quote:De NOS zendt nu al 6 jaar de laatste kans van PSV uit.
Op maandag 28 oktober 2002 15:07 schreef Frenkie het volgende:
Maar PSV speelt voor haar laatste kans, de wedstrijd van ajax is een veredeld oefenpotje.
quote:En omdat er bij psv nooit rellen zijn. Rellen zijn altijd leuk om uit te zenden namelijk
Op maandag 28 oktober 2002 17:05 schreef Leatherface het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens.Een kampioenshuldiging van Ajax en ook wel Feyenoord wordt meestal veel uitgebreider uitgezonden dan een kampioenshuldiging van PSV.
Maar Ajax en Feyenoord hebben landelijk nu eenmaal meer supporters dan PSV denk ik. Dat zal wel de reden zijn.
quote:5 November 1997
Op zondag 27 oktober 2002 18:02 schreef superjoden het volgende:
Ben benieuwd wat voor reacties er waren gekomen als Feyenoord en PSV op dezelfde dag moesten spelen en ze Feyenoord uitzonden.
quote:En als er al rellen bij PSV zijn, laten ze zich tegenhouden door de trainer.
Op maandag 28 oktober 2002 17:11 schreef keeper het volgende:[..]
En omdat er bij psv nooit rellen zijn. Rellen zijn altijd leuk om uit te zenden namelijk
.
quote:Hahaha lachu met jouw.
Op maandag 28 oktober 2002 17:54 schreef PPL het volgende:[..]
En als er al rellen bij PSV zijn, laten ze zich tegenhouden door de trainer.
Dus dat kunnen ze ook al niet...
quote:Inderdaad.
Op maandag 28 oktober 2002 21:20 schreef chelloboy het volgende:Heb vandaag een e- mail naar de NOS gestuurd over waarom weer Ajax op tv,kreeg als antwoord gewoon omdat Ajax de beste papieren heeft dus daarom zenden wij weer Ajax uit.Nou klaar ben je
quote:En wat had je daar tegen in te brengen?
Op maandag 28 oktober 2002 21:20 schreef chelloboy het volgende:[..]
Hahaha lachu met jouw.
Heb vandaag een e- mail naar de NOS gestuurd over waarom weer Ajax op tv,kreeg als antwoord gewoon omdat Ajax de beste papieren heeft dus daarom zenden wij weer Ajax uit.Nou klaar ben je
quote:dat dus blijkbaar ajax het meeste opbrengt bij adverteerders. (de beste papieren hebben heet dat in kijkcijfer jargon)
Op maandag 28 oktober 2002 21:44 schreef Doc het volgende:
En wat had je daar tegen in te brengen?
quote:Niet veel
Op maandag 28 oktober 2002 21:44 schreef Doc het volgende:[..]
En wat had je daar tegen in te brengen?
quote:Dat PSV maar twee punten heeft zou daar niets mee te maken kunnen hebben?
Op maandag 28 oktober 2002 21:48 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat dus blijkbaar ajax het meeste opbrengt bij adverteerders. (de beste papieren hebben heet dat in kijkcijfer jargon)
En denk je werkelijk dat als Ajax op 2 punten stond en PSV op 5 ze Ajax zouden uitzenden?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 28-10-2002 22:00]
quote:weet ik niet. ik weet alleen dat ze vooraf aangekondigd hebben dat ze alle thuiswedstrijden zouden uitzenden.
Op maandag 28 oktober 2002 21:54 schreef Doc het volgende:
En denk je werkelijk dat als Ajax op 2 punten stond en PSV op 5 ze Ajax zouden uitzenden?
quote:Ik had al eerder gezegd dat ik het opmerkelijk vond dat ze zich niet aan hun voornemens hielden: het was logischer geweest als ze vorige keer PSV uitgzeonden zouden hebben, maar er is ook wat voor te zeggen dat ze dat niet gedaan hebben aangezien PSV met 1 punt uit drie wedstrijden niet bepaald garant zou staan voor lekker voetbal. En ik denk dat de NOS liever een wedstrijd zou uitzenden waar die kans wat groter zou zijn...
Op maandag 28 oktober 2002 21:55 schreef Frenkie het volgende:[..]
weet ik niet. ik weet alleen dat ze vooraf aangekondigd hebben dat ze alle thuiswedstrijden zouden uitzenden.
Zoals ik al enkele malen gezegd heb: wellicht dat we over twee weken het zullen zien: mits PSV nog een kans heeft door te gaan... (de NOS zend ook graag Arsenal uit...).
quote:we zullen zien. ik hoop alleen al hierom dat PSV wint!
Op maandag 28 oktober 2002 21:58 schreef Doc het volgende:
Zoals ik al enkele malen gezegd heb: wellicht dat we over twee weken het zullen zien: mits PSV nog een kans heeft door te gaan... (de NOS zend ook graag Arsenal uit...).
quote:Dan moet Dordtmund ondertussen ook verliezen...
Op maandag 28 oktober 2002 22:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
we zullen zien. ik hoop alleen al hierom dat PSV wint!
ik wil die weddenschap wel aangaan..
Het probleem voor PSV is dat ze wel alles kunnen winnen maar zolang Dortmund niet beide partijen verliest is PSV nog niet door. Ajax heeft het allemaal in eigen hand. Bij een 2-0 overwinning op Inter zijn ze door, ongeacht welke ander uitslag.
ZEIKERD!!!! Let je wel eens op als je ergens naar kijkt?!!
Ajax werd gewoon (wederom terecht) bekritiseerd op zijn spel en het gedrag van Zlatan. Ook werd er gewoon gezegd dat Ajax door het ingrijpen van Temmink teveel kreeg (benk het niet mee eens maar goed).
Hofland zei ook nog zoiets van, Ajax laat punten liggen en dat zou normaal zijn, als "wij" dat hebben zijn we nog zoekende...
Hij ziet blijkbaar niet dat Ajax opzich niet slecht speelt maar gewoon niet doeltreffend is, dat is gewoon gezegd van het weekend. Psv SPEELT toch ook klote? Tuurlijk was het een hele nette overwinning dit weekend, dat heeft toch niemand ontkend?
Ik begin het ECHT zielig te vinden hoor, dat zij zijn groot en ik is klein gedrag van (vooral) psv'ers. Dat jullie niet zo snel genoemd worden als bevoorbeeld Ajax en f'noord komt gewoon omdat jullie er TRADITIONEEL gezien gewoon niet bijhoren. ALs er ooit 2 vrienden zijn, dan kan een derde persoon nog zo zijn best doen om "erbij" te horen, maar dat zal nooit zo worden als de eerste band, in ieder geval niet de eerste paar decennia. Live with it, of ga in de Bundesliga voetballen. De klassieker is Ajax-f'noord (en vice versa) dat zal altijd zo blijven.
quote:Bron: Column Kevin
Op dinsdag 29 oktober 2002 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, zelfs die loser van een Hofland liep in de spits te huilen dat iedereen tegen psv was...
quote:Voor de volledigheid maar hele tekst neergezet, voordat ik weer wordt beschuldigd van vooroordelen ofzo (...)
Ik weet nog steeds niet wat er in de pauze van het duel van PSV tegen Dortmund is gezegd. Duidelijk is wel dat PSV in de tweede helft van dat Champions League-duel heeft beseft dat we veel beter konden dan in de eerste helft. Ik denk dat de bepalende spelers zijn opgestaan om de rest wakker te schudden. Dat is gelukt want we hebben verdiend alsnog een punt gepakt. Momenten zoals die tweede helft heb je nodig als ploeg. Wij kunnen wel degelijk mee op het niveau van de Champions League. Dat is nu wel duidelijk. De volgende morgen op de training waren veel spelers zelfs teleurgesteld omdat we zelfs kansen hadden om te winnen. Maar er was ook het besef van: 'we kunnen het' en die lijn hebben we afgelopen zaterdag tegen NEC doorgetrokken. We staan na het afgelopen weekeinde weer bovenaan in de Nederlandse competitie.Ik erger me alleen dood aan alle commentaren van de pers over ons elftal. In Studio Sport werd verkondigd dat we met PSV nog zoekende zijn. Nou; we staan bovenaan, hebben 25 doelpunten gemaakt en slechts drie tegentreffers geïncasseerd. Genoeg feiten? Soms lijkt het wel eens of we met PSV niets goed kunnen doen in de ogen van de heren critici. Natuurlijk hebben we in Europees verband niet gebracht wat we moeten brengen, maar ik vind dat je dat los moet zien van de Nederlandse competitie. Ik vind het soms echt schandalig wat er over ons gezegd en geschreven wordt.
Als je kijkt naar de commentaren die Ajax krijgt, dan vind ik dat zij erg omhoog geschreven worden, terwijl ook in Amsterdam punten worden verspeeld. Maar ja, het zal er wel bij horen. Momenteel maken we ons met PSV op voor de wedstrijd tegen Auxerre. Een echte finale, want we moeten winnen om in ieder geval nog kans te behouden op de UEFA Cup. En winnen we, dan hebben we zelfs nog kans op de tweede ronde, als we ook van Arsenal weten te winnen. Het zal moeilijk worden tegen Auxerre omdat dat een echte counterploeg is. Na een maand afwezigheid kan ik ook weer meedoen. Ik ben helemaal fit en daar ben ik blij om. Eindelijk weer spelen.
Vorige week viel er ook opnieuw een slachtoffer door zinloos geweld. Alles wat ik hierboven heb gezegd, valt daarbij in het niet. Wat in Venlo is gebeurd, is werkelijk afschuwelijk. Dat iemand overlijdt omdat hij 'zomaar' in elkaar wordt geslagen, is onbegrijpelijk. Ik vraag me steeds vaker af waar het naartoe moet in dit land. Je mag tegenwoordig niets meer zeggen, want voor je het weet ben je zelf aan de beurt. Ik vind dat Nederland eens wakker moet worden. Volgens mij moeten de straffen voor dit soort misdaden omhoog en moeten ook de ouders van de daders worden aangesproken. Ik wil de nabestaanden van René Steegmans heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat zijn dood er niet toe leidt dat niemand meer in het openbaar wandaden aan de kaak durft te stellen.
Ik snap niet dat iemand die zoveel geld verdient nog zo kan lopen huilen. Ik twijfel soms echt aan de geestesgesteldheid van zo iemand hoor.
Waar haalt ie het toch vandaan dat er nooit kritiek op Ajax wordt gegeven?? En dat "iedereen altijd tegen psv is"?
Het is een feit dat er minder psv supporters zijn dan bv Ajax supporters, maar er zijn ook minder Ajax supporters dan ManchesterU supporters. Dus zullen er sneller mensen zijn die iets positiefs zeggen over Ajax. Maar de pers is over het algemeen niet pro of anti een club hoor. Kijk ingehuurde mensen als bv Kieft enzo hebben een kleurtje, maar die zijn vaak ook negatief over Ajax, zeker Kieft.
Dus als jullie nou eens normaal naar de programmas kijken en niet van, elke negatieve opmerking over psv is de norm en elke positieve opmerking over Ajax is een hetze, dan kom je waarschijnlijk tot de conclusie dat het allemaal wel meevalt.
En dat zelfaangemeten minderwaardigheids complex doen jullie helemaal zelf. Dat WIJ nou (volgens jullie) arrogant zijn, is toch ONS probleem niet? Wees dan zelf arrogant, als je daar de reden en argumenten voor hebt. Een zachte g, carnaval, boeren en geen internationaal aanzien is inderdaad geen reden om stoer te doen, maar om je er nou ZO voor te schamen zoals jullie doen lijkt me ook niet nodig (ok ok, dis een b-tje een flame, maar je begrijpt waar ik heen wil, geef mensen dan een reden om niet negatief over je te zijn) Het leven draait om zelfvertrouwen.
quote:het is feit dat ajax een naamloze vennootschap is, en ook zielloos.
Op dinsdag 29 oktober 2002 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Het is een feit dat er minder psv supporters zijn dan bv Ajax supporters, maar er zijn ook minder Ajax supporters dan ManchesterU supporters.
quote:dat valt niet mee..
Dus als jullie nou eens normaal naar de programmas kijken en niet van, elke negatieve opmerking over psv is de norm en elke positieve opmerking over Ajax is een hetze, dan kom je waarschijnlijk tot de conclusie dat het allemaal wel meevalt.
quote:ga lekker buiten spelen, dan gaat ik nog een wippie doen..
En dat zelfaangemeten minderwaardigheids complex doen jullie helemaal zelf. Dat WIJ nou (volgens jullie) arrogant zijn, is toch ONS probleem niet? Wees dan zelf arrogant, als je daar de reden en argumenten voor hebt. Een zachte g, carnaval, boeren en geen internationaal aanzien is inderdaad geen reden om stoer te doen, maar om je er nou ZO voor te schamen zoals jullie doen lijkt me ook niet nodig(ok ok, dis een b-tje een flame, maar je begrijpt waar ik heen wil, geef mensen dan een reden om niet negatief over je te zijn) Het leven draait om zelfvertrouwen.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
het is feit dat ajax een naamloze vennootschap is, en ook zielloos.
[..]
een van de oudste clubs van Nederland geliefd uit in de hele wereld, met de rijkste historie van Nederland zielloos, nee Fc Udorp trekt volle zalendat valt niet mee..
[..]
Als je niet met andere argumenten aankomt ben je bijvoorbaat kansloos in zo'n topic, welles nietes schiet lekker opga lekker buiten spelen, dan gaat ik nog een wippie doen..
Lekker relavant dat jij weer eens gaat naaien, daar zijn Udorpers toch al vrij goed in
quote:nietus...
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:42 schreef HeatWave het volgende:[..]
quote:4 minuten......das niet eens GOED genaaid
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
nietus...
en ja t was een vluggertje...
Maar we dwalen af...
Jammer dat het zo moeilijk is om een inhoudelijke discussie te voeren. Ik tik me suf...
quote:Lekker steekhoudende argumenten.
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:30 schreef Frenkie het volgende:
het is feit dat ajax een naamloze vennootschap is, en ook zielloos.
[...]
ga lekker buiten spelen, dan gaat ik nog een wippie doen..
Over zielloos gesproken trouwens, Philips Sport Vereniging.
Lekker afstandelijk en zakelijk (...)
Op zo'n manier kan ik ook uitspraken strooien zonder ze verder te onderbouwen.
En wat ik van die laatste opmerking moet vinden.... laat ook maar eigenlijk.
Als je niet verder komt dan je sex-leven te gebruiken als "tegen-argument" ->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |