quote:Als PSV tegen Auxerre wint, en Ajax van Lyon verliest, is de kans aanwezig dat Arsenal - PSV uitgezonden wordt, anders niet. Vooralsnog is de kans het grootst dat Ajax doorgaat. Daarom denk ik dat ze weer Ajax uitzenden.
Op zondag 27 oktober 2002 14:14 schreef chelloboy het volgende:[..]
Wij zijn helemaal nog niet uitgeschakeld als we 2 keer winnen is het nog mogelijk hoor en zeker de 3e plaats is nog haalbaar dus wordt Woensdag best spannende wedstrijd.En Arsenal draai nu ook voor geen meter dus daar kunnen we 12 Novenber ook punten pakken. houdoe
Als PSV op 5 punten stond en Ajax op 2 hadden ze PSV uitgezonden.
1. Meer Ajax fans dan P(i)SV(ee) fans
2.Ajax heeft meer kans op de volgende ronde
Ik ben Ajacied en heb ook canal+ dus dat scheelt :p
"En da's niet eerlijk."
quote:Je bedoelt Je kijkt liever naar PSV die verliest of in een saaie wedstrijd een punt pakt.
Op zondag 27 oktober 2002 17:07 schreef -F- het volgende:
Ik kijk liever naar PSV, dan naar ajax die er een gelijkspelletje uit weet te slepen.
En Ajax met ene goede overwinning op lyon en tegen inter en rosenborg gewoon pech had.
Wie wil er nou kijken naar zo'n saaie wedstrijd als PSV-Auxerre met slecht veld en weining toeschouwers en saai voetbal.
Of Arsenal-PSV dat 5-0 wordt ofzo
bij ajax is het spannender en maakt een kans.
Wil Canal+ trouwens wel saaie wedstrijden uitzenden?
Lex.
p.s Als je een ECHTE PSV-fan bent ga je naar het stadion of betaal je wat voor CANAL +
quote:Ik bedoel, in een wedstrijd van PSV gebeurd altijd wel wat. positief of negatief.
Op zondag 27 oktober 2002 17:14 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Je bedoelt Je kijkt liever naar PSV die verliest of in een saaie wedstrijd een punt pakt.
quote:Waarschijnlijk niet en daarom zenden ze PSV uit..
Op zondag 27 oktober 2002 17:14 schreef Ajax_master het volgende:
Wil Canal+ trouwens wel saaie wedstrijden uitzenden?
quote:ow is dat zo..??
Op zondag 27 oktober 2002 16:50 schreef DarkSoul het volgende:
1. Meer Ajax fans dan P(i)SV(ee) fans
quote:Lijkt me nogal logisch dat dit gebeurd omdat het al snel duidelijk werd dat Ajax als enige kans heeft om door te gaan.
Op zondag 27 oktober 2002 13:52 schreef chelloboy het volgende:
Ook de vijfde wedstrijd van PSV in de Champions League zal niet te zien zijn op het open net. De NOS koos voor de wedstrijd Olympique Lyon - Ajax. Daardoor zal PSV - Auxerre opnieuw worden uitgezonden door Canal+. Tot onvrede van de PSV supporters werd tot nu toe slechts één wedstrijd van PSV uitgezonden door de NOS. Gezien de belangen zal de publieke omroep ongetwijfeld ook de laatste wedstrijd van Ajax (thuis tegen Inter) uitzenden. Ongeacht welke uitslag van Ajax in Frankrijk houdt Ajax namelijk kans op de tweede ronde, het moet daarvoor met 2 doelpunten verschil thuis van Inter winnen.Is toch echt niet te geloven dat ze alleen die joduh maar uitzenden bij de NOS,was afgesproken om en om de thuiswedstrijden van beide clubs.
Voor mijzelf is het niet zo,n probleem want zit toch wel in het stadion maar voor alle PSV fans die niet kunnen of geen Canal plus hebben is het toch zwaar balen.
quote:ow ja joh..???
Op zondag 27 oktober 2002 17:40 schreef Komakie het volgende:
Lijkt me nogal logisch dat dit gebeurd omdat het al snel duidelijk werd dat Ajax als enige kans heeft om door te gaan.
Ondanks dat de NOS aan het begin van het seizoen heeft aangekondigd dat, indien twee Champions League wedstrijden op dezelfde avond gespeeld zouden worden (wat natuurlijk altijd het geal is met drie deelnemers) men zou kiezen voor Ajax of Feyenoord en niet voor PSV. Geleerden hadden uitgerekend dat meer mensen naar de beide clubs uit de randstad zouden willen kijken dan naar de Eindhovenaren. Inmiddels staat dan ook deze week Ajax op het hoofdmenu en als je naar PSV wilt kijken moet je nog even tegen een ramsprijsje een abonnement afsluiten bij Canal Plus.
Of het nu waar is of niet, in het zuiden en Rotterdam zijn heel veel mensen die liever naar PSV kijken dan naar Ajax. Zo werkt het openbare bestel nu eenmaal niet. Iedere Nederlander betaalt kijkgeld en heeft dan ook recht iets van zijn gading te kunnen zien op de buis. Anders kan je het hele bestel wel opdoeken. Door uitsluitend voor Ajax te kiezen, geeft de leiding van de NOS een brevet van onvermogen af.
In de eerste plaats zou de keuze te rechtvaardigen zijn indien het om één, hooguit twee keer zou gaan. Maar vier keer, zoals nu het geval is, begint duidelijk op voorkeur te lijken. Ook al omdat het belang van de wedstrijd blijkbaar niet wordt meegenomen in de overweging. PSV staat voor een alles-of-niets-wedstrijd. Verlies betekent nu eenmaal definitieve uitschakeling voor het Europese toneel. Voor Ajax geldt dit vooral in de laatste ontmoeting, thuis tegen Inter. Voorwaar dus een goede reden om voor PSV te kiezen nu. Maar nee hoor.
Wedden dat er meer commercials verkocht worden als Ajax wordt uitgezonden? Daar gaat het om, net als bij RTL en EndeMol;, maar die krijgen geen kijkgelden. Op deze wijze betaalt heel Nederland mee om uitsluitend naar Ajax te kijken. Dat noem ik een eenzijdig aanbod. Ondanks het feit dat Ajax tot nu beter presteert in de Chanmpions League
Ga nog ff door, ik lurk en geniet .
quote:Amstelveen, stad der steden..?? zoetermeer van amsterdam, nieuwegein van amsterdam..??
Op zondag 27 oktober 2002 17:47 schreef keeper het volgende:
Wat kan ik echt genieten van al die frustraties van die boeren jegens Ajax zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 27-10-2002 17:52]
quote:de wedstrijd in lyon is voor spek en bonen. Juist PSV speelt voor zijn laatste kans.
Op zondag 27 oktober 2002 17:50 schreef superjoden het volgende:
Ach ja zelf zit ik de 3 wedstrijden in het stadion, maar ik kan begrijpen dat de NOS hiervoor kiest.Iedereen de wedstrijd PSV - Arsenal gezien....daar zit toch niemand meer op te wachten, ze roepen al jaren dat het beter moet en het is echt armoe troef daar in Eindhoven.Ik begrijp wel dat de NOS kiest voor een wedstrijd waar nog iets op het spel staat,want deze wedstrijd in Eindhoven is eigenlijk voor spek en bonen.
quote:Al zovaak meegemaakt dat ze voor hun laatste kans spelen...het houdt een keer op.Lyon - Ajax is woensdag de kraker in de groep.
Op zondag 27 oktober 2002 17:51 schreef Frenkie het volgende:[..]
de wedstrijd in lyon is voor spek en bonen. Juist PSV speelt voor zijn laatste kans.
quote:Houdoe !
Op zondag 27 oktober 2002 17:51 schreef Frenkie het volgende:[..]
de wedstrijd in lyon is voor spek en bonen. Juist PSV speelt voor zijn laatste kans.
quote:Goed zo. Je kan al in iemand zijn profiel kijken. Hoe geciviliseerd.
Op zondag 27 oktober 2002 17:50 schreef Frenkie het volgende:
Amstelveen, stad der steden..?? zoetermeer van amsterdam, nieuwegein van amsterdam..??
Verder: .
quote:hoezo..?? als ajax wint is het nog niet door..
Op zondag 27 oktober 2002 17:53 schreef superjoden het volgende:[..]
Al zovaak meegemaakt dat ze voor hun laatste kans spelen...het houdt een keer op.Lyon - Ajax is woensdag de kraker in de groep.
quote:peohpoeh je komt uit amstelveen, nu ruik je minder naar
Op zondag 27 oktober 2002 17:53 schreef keeper het volgende:
Goed zo. Je kan al in iemand zijn profiel kijken. Hoe geciviliseerd.
quote:lees nou eens goed!!! dat zeg ik toch ook niet....het is de wedstrijd tussen de nr.1 en (gedeelde)nr.2 in de groep... maar ja chelloboy hopelijk houden jullie je rascistische geluiden nu achterwege.
Op zondag 27 oktober 2002 17:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoezo..?? als ajax wint is het nog niet door..
quote:maar een wedstrijd om spek en bonen..
Op zondag 27 oktober 2002 17:56 schreef superjoden het volgende:
lees nou eens goed!!! dat zeg ik toch ook niet....het is de wedstrijd tussen de nr.1 en (gedeelde)nr.2 in de groep...
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:55 schreef Frenkie het volgende:
peohpoeh je komt uit amstelveen, nu ruik je minder naar
Gelukkig zond de NOS wel flutrecht uit .
quote:da's knap tis afgelast namelijk..
Op zondag 27 oktober 2002 17:59 schreef keeper het volgende:[..]
.
Gelukkig zond de NOS wel flutrecht uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |