bvd
*henkmanz vindt de large maar een commerciele klotezooi: tijdje terug stond er in de veronicagids reclame voor de large
quote:probeer dat eens ja...
Op zondag 27 oktober 2002 13:34 schreef kwib het volgende:
de large al geporbeerd?
quote:Goh.. zeker apart ja.... Het is een bedrijf dat t-shirts van bands verkoopt, en dan is het zeker heel raar dat ze reclame maken....
*henkmanz vindt de large maar een commerciele klotezooi: tijdje terug stond er in de veronicagids reclame voor de large
MAAK HEM ZELF!!!!!
quote:De drummer mailen ofdat hij een shirt mee kan nemen als hij naar z'n vriendin gaat (die woont in Utrecht)
Op zondag 27 oktober 2002 13:55 schreef irestmycase het volgende:
ook nog iemand met bruibare tips?
quote:En? Heb je het geprobeerd?
Op maandag 28 oktober 2002 15:55 schreef irestmycase het volgende:
en je denkt serieus dat hij dat zou doen ook?ik denk t nie eerlijk gezegd. wel jammer, maar uiteraard het proberen waard.
Dat shirt hebben ze niet, wel een patch:) Dus er is een grote kans dat die shirts niet bestaan? of heb ik het dan fout?
quote:Ik zal de volgende keer dat ik in A'dam (dat is toch daar?) ben eens kijken bedankt!
Op donderdag 21 november 2002 15:21 schreef wendydependie het volgende:
waterlooplein al gekeken? hebben ze een boel nieuwe shirts. anders die bandshirts/posters winkel vlak bij cs.
quote:Ik zal hem daar wel even opnieuw openen. Goed idee!
Op donderdag 21 november 2002 10:58 schreef Kiff het volgende:
Kan iemand dit topic naar V&A verplaatsen?
quote:Dat is toch Screwball? De winkel zit hier in Gouda, en daar hebben ze 'm niet.
Op donderdag 21 november 2002 15:21 schreef wendydependie het volgende:
waterlooplein al gekeken? hebben ze een boel nieuwe shirts. anders die bandshirts/posters winkel vlak bij cs.
quote:Ja dankje!
Op donderdag 21 november 2002 19:07 schreef M.Ark het volgende:
Vriend van me heeft een Anti-Flag shirt, zal wel vragen waar die vandaan komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |