Luistert naar dit fantastische stukje gitaarwerk Schijnt van Dream Theater te zijn.
En hijs zeker zupah strak die gast ^_^
mag ik jullie dan aanraden ook eens te zoeken op het nummer "juice" van steve vai? ook weer zo'n gitaristen bijbel..
quote:Staat anders gewoon op Live and Acoustic en op Mood Swings van Harem Scarem...
Op zondag 27 oktober 2002 13:30 schreef ssebass het volgende:
harem scarem - mandy. Die moet je ook maar eens downloaden maar hij is wel heel moeilijk te vinden.
quote:Ik kon ook nergens een cd van ze vinden :S
Op zondag 27 oktober 2002 13:45 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Staat anders gewoon op Live and Acoustic en op Mood Swings van Harem Scarem...
quote:Er bestaan ZOVEEL nummers met ziekelijk gitaarspel, maar minder dan de helft werkelijk met diepgang. Meer patserigheid boven muziekaliteit.
Op zondag 27 oktober 2002 17:25 schreef Ibanez het volgende:
John Petrucci heeft altijd ziekelijk gitaarspel, die gast heeft af en toe zijn hals van de gitaar in de fik staan, zijn snaren roodgloeiend en zijn versterker aan het roken....3 november!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Gelukkig is dat bij Petrucci niet vaak zo.
quote:toplijsten kloppen nooit
Op zondag 27 oktober 2002 22:06 schreef killingcupid het volgende:
NATUURLIJK spelen die gasten op hoog niveau, ze hebben allemaal aan het conservatorium gestudeerd. En er zijn echt wel genoeg betere gitaristen dan Petrucci of Vai. Die polls en toplijsten zijn zo overgewaardeerd, dan zou Lars Ulrich al jaren een van de beste drummers ter wereld moeten zijn....rrrrright.
quote:Hmm.. het is meestal niet de muziek maar de zang die ik erg slecht trek. Vaak vind ik die technische extreme bands juist erg interessant, totdat de zanger zijn scheur opentrekt...
Op maandag 28 oktober 2002 00:45 schreef Summoner het volgende:
Plus het feit dat instrumentalisten van extreme metal bands vaak genegeerd worden omdat de muziek zo ontoegankelijk is en er door veel lui op neergekeken wordt...
Overigens vind ik die polls vaak ook erg nietszeggend, het zegt meer iets over wie de meest populaire gitarist is dan de beste.
dat nummer is wel cool inderdaad.. toen ik 'em downloade stond er dat ie van radiohead was, maar dat leek me sterk.. later zag ik ook DT staan.. maar dat vraag ik me ook af eigenlijk
het klinkt meer als een jam van 2 gitaristen, en ja DT heeft er maar 1
en de gitaren klinken nogal Fender achtig en daar speelt John Petrucci ook niet op
maar ja, weet ik het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |