quote:ik kon het niet laten om hier eens even HEEEEEL hard om te lachen!!!! De eerste psv'er die OOIT nog eens iets zegt over de bedrijfscultuur van Ajax zal ik dit kei en KEI hard in zijn gezicht kunnen wrijven.
he is the king of Philips
Wat een triestigheid.
quote:slotje dan maar
Op maandag 28 oktober 2002 21:20 schreef chelloboy het volgende:[..]
Hahaha lachu met jouw.
Heb vandaag een e- mail naar de NOS gestuurd over waarom weer Ajax op tv,kreeg als antwoord gewoon omdat Ajax de beste papieren heeft dus daarom zenden wij weer Ajax uit.Nou klaar ben je
morgen lekker ajax kijken
quote:Zou weinig van Ajax zien,zit namelijk in het Philips stadion morgen Oost vak U rij 15 de gekste.
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:44 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
slotje dan maar
morgen lekker ajax kijken
Gewoon normaal PRO feyenoord commentaar. Zoals het hoort als er een Nederlandse ploeg tegen een buitenlandse ploeg speelt. Natuurlijk werden de prestaties opzich niet positief boordeeld maar dat komt omdat je 2-0 verliest. Maar wel dat het spel beter was, dat ze meer verdienden etc etc etc. EN dat was ook zo..
Oftewel, nationalistisch maar realistisch commentaar.
Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat er vanavond negatief over psv gesproken zal worden.
In tegenstelling tot sommigen die beweren dat je als Ajacied alleen maar op Ajax gefocused bent (...)
Natuurlijk kijk je verder dan je neus lang is.
De meeste (niet allemaal helaas) f'noord supporters zijn iig nog wel sportief.
quote:Champions League zou ook voor Kampioenen moeten zijn. Ben je bang dat Ajax dit jaar derde wordt in de competitie
Op woensdag 30 oktober 2002 09:25 schreef PPL het volgende:
Zou tijd worden dat jullie eens gingen winnen.
Door de belabberde resulatten van PSV de afgelopen zeven jaar is Nederland het derde startbewijs voor de CL kwijt !
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:35 schreef chelloboy het volgende:[..]
Zou weinig van Ajax zien,zit namelijk in het Philips stadion morgen Oost vak U rij 15 de gekste.
Wordt 2-0 voor ons PSV.
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 30-10-2002 10:41]
quote:Nuh, niet echt.
Op woensdag 30 oktober 2002 10:09 schreef Coelho het volgende:[..]
Champions League zou ook voor Kampioenen moeten zijn. Ben je bang dat Ajax dit jaar derde wordt in de competitie
Ik heb liever dat ze hun talenten op de Nederlandse velden ontwikkelen.
quote:PSV is er de laatste 7 jaar tenminste telkens bij geweest. Dat kan van AJAX niet eens gezegd worden...
Op woensdag 30 oktober 2002 09:25 schreef PPL het volgende:
Zou tijd worden dat jullie eens gingen winnen.
Door de belabberde resulatten van PSV de afgelopen zeven jaar is Nederland het derde startbewijs voor de CL kwijt !
quote:ah! het verleden! hoelang geleden is het voor p$v dat ze een europese prijs hebben gepakt?
Op woensdag 30 oktober 2002 13:04 schreef FoxRay het volgende:[..]
PSV is er de laatste 7 jaar tenminste telkens bij geweest. Dat kan van AJAX niet eens gezegd worden...
quote:en je wilde zeggen dat rosenborg - ajax een leuke wedstrijd was? en ajax-rsenborg was ook niet echt alles hoor!
Op zondag 27 oktober 2002 14:21 schreef CAZZO het volgende:
Niet zeuren chelloboy de thuiswedstrijd tegen Dortmund was de druppel die de emmer deed overlopen zulk waardeloos voetbal is slecht voor de kijkcijfers vandaar de definiieve verbanning achter de decoder
(niet dat het voetbal van de paupers om aan te zien is maar ja die trekken op de een of andere manier toch meer kijkers )
bij psv vallen tenminste nog doelpunten! daar kan je zeker van zijn. tis alleen de vraag in welk doel ze vallen....
Jarenlang laat ajax, europees gezien, niks zien.... maar als dat gezegd wordt vallen ze altijd terug naar het jaar 1995....
Zo kan elke club dat wel: PSV heeft de, toenmalige ECI, ook al eens gewonnen en wel in 1988.
Maar dat is allemaal offtopic geblaat dus daar schieten we weinig mee op. Ontopic gaat het n.l. erom dat de NOS keer op keer kiest voor de club uit Amsterdam waardoor ze haar objectiviteit verliest.
Voorbeelden liggen er voor het oprapen. De NOS zal dat natuurlijk ontkennen en alle ajacieden zullen ons calimerogedrag verwijten.
Jammer maar helaas, de feiten liggen er nu eenmaal.
quote:Logisch nadenken is niet voor jou weggelegd he?
Op woensdag 30 oktober 2002 13:18 schreef Magic666 het volgende:
Ontopic gaat het n.l. erom dat de NOS keer op keer kiest voor de club uit Amsterdam waardoor ze haar objectiviteit verliest.Voorbeelden liggen er voor het oprapen. De NOS zal dat natuurlijk ontkennen en alle ajacieden zullen ons calimerogedrag verwijten.
quote:jij zou je niet meer met voetbal bezighouden en TOCH zie ik je weer in allemaal voetbaltopics verschijnen!
het blijft toch altijd leuk om te zien dat als er een andere club, dan ajax, bovenaan staat het "opeens" een mickey mouse competitie is.Jarenlang laat ajax, europees gezien, niks zien.... maar als dat gezegd wordt vallen ze altijd terug naar het jaar 1995....
Zo kan elke club dat wel: PSV heeft de, toenmalige ECI, ook al eens gewonnen en wel in 1988.
Maar dat is allemaal offtopic geblaat dus daar schieten we weinig mee op. Ontopic gaat het n.l. erom dat de NOS keer op keer kiest voor de club uit Amsterdam waardoor ze haar objectiviteit verliest.
Voorbeelden liggen er voor het oprapen. De NOS zal dat natuurlijk ontkennen en alle ajacieden zullen ons calimerogedrag verwijten.
En dan is er gewoon geen probleem.
Dus dit domme heen en weer ge'welles nietus' is nergens voor nodig en pretty boring.
quote:Het is altijd leuk dat er in topics mensen komen die de titel lezen en ALLE argumenten uit het topic maar even negeren. Tis allang al duidelijk dat het gewoon redelijk is dat Ajax deze keer (ja DEZE keer) wordt uitgezonden. En het is gewoon NIET NIET NIET!!! zo dat Ajax wordt voorgetrokken, argumenten als "zoals al vaker gezien" snijden geen hout natuurlijk! Kom met duidelijke voorbeelden en hou anders je mond toch eens dicht.
Maar dat is allemaal offtopic geblaat dus daar schieten we weinig mee op. Ontopic gaat het n.l. erom dat de NOS keer op keer kiest voor de club uit Amsterdam waardoor ze haar objectiviteit verliest.Voorbeelden liggen er voor het oprapen. De NOS zal dat natuurlijk ontkennen en alle ajacieden zullen ons calimerogedrag verwijten.
Het is inderdaad calimero gedrag als je alleen maar roept dat het zo is en niets verder aandraagt. Blaten dat de feiten er nu eenmaal liggen en ze vervolgens niet aandragen schiet ook lekker op....
Ik moet me steeds meer inhouden om niet gigantisch te gaan flamen richting (vooral) psv over hun status in Nederland en daarbuiten, dat gaat me namelijk te ver, maar jullie maken het er wel naar.
Kijk eens objectief en doe niet zo zielig altijd. Dat er af en toe (voor welke club dan ook) tijdens een uitzending wat gezegd wordt dat je niet bevalt zal je altijd houden in de sport, verslaggevers hebben ook hun voorkeur, het zijn ook mensen. Maar zolang ze niet met Ajax sjaaltjes voor de camera zitten is er nergens sprake van subjectiviteit.
quote:Is dat het enige wat je kan bedenken?
Op woensdag 30 oktober 2002 13:26 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
jij zou je niet meer met voetbal bezighouden en TOCH zie ik je weer in allemaal voetbaltopics verschijnen!
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Wat een onzinnig geneuzel, elke beetje voetballliefhebber heeft toch wel de beschikking over C+ ?En dan is er gewoon geen probleem.
Dus dit domme heen en weer ge'welles nietus' is nergens voor nodig en pretty boring.
quote:dan moeten ze niet van te voren gaan lopen roepen dat ze om en om gaan uitzenden!
Op woensdag 30 oktober 2002 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Logisch nadenken is niet voor jou weggelegd he?
Waar gaat het in tv-land om?
KIJKCIJFERS!
Welke wedstrijd trekt meer kijkers?
AJAX!
1+1=2
quote:nee hoor, ik houd je alleen aan je uitspraken
Op woensdag 30 oktober 2002 13:41 schreef Magic666 het volgende:[..]
Is dat het enige wat je kan bedenken?
quote:Dan moeten ze bij psv niet gaan roepen dat het dit jaar allemaal anders gaat en dan toch kansloos eruit flikkeren zoals elk jaar! Dan zouden ze een reden hebben om om en om te doen!
Op woensdag 30 oktober 2002 13:42 schreef Magic666 het volgende:[..]
dan moeten ze niet van te voren gaan lopen roepen dat ze om en om gaan uitzenden!
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 13:38 schreef HeatWave het volgende:Het is inderdaad calimero gedrag als je alleen maar roept dat het zo is en niets verder aandraagt. Blaten dat de feiten er nu eenmaal liggen en ze vervolgens niet aandragen schiet ook lekker op....
laten we beginnen met de kampioensfeesten, die van ajax worden het liefst live uitgezonden en als het kan nog de hele dag ook, bij een andere club mag je blij zijn als je een half uur og langer ziet. Verder zijn ze er altijd als de kippen bij als er nieuwe spelers komen; bij ajax zie gelijk een filmje en bij een andere club wordt voldaan met een foto en twee regels tekst. Of het calimerogedrag is zal mij een worst wezen maar dat zijn nu eenmaal feiten.Kijk eens objectief en doe niet zo zielig altijd. Dat er af en toe (voor welke club dan ook) tijdens een uitzending wat gezegd wordt dat je niet bevalt zal je altijd houden in de sport, verslaggevers hebben ook hun voorkeur, het zijn ook mensen. Maar zolang ze niet met Ajax sjaaltjes voor de camera zitten is er nergens sprake van subjectiviteit. is jou weleens opgevallen dat als het slecht gaat met ajax de stemming bij SS op een laagtepunt zit?
quote:sinds wanneer moet ik me aan mijn uitspraken houden?
Op woensdag 30 oktober 2002 13:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
nee hoor, ik houd je alleen aan je uitspraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |