abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 oktober 2002 @ 18:00:17 #51
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_6491683
Oud nieuws dat de nos een voorkeur heeft voor de*j*x

Komt door de redaktie, zit vol joden.

politiek moet de nos korten.

pi_6491704
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

maar een wedstrijd om spek en bonen..
dit itt psv die als ze verliezen helemaal uitgespeeld zijn.

het heeft denk ik te maken met de spanning in de groep...en je zal toch moeten toegeven dat Ajax meer kans heeft om door te gaan dan PSV.
Ben benieuwd wat voor reacties er waren gekomen als Feyenoord en PSV op dezelfde dag moesten spelen en ze Feyenoord uitzonden.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 27 oktober 2002 @ 18:03:35 #53
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6491719
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 18:02 schreef superjoden het volgende:
het heeft denk ik te maken met de spanning in de groep...en je zal toch moeten toegeven dat Ajax meer kans heeft om door te gaan dan PSV.
nogmaals dat is niet de taak van de publieke omroep. en daarbij doet deze wedstrijd helemaal niet ter zake.
quote:
Ben benieuwd wat voor reacties er waren gekomen als Feyenoord en PSV op dezelfde dag moesten spelen en ze Feyenoord uitzonden.
pi_6491735

Ik ben blij dat je moe word van je eigen geneuzel....

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 27 oktober 2002 @ 18:09:02 #55
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_6491771
Loopt dit nou nog steeds ?
Sjonge jonge, in dit topic over Ajax lopen zeiken helpt jullie echt niet de wedstrijd op de NOS te krijgen hoor!

En die collumn die hier ergens stond sloeg nergens op!

(en er staan spelfouten in..)

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 oktober 2002 @ 19:35:43 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6492817
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ow is dat zo..??
volgens mij is er maar een top-drie-club die al meer als 10 jaar al zijn seizoenskaarten verkoopt. en dat is niet ajax!

Maar Ajax heeft meer teletekst/TV supporters
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 oktober 2002 @ 19:36:44 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6492837
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Amstelveen, stad der steden..?? zoetermeer van amsterdam, nieuwegein van amsterdam..??

Maak daar maar het Vianen van Amsterdam van
  zondag 27 oktober 2002 @ 19:38:26 #58
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6492863
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:35 schreef Doc het volgende:
Maar Ajax heeft meer teletekst/TV supporters
haha is waar.
en mi is het logisch dat ze ajax uitzenden die spelen immers uit. Maar de NOS heeft vooraf gezegd dat ze de thuiswedstrijden zouden uitzenden (ws ook ivm kosten). Dan moet je je er aan houden. En je niet naar Amsterdamse sentimenten laten leiden.
  zondag 27 oktober 2002 @ 19:39:07 #59
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6492875
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:36 schreef Doc het volgende:

[..]

Maak daar maar het Vianen van Amsterdam van

* Frenkie woont in Utreg waarde doc. En daarbij is Vianen een oude stad en geen slaapstad
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 oktober 2002 @ 19:42:00 #60
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6492933
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

* Frenkie woont in Utreg waarde doc. En daarbij is Vianen een oude stad en geen slaapstad

Dat weet ik, import Utrechtenaar...

Is Vianen meer dan een knooppunt dan? Zo leer ik iedere dag wat bij

FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 oktober 2002 @ 19:49:10 #61
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6493075
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

haha is waar.
en mi is het logisch dat ze ajax uitzenden die spelen immers uit. Maar de NOS heeft vooraf gezegd dat ze de thuiswedstrijden zouden uitzenden (ws ook ivm kosten). Dan moet je je er aan houden. En je niet naar Amsterdamse sentimenten laten leiden.

Ik moet zeggen dat ik het op zich ook niet echt logisch vind. Ik denk dat ze gewoon gekozen hebben voor de wedstrijd waar de minste verliespunten verwacht werden. En tot nu toe zaten ze niet fout...

Maar zoals ik als zei: als PSV wint en Ajax verliest kan de NOS ook zo voor Arsenal - PSV kiezen, afhankelijk of PSV bij die wedstrijd bij winst alsnog doorgaat...

zondag 27 oktober 2002 @ 19:51:12 #62
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6493116
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat weet ik, import Utrechtenaar...

Utrechtenaar.. is niet helemaal de goede term. Maar goed
quote:
Is Vianen meer dan een knooppunt dan? Zo leer ik iedere dag wat bij
ja gezellig klein dorp met een geweldige voetbalcultuur
  zondag 27 oktober 2002 @ 19:51:47 #63
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6493131
Eh tsja..op zich wel vreemd dat ze het niet iets beter verdeeld hebben in het begin..maar tis nu terecht dat ze Ajax laten zien...
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_6496034
* drGoeroe heeft Canal+ en maakt zich nergens druk om, drGoeroe kan overal naar kijken

Logisch dat de PSV supporters zich hier boos om maken, maar Ajax maakt meer kans dan PSV en daarom zenden ze Ajax uit.

Daarbij komt ook nog, PSV bakt al 7 jaar lang niets ervan in de Champions League, bij de NOS zijn ze dat nu eindelijk zat en gaan ze andere ploegen uitzenden.

Zo, dat wilde ik even kwijt.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 oktober 2002 @ 09:28:35 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6499233
Waarom zendt de NOS eigenlijk de wedstrijden van F'noord rechtstreeks uit terwijl Maccabi Haifa ook tegelijkertijd speelt. Altijd maar F'noord! Ze hebben denk ik gewoon iets tegen Joden. Ik weet nu wel waar die N in NOS op slaat .
pi_6501723
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 09:28 schreef Doc het volgende:
Waarom zendt de NOS eigenlijk de wedstrijden van F'noord rechtstreeks uit terwijl Maccabi Haifa ook tegelijkertijd speelt. Altijd maar F'noord! Ze hebben denk ik gewoon iets tegen Joden. Ik weet nu wel waar die N in NOS op slaat .
LOL

Maar goed, ik had deze klaagzangen wel verwacht, maar je moet toch zelf ook inzien dat de wedstrijd van Ajax aanstaande woensdag van veel groter belang is dan die van psv? Als je dat niet in ziet moet je je eindhovense brilletje even afzetten...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 oktober 2002 @ 12:45:03 #67
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6501739
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als je dat niet in ziet moet je je eindhovense brilletje even afzetten...

Of het Anti-Ajax brilletje, die is er meer dan een eindhovens brilletje
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_6501826
Tjo, ff reeel Frenkie, PSV heeft een TE kleine kans om e 2de ronde te halen. Die prutsers uit Eindhoven hebben het helemaal zelf verneukt. Maar ik moet zeggen dat die wedstrijd waar Arsenal zo domineerde prime te kijken was
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_6502340
* DIGGER kijkt welke van de 8 wedstrijden ie maar wil, desnoods 'tegelijkertijd'

Lang leve de Schotel en gekraakte kaarten, there are no limits. De Neuzen zijn dus altijd weg te zappen, wat studio neus ook moge doen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 28 oktober 2002 @ 13:31:35 #70
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_6502504
Tja.. waarom laten ze niet op ned2 en ned3 voetbal kijken..
of als er bij PSV gescoord wordt.. ze bij Ajax de herhaling laten zien..
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:44:56 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6503768
Oh ja hier wou ik ook nog ff reageren

Wat is dat toch altijd voor anti-ajax "wij zijn zo zielig" geneuzel? Ik heb Studio Sport nog nooit eens kunnen betrappen op dat pro-Ajax gedrag waar jullie het over hebben. Het is echt onzin en kijken met een club brilletje op. Iets dat ik net zo hard zelf ook doe hoor, maar PRO-Ajax in Nederland?? Echt niet, kijk maar eens hoeveel mensen en HEKEL hebben aan Ajax. We zouden arrogant zijn enzo..tzal allemaal wel. Als err EEN iemand echt zijn club voorkeur uitspreekt is het f'noorder Poelman. DIes altijd VOOR f'noord en TEGEN Ajax. De rest vind ik best vrij neutraal.

Dat deze wedstrijd van Ajax wordt uitgezonden is als je heel even ZONDER je psv brilletje kijkt, niet meer dan normaal. Een objectieve voetballiefhebber zal dit gewoon ruiterlijk toegeven. Als de situatie andersom was geweest had ik dat 100% zeker toegegeven.

Ik denk gewoon dat er een hoop afgunst in zit mbt de aandacht die het zijn van de grootste en mooiste stad van Nederland met het grootste internationale aanzien, de beste stap/shop mogelijkheden met zich meebrengt. Tis ook frustrerend als iemand uit (bv) de US nog nooit van eindhoven gehoord heeft, dat snap ik wel

Maar zo is het nou eenmaal in het leven...

Ik ken gvd zelfs mensen uit Jisp (waar?) die op vakanties vertelden dat ze uit Amsterdam kwamen

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:49:21 #72
30732 -F-
He's here He's there
pi_6503851
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja hier wou ik ook nog ff reageren

Wat is dat toch altijd voor anti-ajax "wij zijn zo zielig" geneuzel? Ik heb Studio Sport nog nooit eens kunnen betrappen op dat pro-Ajax gedrag waar jullie het over hebben. Het is echt onzin en kijken met een club brilletje op. Iets dat ik net zo hard zelf ook doe hoor, maar PRO-Ajax in Nederland?? Echt niet, kijk maar eens hoeveel mensen en HEKEL hebben aan Ajax. We zouden arrogant zijn enzo..tzal allemaal wel. Als err EEN iemand echt zijn club voorkeur uitspreekt is het f'noorder Poelman. DIes altijd VOOR f'noord en TEGEN Ajax. De rest vind ik best vrij neutraal.

Dat deze wedstrijd van Ajax wordt uitgezonden is als je heel even ZONDER je psv brilletje kijkt, niet meer dan normaal. Een objectieve voetballiefhebber zal dit gewoon ruiterlijk toegeven. Als de situatie andersom was geweest had ik dat 100% zeker toegegeven.

Ik denk gewoon dat er een hoop afgunst in zit mbt de aandacht die het zijn van de grootste en mooiste stad van Nederland met het grootste internationale aanzien, de beste stap/shop mogelijkheden met zich meebrengt. Tis ook frustrerend als iemand uit (bv) de US nog nooit van eindhoven gehoord heeft, dat snap ik wel

Maar zo is het nou eenmaal in het leven...

Ik ken gvd zelfs mensen uit Jisp (waar?) die op vakanties vertelden dat ze uit Amsterdam kwamen

Ben neutraal en kijk morgen liever naar PSV als naar ajax en nu?
He's fuckin everywhere
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:52:12 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6503871
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:49 schreef -F- het volgende:

[..]

Ben neutraal en kijk morgen liever naar PSV als naar ajax en nu?

Je bent neutraal (zeg je) dan moet je toegeven dat de wedstrijd van Ajax belangrijker is. Dat je LIEVER naar psv kijkt is jouw afwijking (geintje)

De ploeg die er het beste voorstaat (lees: nog kans heeft) moet toch worden uitgezonden? Dan psv nog kans heeft is zoooo ver gezocht.

Get woke, go broke!
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:57:58 #74
30732 -F-
He's here He's there
pi_6503945
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je bent neutraal (zeg je) dan moet je toegeven dat de wedstrijd van Ajax belangrijker is. Dat je LIEVER naar psv kijkt is jouw afwijking (geintje)

De ploeg die er het beste voorstaat (lees: nog kans heeft) moet toch worden uitgezonden? Dan psv nog kans heeft is zoooo ver gezocht.

Ik kijk gewoon het liefst naar een Nederlandse club die THUIS speelt als de keuze daar is. Dit heeft o.a. te maken met kwaliteit van de uitzending sfeer enz. Vaak is de sfeer in de nederlandse stadions tijdens Europa cup wedstrijden beter dan elders in europa (uitzonderingen daargelaten...)
He's fuckin everywhere
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:02:07 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6504045
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:57 schreef -F- het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon het liefst naar een Nederlandse club die THUIS speelt als de keuze daar is. Dit heeft o.a. te maken met kwaliteit van de uitzending sfeer enz. Vaak is de sfeer in de nederlandse stadions tijdens Europa cup wedstrijden beter dan elders in europa (uitzonderingen daargelaten...)

OK dat vind ik iig een leuke PERSOONLIJKE reden, maar voetbalrekentechnisch (scrabblewoord, bestaat niet echt denk ik) is de beslissing van de NOS toch wel goed te praten iig. Maar ik moet wel zeggen dat is de sfeer in het psv stadion (rascisme) nou niet echt top vind.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')