :')
Die had mijn moeder, we hebben hem héél gauw weggedaan, wat een irritant ding was dat zeg..
Dus nee bedankt :*
_O-
Goh ik vond het nog meevallen al moet ik bekennen dat ik hem soms eens wegzette :+
Rayen 2½ jaar!
pi_145523296
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 08:20 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Wordt al bijna 1,5 jaar met veel plezier mee gespeeld :).
Oh, daar hebben ze leuke!

Deze vind ik tof:

pi_145523714
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 08:20 schreef Phaidra het volgende:
Wij hebben deze:

[ afbeelding ]

Wordt al bijna 1,5 jaar met veel plezier mee gespeeld :).
Die is wel heel gaaf!
pi_145633201
Ik zag dat het ikea keukentje dit weekend in de aanbieding is voor 49,95.


Met een meidenkwartet
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:18:43 #75
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_145648433
Wat is tegenwoordig eigenlijk het merk voor autootjes?
Ik heb vroeger flink wat Siku auto's en vrachtauto's gekregen, maar die maken amper nog nieuwe vrachtwagen modellen. Matchbox is ook nergens meer te krijgen (de normale auto's dan, die bakken met fictieve autootjes kom je nog wel tegen). Wat wel flink aanwezig lijkt is Bruder, maar dat spul is van plastic en erg groot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')