Douglas halen als je ook Ki kunt halenquote:Op zondag 21 september 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens Yi-Long is Douglas echt een topper. En die heeft er wel kijk op hoor.
Florentino hequote:Op zondag 21 september 2014 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
United heeft inderdaad weinig kankernegers
Hele goede middenvelderquote:Op zondag 21 september 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Blijft een negerquote:Op zondag 21 september 2014 23:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
you know? you know? you know? you know?
Zijn frontpage bijdrages zijn ook onmisbaar voor fok.quote:Op zondag 21 september 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Technisch gezien heet hij Lubbertus.quote:Op zondag 21 september 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zijn vader heet Bert.
Dat is wel een mooie naam vind ik.quote:Op zondag 21 september 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Technisch gezien heet hij Lubbertus.
Onthoud maar voor als je zelf kinderen krijgt.quote:Op zondag 21 september 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie naam vind ik.
Nee, dan ga ik al voor Nick bij een jongetje en Jessica bij een meisjequote:Op zondag 21 september 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onthoud maar voor als je zelf kinderen krijgt.
Als je 2 jongetjes krijgt dan.quote:Op zondag 21 september 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik al voor Nick bij een jongetje en Jessica bij een meisje
Dan noem ik haar Jessicaquote:Op zondag 21 september 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onthoud maar voor als je zelf kinderen krijgt.
Dat verbaast mij ook.. zeker van zo'n grote club.quote:Op zondag 21 september 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
3 miljard uitgeven maar geen verdedigers aantrekken. Topshow.
De ene is lichtblauw, de ander donkerblauw. Graag gedaanquote:Op zondag 21 september 2014 23:55 schreef Zorro het volgende:
Welke kleurenblinde imbeciel vond het wel een tof idee om beide ploegen in blauw te laten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |