Je vergeet 'die'.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:29 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Op de zak van 'raad de smaak' van Lay's staat de volgende tekst: 'Ben jij een chips liefhebber en goed in smaken herkennen?'. 'Chips liefhebber' ja, met spatie. Spatiefouten, ik haat ze
. Als ik het voor het zeggen had, zou ik iedereen dit soort afschuwelijke taalfouten maakt postnataal laten aborteren
klacht: spatiefout op chipszak
bonusklacht: chipszak is te klein
Fixedquote:
quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 00:10 schreef nosmo_king het volgende:
en dan deze:vind de foute spatie:
bezoekers passen in de paal naast u.
veel diarree gevallen in afrika.
Vroeger had je Smiths. Jammer dat dat er niet meer is, was de beste.quote:
Die zoutjes zijn nog steeds van Smiths hoor:quote:Op zondag 21 september 2014 12:36 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Vroeger had je Smiths. Jammer dat dat er niet meer is, was de beste.
Tegenwoordig is alles Lays
De zoutjes, maar niet de chips. Of ben ik nu in de war met een ander merk? op een gegeven moment werd een Nederlands merk overgenomen door Lays, ik weet niet meer welke, ik ben dus fout, sorry.quote:Op zondag 21 september 2014 13:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die zoutjes zijn nog steeds van Smiths hoor:
http://www.smiths.nl/
Dat was wel Smiths, maar volgens mij is het gewoon hetzelfde bedrijf. Het Smiths bestaat zelf dus ook gewoon nog.quote:Op zondag 21 september 2014 13:16 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
De zoutjes, maar niet de chips. Of ben ik nu in de war met een ander merk? op een gegeven moment werd een Nederlands merk overgenomen door Lays, ik weet niet meer welke, ik ben dus fout, sorry.
quote:In 1992 is Smiths onderdeel geworden van het bedrijf PepsiCo. Zo’n 10 jaar later, in 2001, is de merknaam Smiths voor de aardappelchips veranderd in Lay’s. De vrolijke zoutjes als Hamka’s, Wokkels, Nibb-it, Cheetos Chipito en Bugles vind je nog steeds onder de naam Smiths.
Bedrijfsovernames worden gedaan om het "eet, zodat je zelf niet wordt gegeten"-principe. Dat is daadwerkelijk jammer, want de geest van het vakmanschap van het bedrijf dat overgenomen wordt, heeft te lijden, vaak door bezuinigingen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat was wel Smiths, maar volgens mij is het gewoon hetzelfde bedrijf. Het Smiths bestaat zelf dus ook gewoon nog.
[..]
Voor hiervoor, ja?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:33 schreef Grietje-tit het volgende:
Terechte klacht!
Vaak worden hiervoor professionele tekstschrijvers voor ingehuurd.
Man kent zijn vak niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |