Komt door de redaktie, zit vol joden.
politiek moet de nos korten.
quote:het heeft denk ik te maken met de spanning in de groep...en je zal toch moeten toegeven dat Ajax meer kans heeft om door te gaan dan PSV.
Op zondag 27 oktober 2002 17:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
maar een wedstrijd om spek en bonen..
dit itt psv die als ze verliezen helemaal uitgespeeld zijn.
quote:nogmaals dat is niet de taak van de publieke omroep. en daarbij doet deze wedstrijd helemaal niet ter zake.
Op zondag 27 oktober 2002 18:02 schreef superjoden het volgende:
het heeft denk ik te maken met de spanning in de groep...en je zal toch moeten toegeven dat Ajax meer kans heeft om door te gaan dan PSV.
quote:
Ben benieuwd wat voor reacties er waren gekomen als Feyenoord en PSV op dezelfde dag moesten spelen en ze Feyenoord uitzonden.
Ik ben blij dat je moe word van je eigen geneuzel....
En die collumn die hier ergens stond sloeg nergens op!
(en er staan spelfouten in..)
quote:Maar Ajax heeft meer teletekst/TV supporters
Op zondag 27 oktober 2002 17:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow is dat zo..??
volgens mij is er maar een top-drie-club die al meer als 10 jaar al zijn seizoenskaarten verkoopt. en dat is niet ajax!
quote:Maak daar maar het Vianen van Amsterdam van
Op zondag 27 oktober 2002 17:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
Amstelveen, stad der steden..?? zoetermeer van amsterdam, nieuwegein van amsterdam..??
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:35 schreef Doc het volgende:
Maar Ajax heeft meer teletekst/TV supporters
quote:* Frenkie woont in Utreg waarde doc. En daarbij is Vianen een oude stad en geen slaapstad
Op zondag 27 oktober 2002 19:36 schreef Doc het volgende:[..]
Maak daar maar het Vianen van Amsterdam van
quote:Dat weet ik, import Utrechtenaar...
Op zondag 27 oktober 2002 19:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
* Frenkie woont in Utreg waarde doc. En daarbij is Vianen een oude stad en geen slaapstad
Is Vianen meer dan een knooppunt dan? Zo leer ik iedere dag wat bij
quote:Ik moet zeggen dat ik het op zich ook niet echt logisch vind. Ik denk dat ze gewoon gekozen hebben voor de wedstrijd waar de minste verliespunten verwacht werden. En tot nu toe zaten ze niet fout...
Op zondag 27 oktober 2002 19:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
haha is waar.
en mi is het logisch dat ze ajax uitzenden die spelen immers uit. Maar de NOS heeft vooraf gezegd dat ze de thuiswedstrijden zouden uitzenden (ws ook ivm kosten). Dan moet je je er aan houden. En je niet naar Amsterdamse sentimenten laten leiden.
Maar zoals ik als zei: als PSV wint en Ajax verliest kan de NOS ook zo voor Arsenal - PSV kiezen, afhankelijk of PSV bij die wedstrijd bij winst alsnog doorgaat...
quote:Utrechtenaar..
Op zondag 27 oktober 2002 19:42 schreef Doc het volgende:[..]
Dat weet ik, import Utrechtenaar...
quote:ja gezellig klein dorp met een geweldige voetbalcultuur
Is Vianen meer dan een knooppunt dan? Zo leer ik iedere dag wat bij
Logisch dat de PSV supporters zich hier boos om maken, maar Ajax maakt meer kans dan PSV en daarom zenden ze Ajax uit.
Daarbij komt ook nog, PSV bakt al 7 jaar lang niets ervan in de Champions League, bij de NOS zijn ze dat nu eindelijk zat en gaan ze andere ploegen uitzenden.
Zo, dat wilde ik even kwijt.
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 09:28 schreef Doc het volgende:
Waarom zendt de NOS eigenlijk de wedstrijden van F'noord rechtstreeks uit terwijl Maccabi Haifa ook tegelijkertijd speelt. Altijd maar F'noord! Ze hebben denk ik gewoon iets tegen Joden. Ik weet nu wel waar die N in NOS op slaat.
Maar goed, ik had deze klaagzangen wel verwacht, maar je moet toch zelf ook inzien dat de wedstrijd van Ajax aanstaande woensdag van veel groter belang is dan die van psv? Als je dat niet in ziet moet je je eindhovense brilletje even afzetten...
quote:Of het Anti-Ajax brilletje, die is er meer dan een eindhovens brilletje
Op maandag 28 oktober 2002 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als je dat niet in ziet moet je je eindhovense brilletje even afzetten...
Lang leve de Schotel en gekraakte kaarten, there are no limits. De Neuzen zijn dus altijd weg te zappen, wat studio neus ook moge doen.
Wat is dat toch altijd voor anti-ajax "wij zijn zo zielig" geneuzel? Ik heb Studio Sport nog nooit eens kunnen betrappen op dat pro-Ajax gedrag waar jullie het over hebben. Het is echt onzin en kijken met een club brilletje op. Iets dat ik net zo hard zelf ook doe hoor, maar PRO-Ajax in Nederland?? Echt niet, kijk maar eens hoeveel mensen en HEKEL hebben aan Ajax. We zouden arrogant zijn enzo..tzal allemaal wel. Als err EEN iemand echt zijn club voorkeur uitspreekt is het f'noorder Poelman. DIes altijd VOOR f'noord en TEGEN Ajax. De rest vind ik best vrij neutraal.
Dat deze wedstrijd van Ajax wordt uitgezonden is als je heel even ZONDER je psv brilletje kijkt, niet meer dan normaal. Een objectieve voetballiefhebber zal dit gewoon ruiterlijk toegeven. Als de situatie andersom was geweest had ik dat 100% zeker toegegeven.
Ik denk gewoon dat er een hoop afgunst in zit mbt de aandacht die het zijn van de grootste en mooiste stad van Nederland met het grootste internationale aanzien, de beste stap/shop mogelijkheden met zich meebrengt. Tis ook frustrerend als iemand uit (bv) de US nog nooit van eindhoven gehoord heeft, dat snap ik wel
Maar zo is het nou eenmaal in het leven...
Ik ken gvd zelfs mensen uit Jisp (waar?) die op vakanties vertelden dat ze uit Amsterdam kwamen
quote:Ben neutraal en kijk morgen liever naar PSV als naar ajax en nu?
Op maandag 28 oktober 2002 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja hier wou ik ook nog ff reagerenWat is dat toch altijd voor anti-ajax "wij zijn zo zielig" geneuzel? Ik heb Studio Sport nog nooit eens kunnen betrappen op dat pro-Ajax gedrag waar jullie het over hebben. Het is echt onzin en kijken met een club brilletje op. Iets dat ik net zo hard zelf ook doe hoor, maar PRO-Ajax in Nederland?? Echt niet, kijk maar eens hoeveel mensen en HEKEL hebben aan Ajax. We zouden arrogant zijn enzo..tzal allemaal wel. Als err EEN iemand echt zijn club voorkeur uitspreekt is het f'noorder Poelman. DIes altijd VOOR f'noord en TEGEN Ajax. De rest vind ik best vrij neutraal.
Dat deze wedstrijd van Ajax wordt uitgezonden is als je heel even ZONDER je psv brilletje kijkt, niet meer dan normaal. Een objectieve voetballiefhebber zal dit gewoon ruiterlijk toegeven. Als de situatie andersom was geweest had ik dat 100% zeker toegegeven.
Ik denk gewoon dat er een hoop afgunst in zit mbt de aandacht die het zijn van de grootste en mooiste stad van Nederland met het grootste internationale aanzien, de beste stap/shop mogelijkheden met zich meebrengt. Tis ook frustrerend als iemand uit (bv) de US nog nooit van eindhoven gehoord heeft, dat snap ik wel
Maar zo is het nou eenmaal in het leven...
Ik ken gvd zelfs mensen uit Jisp (waar?) die op vakanties vertelden dat ze uit Amsterdam kwamen
quote:Je bent neutraal (zeg je) dan moet je toegeven dat de wedstrijd van Ajax belangrijker is. Dat je LIEVER naar psv kijkt is jouw afwijking (geintje)
Op maandag 28 oktober 2002 14:49 schreef -F- het volgende:[..]
Ben neutraal en kijk morgen liever naar PSV als naar ajax en nu?
De ploeg die er het beste voorstaat (lees: nog kans heeft) moet toch worden uitgezonden? Dan psv nog kans heeft is zoooo ver gezocht.
quote:Ik kijk gewoon het liefst naar een Nederlandse club die THUIS speelt als de keuze daar is. Dit heeft o.a. te maken met kwaliteit van de uitzending sfeer enz. Vaak is de sfeer in de nederlandse stadions tijdens Europa cup wedstrijden beter dan elders in europa (uitzonderingen daargelaten...)
Op maandag 28 oktober 2002 14:52 schreef HeatWave het volgende:[..]
Je bent neutraal (zeg je) dan moet je toegeven dat de wedstrijd van Ajax belangrijker is. Dat je LIEVER naar psv kijkt is jouw afwijking (geintje)
De ploeg die er het beste voorstaat (lees: nog kans heeft) moet toch worden uitgezonden? Dan psv nog kans heeft is zoooo ver gezocht.
quote:OK dat vind ik iig een leuke PERSOONLIJKE reden, maar voetbalrekentechnisch (scrabblewoord, bestaat niet echt denk ik) is de beslissing van de NOS toch wel goed te praten iig. Maar ik moet wel zeggen dat is de sfeer in het psv stadion (rascisme) nou niet echt top vind.
Op maandag 28 oktober 2002 14:57 schreef -F- het volgende:[..]
Ik kijk gewoon het liefst naar een Nederlandse club die THUIS speelt als de keuze daar is. Dit heeft o.a. te maken met kwaliteit van de uitzending sfeer enz. Vaak is de sfeer in de nederlandse stadions tijdens Europa cup wedstrijden beter dan elders in europa (uitzonderingen daargelaten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |