Het geeft meer comfort. Het matras hoeft helemaal niet stugger te zijn bij meer veren, dat is een verkooppraatje. Mijn advies zou zijn om te kiezen voor een matras met 500 veren. Het ligt een stuk beter en naar verluid past een matras met meer veren zich beter aan aan je lichaam. Verder zegt het niet heel veel over de kwaliteit van het matras, dat ligt meer aan de veren zelf (dikte van de veren, draaiing van de veren, soepelheid van de veren).quote:Op zondag 21 september 2014 10:56 schreef kloink het volgende:
De ander zegt dat het meer comfort geeft maar het matras ook wat stugger wordt.
Als er iets of iemand boeven zijn in de beddenbranche dan is het wel Swiss Sense, dat zijn echt cowboys.quote:Op zondag 21 september 2014 11:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik snap er ook niks van maar ik kan in ieder geval Swiss Sense wel aanraden als je op zoek bent naar een goede boxspring en er weinig verstand van hebt, want die verkoper had ons een duurder bed kunnen aansmeren maar was zo eerlijk om te zeggen dat m'n rug op het duurdere bed niet zo recht lag als op het 'goedkopere'.
Die winkel moet het vooral hebben van terugkerende klanten en mond-op-mond reclame dus liegen om die paar extra euro heeft ook weinig zin wat dat betreft; mensen komen alleen terug als ze goed slapen.
Weet alleen niet wat je budget is, die goede service en bedden kosten natuurlijk wel aardig wat..
Al met al ben ik daar beter uit dan bij andere zaken; bed dat super slaapt en minimaal 15 jaar meegaat, is nog goedkoper ook uiteindelijk als ik het vergelijk met goedkopere zaken. Maar misschien hadden wij de enige eerlijke verkoper van Swiss Sense te pakkenquote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Als er iets of iemand boeven zijn in de beddenbranche dan is het wel Swiss Sense, dat zijn echt cowboys.
Dat is niet echt onafhankelijke informatie, die website is gemaakt door een aanbieder die alleen maar traagschuim matrassen promoot. Ze pretenderen echter wel onafhankelijk te zijn, maar niets is minder waar...quote:Op maandag 22 september 2014 12:07 schreef gooddaddy het volgende:
En er is genoeg onafhankelijke informatie op internet te vinden, zoals bijvoorbeeld op welke-matras. nl/nl/matras-soorten/pocketvering-matras
Dan weet je tenminste zeker dat je met rugpijn wakker wordtquote:Op zondag 21 september 2014 15:32 schreef quinoahipster het volgende:
Koop gewoon een matras van IKEA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |