wat dat betreft ben ik het helemaal eens. Maar het ging echt niet over UTOquote:Op zondag 21 september 2014 01:17 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er zijn echt wel wat bewoners die beter af zouden zijn bij GGZ ipv utopia
Ta ta ta taaaaaaa ta ta ta te te te te te ta ta ta ta te te te te tequote:Op zondag 21 september 2014 01:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ivan humt volgens mij naast het zuchten en puffen de tunesong van de A-team..
Gnagnagna...quote:Op zondag 21 september 2014 01:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Jouw Ui en jouw reacties vind ik ERG leuk
Gio kan dat ookquote:Op zondag 21 september 2014 01:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Knap dat die Collie met opgetrokken benen zo kan slapen. Lijkt me niet echt ontspannen.
Ja duhuh, ze moet toch een soort magnetisch veld houden tussen haar zere schouder en haar benenchakra.quote:Op zondag 21 september 2014 01:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Knap dat die Collie met opgetrokken benen zo kan slapen. Lijkt me niet echt ontspannen.
Ron op Collie?quote:Op zondag 21 september 2014 01:25 schreef ledn81 het volgende:
In zeeland zit nu iemand met een erectie naar de streams te kijken waarschijnlijk
Mooi hoe Billy steeds over de zeik is.quote:Op zondag 21 september 2014 01:06 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
O ja, Billy wil een liedje gaan maken met LauraB en Ruud. Ik had dat nog niet zo bedacht.![]()
Ga dat maar uitleggen, Bil.
![]()
De grap van Ruud viel inderdaad in het niet, heerlijk.
quote:Op zondag 21 september 2014 01:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, dat zie ik liever voor me dan sararaats met een erectie.
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zondag 21 september 2014 01:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, dat zie ik liever voor me dan sararaats met een erectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |