abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6504099
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat is de sfeer in het psv stadion (rascisme) nou niet echt top vind.
dus je zingt liever stooer mee met hijo de puta..
pi_6504144
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Je bent neutraal (zeg je) dan moet je toegeven dat de wedstrijd van Ajax belangrijker is. Dat je LIEVER naar psv kijkt is jouw afwijking (geintje)
de wedstrijd is onbelangrijker omdat bij ajax alles beslist wordt in de laatste wedstrijd. en dan doet deze niet ter zake.
quote:
De ploeg die er het beste voorstaat (lees: nog kans heeft) moet toch worden uitgezonden? Dan psv nog kans heeft is zoooo ver gezocht.
Maar PSV speelt voor haar laatste kans, de wedstrijd van ajax is een veredeld oefenpotje.
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:08:34 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6504172
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dus je zingt liever stooer mee met hijo de puta..

Das geen rascime maar gewoon de waarheid

Zonder dollen, het is toch wel ff wat anders hoor. En dat gebeurt aan de hand van (al dan niet terecht) foute gevonden beslissingen die je club benadelen, niet aan de hand omdat iemand toevallig zwart is! Dat is een essentieel verschil. Die scheids doet zijn werk niet goed, die voetballer wel.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_6504486
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das geen rascime maar gewoon de waarheid

Zonder dollen, het is toch wel ff wat anders hoor. En dat gebeurt aan de hand van (al dan niet terecht) foute gevonden beslissingen die je club benadelen, niet aan de hand omdat iemand toevallig zwart is! Dat is een essentieel verschil. Die scheids doet zijn werk niet goed, die voetballer wel.

het waren drie supporters..
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:23:19 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6504598
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:19 schreef Frenkie het volgende:

[..]

het waren drie supporters..

OK ok , dan kan allemaal wel zo zijn ,ik was er niet bij) Maar anders doet Henri geen aangifte (3 supporters hoor je echt niet, en echt aangesproken door mede supporters en bv de stadion speaker werden ze ook niet. Bij Ajax wordt nog regelmatig geroepen of we ff op willen houden met schelden bv. (ik hou me redelijk in hoor, meestal ) Niet dat dat helpt maar het gaat om het signaal.

Ik hou ook niet zo van die echte nare spreekkoren, maar een beetje schelden moet kunnen als iemand gewoon helemaal verkeerd te werk gaat. EN Hijo de puta lig je als Spaanse scheids echt niet wakker van hoor, dat hoort ie ook in Nou Camp als het vol zit.

Get woke, go broke!
pi_6504771
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 18:02 schreef superjoden het volgende:

[..]

.
Ben benieuwd wat voor reacties er waren gekomen als Feyenoord en PSV op dezelfde dag moesten spelen en ze Feyenoord uitzonden.

Kan me een aantal jaren geleden nog herinneren dat dit het geval was, ze zonden Feyenoord uit en de 2e helft gingen ze opeens over naar die kut boeren, telefoon bij de NOS stond rood gloeiend.
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:36:22 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6504817
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:33 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan me een aantal jaren geleden nog herinneren dat dit het geval was, ze zonden Feyenoord uit en de 2e helft gingen ze opeens over naar die kut boeren, telefoon bij de NOS stond rood gloeiend.

Ja dat is idd HELEMAAL de verkeerde oplossing. Het is jammer dat ze niet gewoon op NL 2 en 3 kunnen uitzenden, dan heb je dit niet. Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen. Er is al genoeg zendtijd voor k*tspelletjes en baggerprogrammas' Maar ja mensen die niet van voetbal houden klagen nu al steen en been.

Kunnen ze de rechten niet delen met SBS6 ofzo? Hebben die ook weer kijkcijfers. Natuurlijk wel de beste club op NOS blijven volgen

Get woke, go broke!
pi_6504932
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk wel de beste club op NOS blijven volgen
dan valt ajax af, want dat is een bedrijf. Net als DAF zeg maar..
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:48:42 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6505024
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:43 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dan valt ajax af, want dat is een bedrijf. Net als DAF zeg maar..

Gelukkig voetballen ze bij f'noord nog voor een kratje bier en de reiskosten

Wat een standaard anti-ajax reactie, had op meer inhoud gehoopt qua discussie hier.

Je denkt toch niet WERKELIJK dat Ajax de enige club is die met financieel management bezig is he? Dat ze nou aandelen hebben, nou en? Dat hebben heel veel engelse clubs ook. Bij Ajax is heel veel ruimte om het verleden te eren (hommage wedstrijden, oude spelers eren etc)

Dus erg is het allemaal niet. Het is gewoon een van de makkelijk te bleren vooroordelen

Joduh!!!
Arrogante Amsterdammers!
Lucky Ajax!!!
Ajax is geen club maar een bedrijf!!

een pot nat...

Get woke, go broke!
pi_6505045
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Joduh!!!
Arrogante Amsterdammers!
Ajax is geen club maar een bedrijf!!
In utreg zetten we er dan ook nog es een zes letter-lingo-woord voor..
pi_6505052
Maar het BLIJFT Studio Ajax!!!!!

Allemaal zeiken over Feyenoord als het eens een tijdje wat minder gaat, en Ajax wordt normaal gesproken redelijk de hemel ingeprezen, hoe de situatie daar ook is.

Maar goed, dat is mijn mening (waar heb ik dit eerder gehoord?)

maandag 28 oktober 2002 @ 15:52:54 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6505100
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:50 schreef yodocus2001 het volgende:
Maar het BLIJFT Studio Ajax!!!!!

Allemaal zeiken over Feyenoord als het eens een tijdje wat minder gaat, en Ajax wordt normaal gesproken redelijk de hemel ingeprezen, hoe de situatie daar ook is.

Maar goed, dat is mijn mening (waar heb ik dit eerder gehoord?)

Lekker beargumenteerd ook weer. Als het met Ajax slecht gaat is er gewoon (en terecht) kritiek hoor. Denk maar aan de periode Olsen, Adriaanse, toen stond de media vol van klachten/opmerkingen etc over de cultuur bij Ajax enzo. En die was toen ook niet goed. Maar Studio Sport is gewoon NIET NIET NIET pro ajax! Hoe graag jullie dat toch allemaal willen benadrukken. KOm dan maar met citaten etc.

Ik weet dat het je mening is (kikkerlikker is niet zo voetbalfan toch?) Maar dat doet niets af aan het feit dat het onzin is

Get woke, go broke!
pi_6505180
Tja, heb inderdaad geen citaten.
Wel initialen: J.v.G.

En dat is er nog maar eentje......voordeel is dat ie er zelf ook voor uit komt.

Joh, tis allemaal onzin. Kan me ook niet schelen wie wat vind, kan me alleen niet aan die indruk van Studio Ajax onttrekken.
En dat is al jaren zo.

pi_6505328
Deze jongen gaat lekker in de kroeg kijken als Ajax eens een keer niet op de NOS is, dus mij maakt het niks uit. Maarre verder; we hebben 3 publieke zenders, als de NOS eens Ajax en PSV tegelijkertijd uitzendt zullen we zien dat er veel en veel meer mensen naar Ajax kijken.

Dat hebben ze blijkbaar onderzocht, en daarom beginnen ze er niet meer aan (PSV uitzenden dus). Een andere reden kan ik ook niet zo bedenken.

Dus: wees blij met die ene uitzending op de publieke in plaats van mopperen over die 2 die je niet krijgt!

maandag 28 oktober 2002 @ 16:04:44 #90
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_6505355
sportief: terecht, ajax heeft gewoon meer kans om door te gaan.

en er zijn toch meer mensen die naar ajax kijken dan psv, bekijk de kijkcijfers er maar op na

derde doos vanaf links
pi_6505909
Maar PSV speelt voor haar laatste kans, de wedstrijd van ajax is een veredeld oefenpotje.

En veredeld oefenpotje...

En dat verschrikkelijke geouwehoer over een vermeend studio Ajax... Nou hebben "we" hier 4 pagina's lang uitgelegd waarom het geen studio Ajax is, en dan komen er dus kakkerlakken/boeren die er allemaal een als een beetje dom mogen worden omschreven met de vermaarde opmerking: en toch blijft het studio Ajax

Ik zie zo'n broekie voor me die zn zin niet krijgt hahaha
En dan is het toch studio Ajax, als je PSV wilt zien rot je maar naar die boerentempel...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 oktober 2002 @ 16:28:27 #92
38224 Vlaflipje
Zonder geluk vaart niemand wel
pi_6505937
quote:
[b]Op zondag 27 oktober 2002 13:52 schreef chelloboy het volgende:[

Is toch echt niet te geloven dat ze alleen die joduh maar uitzenden bij de NOS,was afgesproken om en om de thuiswedstrijden van beide clubs.
Voor mijzelf is het niet zo,n probleem want zit toch wel in het stadion maar voor alle PSV fans die niet kunnen of geen Canal plus hebben is het toch zwaar balen.

Ik begrijp dat frustratie van Chelloboy zeker, maar het is toch weet jammer dat meneer het woord 'joduh' in de mond moet nemen! Het is prima dat je je frustratie uit, maar doe dat wel op een normale manier. Zulke uitspattingen word ik een beetje moe van
It’s just a name to divide the different styles. I like to combine the best of progressive, best of uplifting and combine that with some warm vocal tracks and some banging techno.
  maandag 28 oktober 2002 @ 16:36:26 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6506132
Tja dat haalde ik ook al aan, dat ik het een beetje slecht beargumenteerd vond. Ja mag het best vinden, maar als je gewoon dingen gaat roepen zonder voobeelden dan kan ik ook wel roepen dat ik de VI een f'noord fanclub blaadje vind of HardGras een psv vodje. Lekker makkelijk geneuzel.

Ik kan me echt geen voorbeelden voor de geest halen waarin (overdreven) pro Ajax en dan dus OOK anti de rest gereageerd werd. Natuurlijk is er wel eens pro Ajax commentaar, maar dat staat dan in relatie met ALLEEN Ajax. Alsof er nooit Pro psv gereageerd zou worden. Nee in CL verband niet nee, na GVD 7 jaren weer niets. Alsof daar ook maar IETS positiefs over te zeggen valt.

Vorige week na de wanprestatie van Ajax (ja ik ben een KRITISCHE supporter) was er anders genoeg commentaar op Ajax en terecht. Zodra een ploeg (om het even welke) een prestatie neerzet zal daar relavant op gereageerd worden bij Studio Sport. Positief of negatief.

Een ieder die zich te kort gedaan voelt moet eerst maar eens kijken naar WAAROP er commentaar werd gegeven.

Geen studiosport medewerker zal uit beleid van de redactie continue pro Ajax en anti de rest verslag geven. Ik denk dat jullie in de war zijn met SBS6 ofzo. En dat JvG wat enthousiast reageert is echt niet alleen pro Ajax, die man weet op de radio een 0-0 gelijkspel de graafschap-sparta nog tot de CL finale te lullen.

Zoals ik al zei; feiten wil ik zien, huilen en klagen doe je maar bij je moeder...

Zo

Get woke, go broke!
pi_6506163
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 16:36 schreef HeatWave het volgende:
--Wat HeatWave zei--
Amen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_6506189
Van mij mogen ze Ajax uitzenden hoor. Vindt het zoiezo beter als de NOS de uitwedstrijden uitzend. De thuiswedstrijden van PSV zie ik toch wel, want dan zit ik toch in het stadion...
Backpacken in Australië? Kijk dan op www.gtba.nl
pi_6506341
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:57 schreef yodocus2001 het volgende:
Tja, heb inderdaad geen citaten.
Wel initialen: J.v.G.
J.v.G. is een AFC-er .

En trouwens ze hebben geloof ik eens gereageerd op dat eeuwige studio Ajax geneuzel van de Anti-Ajax communie en wat bleek? De meeste medewerkers bleken voor psv te zijn...

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 28 oktober 2002 @ 16:50:46 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6506434
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 16:46 schreef keeper het volgende:

[..]

J.v.G. is een AFC-er .

En trouwens ze hebben geloof ik eens gereageerd op dat eeuwige studio Ajax geneuzel van de Anti-Ajax communie en wat bleek? De meeste medewerkers bleken voor psv te zijn...

Kijk! Niet dat ik het dus noodzakelijk vind om op dit soort beschuldigingen in te gaan (dan blijf je aan de gang) maar leuk dat het eens bewezen is.

Dan blijft er maar een reden over als jullie het nog steeds vinden, dan is er gewoon meer positief nieuws over Ajax, objectief, te brengen

Get woke, go broke!
  maandag 28 oktober 2002 @ 17:00:31 #98
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_6506672
Ik wil 1 voorbeeld aanhalen waar studio Ajax uit duidelijk wordt:

Kampioenschap Ajax wordt altijd ruim bemeten in de uitzending. Zendtijd genoeg. Als je kampioen wordt, is dat ook terecht, mijns inziens (ook al slaan je "supporters" daarna de stad kort en klein (wat trouwens ook nogal eens in Rotterdam gebeurt, maar da's helemaal off topic ))

Kampioenschap PSV werd twee/drie jaar geleden (sorry, ben geen lopende encyclopedie - het gaat om het voorbeeld) afgedaan met 30 seconden beeld.

Dat dit geen verbeelding was, blijkt uit het feit dat zelfs het PSV bestuur hier naderhand nog een brief over naar de NOS heeft gestuurd.

Als je afspreekt dat je 3 wedstrijden per club uitzendt, moet je dat doen. En als je afspreekt dat je een kwartier uittrekt voor een huldiging, moet je dat ook doen. Helaas blijft PSV (mede danzij de (wan)prestaties van de afgelopen 7 CL jaren) een beetje het ondergeschoven kindje, maar wat nu als Ajax en Feyenoord op 1 dag zouden moeten spelen en dit soort beslissingen werden genomen?

maandag 28 oktober 2002 @ 17:03:40 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6506745
quote:
maar wat nu als Ajax en Feyenoord op 1 dag zouden moeten spelen en dit soort beslissingen werden genomen
Dan zal er een beslissing moeten worden genomen aan de hand van de eerdere resultaten, de eerder uitgezonden wedstrijd en de kansen op doorgang. Als het EERLIJK gezien f'noord zou worden, zou je mij niet horen hoor. Ik zou het wel jammer vinden, maar dan regel ik wel een plekkie in de kroeg.
Get woke, go broke!
pi_6506780
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 17:00 schreef Coelho het volgende:
Ik wil 1 voorbeeld aanhalen waar studio Ajax uit duidelijk wordt:

Kampioenschap Ajax wordt altijd ruim bemeten in de uitzending. Zendtijd genoeg. Als je kampioen wordt, is dat ook terecht, mijns inziens (ook al slaan je "supporters" daarna de stad kort en klein (wat trouwens ook nogal eens in Rotterdam gebeurt, maar da's helemaal off topic ))

Kampioenschap PSV werd twee/drie jaar geleden (sorry, ben geen lopende encyclopedie - het gaat om het voorbeeld) afgedaan met 30 seconden beeld.

Dat dit geen verbeelding was, blijkt uit het feit dat zelfs het PSV bestuur hier naderhand nog een brief over naar de NOS heeft gestuurd.

Als je afspreekt dat je 3 wedstrijden per club uitzendt, moet je dat doen. En als je afspreekt dat je een kwartier uittrekt voor een huldiging, moet je dat ook doen. Helaas blijft PSV (mede danzij de (wan)prestaties van de afgelopen 7 CL jaren) een beetje het ondergeschoven kindje, maar wat nu als Ajax en Feyenoord op 1 dag zouden moeten spelen en dit soort beslissingen werden genomen?

Daar ben ik het wel mee eens.

Een kampioenshuldiging van Ajax en ook wel Feyenoord wordt meestal veel uitgebreider uitgezonden dan een kampioenshuldiging van PSV.

Maar Ajax en Feyenoord hebben landelijk nu eenmaal meer supporters dan PSV denk ik. Dat zal wel de reden zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')