abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144746303
Onlangs een paar suede schoenen gekocht. Deze zitten prima, en lopen goed. Ze piepen echter enorm op bepaalde vloeren.

En dan bedoel ik niet een zacht gepiep, maar echt zo hard dat mensen aan het einde van de gang je al aan horen komen lopen. :@ Ik kan deze schoenen dus niet naar mijn werk aan, omdat het piepende geluid erg storend is. In sommige winkels geeft het hetzelfde geluid.

Het is bij zowel sommige parketvloeren als erg gladde vloeren zoals in parkeergarage. Op sommige parketvloeren piepen de schoenen echter helemaal niet.

Weet iemand want dit kan zijn? Is dit te verhelpen, of moet ik gewoon andere schoenen kopen?
pi_144746654
Kun je niet fixen. Rubberen zolen op plavuizen en gladde stenen oppervlakken waarschijnlijk. Schoenen verkopen of ruilen en volgende keer opletten. Ligt vooral aan de zool van de schoen.
pi_144746929
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 21-09-2014 13:12:25 ]
pi_144748735
Klaagt men over jouw gepiep of vind je het zelf storend? Want qua geluidshinder kunnen naaldhakken er ook wat van.
pi_144752988
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:51 schreef Bladergroen het volgende:
Klaagt men over jouw gepiep of vind je het zelf storend? Want qua geluidshinder kunnen naaldhakken er ook wat van.
Of van die vrouwen die veeeeel te lang op hun schoenen gelopen hebben, dus die metalen dingen uit de hak komen.
  zondag 21 september 2014 @ 15:06:24 #7
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_144753493
Ik had dat ook met nieuwe sneakers. Na een paar weken werd het vanzelf minder :')
Fuck the EBU
pi_144758324
Het wordt minder tzt. Ik heb ook van dat soort schoenen gehad. Draag meestal nette schoenen onder een pak en als ik dan uit werk langs een bouwmarkt ging keek iedereen mijn kant op. Irritant i.c.m. gecoate vloeren.

Je kan wel wat siliconenspray proberen. Helpt voor eventjes, maar je gaat wel sneller op je muil :P
pi_144763564
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:51 schreef Bladergroen het volgende:
Nee, nog geen klachten gehoord. Heb ze pas 1 dag naar het werk aangehad, maar het maakt echt meer geluid dan naaldhakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')