Vooral geestelijk beschadigd, maar soms ook lichamelijk.quote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Beschadigd in de zin van?
Klinkt als ..![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Edit:
-Beschadigd in de zin van?
-Klinkt als zeer waardevol werk .. respect![]()
![]()
Dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:08 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Vooral geestelijk beschadigd, maar soms ook lichamelijk.
Ik zing dagenlang van geluk als ik bv na 5 jaar hard samen werken een knuffel krijg van een puber met een hechtingsstoornis.
Aw, respect. En tof dat jullie er zijn. Ik kom in de daklozenopvang waar ik werk heel wat mensen tegen die als kind flink geleden moeten hebben en die daarna nog verder in de ellende zijn geraakt.quote:Op zondag 21 september 2014 01:08 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Ik zing dagenlang van geluk als ik bv na 5 jaar hard samen werken een knuffel krijg van een puber met een hechtingsstoornis.
mooi om te lezen, iemand met hart voor zn werk!quote:Op zondag 21 september 2014 01:08 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Wauwww, idd zwaar werk lijkt mij! GGZ ?quote:Op zondag 21 september 2014 01:08 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Sorry.quote:
dit soort praat mag dus daarquote:Op zondag 21 september 2014 01:12 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Daar heb ik niets te zoeken en op de streams is nu niets te zien.
Kan best, maar de SC is not my cup of tea.quote:Op zondag 21 september 2014 01:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
dit soort praat mag dus daar![]()
Het heeft niets met de stream te maken ...
Ivan humt volgens mij naast het zuchten en puffen de tunesong van de A-team..quote:Op zondag 21 september 2014 01:13 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Sorry.
Ontopic, iedereen ligt in bed, behalve Ivan die is nog druk bezig posters van Nico te verpakken.
quote:Op zondag 21 september 2014 01:15 schreef Raskolnikow het volgende:
Mensen liggen in bed en aan de muur hangen lelijke harten. Geen kakkerlakken gezien nog. We houden u op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |