abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6487934
Zoek op Kazaa naar A Late Summer's Rain (titel).

Luistert naar dit fantastische stukje gitaarwerk Schijnt van Dream Theater te zijn.

pi_6488042
Das die John Petrucci zeker... like... nummer 5 in beste gitaristen v/d wereld geloof ik.

En hijs zeker zupah strak die gast ^_^

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:22:14 #3
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_6488086
strak stukje muziek,

mag ik jullie dan aanraden ook eens te zoeken op het nummer "juice" van steve vai? ook weer zo'n gitaristen bijbel..

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_6488139
Dream Theater roeleert!
pi_6488185
Niet onaardig...
pi_6488196
Ga volgende week zondag naar dream theater. Erg goede band. Alle bandleden spelen wel op erg hoog niveau zeg. Weet je wat ik ook een hele mooie solo vind, die van harem scarem - mandy. Die moet je ook maar eens downloaden maar hij is wel heel moeilijk te vinden.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_6488391
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 13:30 schreef ssebass het volgende:
harem scarem - mandy. Die moet je ook maar eens downloaden maar hij is wel heel moeilijk te vinden.
Staat anders gewoon op Live and Acoustic en op Mood Swings van Harem Scarem...
B Red Ten
pi_6489012
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 13:45 schreef Buurmannetje het volgende:

[..]

Staat anders gewoon op Live and Acoustic en op Mood Swings van Harem Scarem...

Ik kon ook nergens een cd van ze vinden :S
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_6491330
John Petrucci heeft altijd ziekelijk gitaarspel, die gast heeft af en toe zijn hals van de gitaar in de fik staan, zijn snaren roodgloeiend en zijn versterker aan het roken....3 november!!!!!!!!!!

In The Presence Of Enemies!
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:32:34 #10
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6493942
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:25 schreef Ibanez het volgende:
John Petrucci heeft altijd ziekelijk gitaarspel, die gast heeft af en toe zijn hals van de gitaar in de fik staan, zijn snaren roodgloeiend en zijn versterker aan het roken....3 november!!!!!!!!!!

Er bestaan ZOVEEL nummers met ziekelijk gitaarspel, maar minder dan de helft werkelijk met diepgang. Meer patserigheid boven muziekaliteit.

Gelukkig is dat bij Petrucci niet vaak zo.

zondag 27 oktober 2002 @ 22:06:24 #11
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_6495892
NATUURLIJK spelen die gasten op hoog niveau, ze hebben allemaal aan het conservatorium gestudeerd. En er zijn echt wel genoeg betere gitaristen dan Petrucci of Vai. Die polls en toplijsten zijn zo overgewaardeerd, dan zou Lars Ulrich al jaren een van de beste drummers ter wereld moeten zijn....rrrrright.
we will become silhouettes.
  zondag 27 oktober 2002 @ 22:39:53 #12
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6496564
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 22:06 schreef killingcupid het volgende:
NATUURLIJK spelen die gasten op hoog niveau, ze hebben allemaal aan het conservatorium gestudeerd. En er zijn echt wel genoeg betere gitaristen dan Petrucci of Vai. Die polls en toplijsten zijn zo overgewaardeerd, dan zou Lars Ulrich al jaren een van de beste drummers ter wereld moeten zijn....rrrrright.
toplijsten kloppen nooit
  maandag 28 oktober 2002 @ 00:45:27 #13
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_6498139
Plus het feit dat instrumentalisten van extreme metal bands vaak genegeerd worden omdat de muziek zo ontoegankelijk is en er door veel lui op neergekeken wordt...
pi_6498457
John Petrucci is zeker een goede gitarist. Vind altijd wel dat hij toch altijd even moet laten horen hoeveel noten hij maximaal in een track kan proppen. Ongetwijfeld heeft hij een perfecte techniek, maar soms mist zijn spel toch iets. Zonder dat ik hier iemand probeer te beledigen, dit is natuurlijk persoonlijke smaak.
Take no prisoners... take no shit!
pi_6498541
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 00:45 schreef Summoner het volgende:
Plus het feit dat instrumentalisten van extreme metal bands vaak genegeerd worden omdat de muziek zo ontoegankelijk is en er door veel lui op neergekeken wordt...
Hmm.. het is meestal niet de muziek maar de zang die ik erg slecht trek. Vaak vind ik die technische extreme bands juist erg interessant, totdat de zanger zijn scheur opentrekt...

Overigens vind ik die polls vaak ook erg nietszeggend, het zegt meer iets over wie de meest populaire gitarist is dan de beste.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 28 oktober 2002 @ 13:19:13 #16
24606 edsuit
kind of blue
pi_6502295
van beste gitaristen kan je sowieso geen lijst maken want daar heeft iedereen een andere mening over

dat nummer is wel cool inderdaad.. toen ik 'em downloade stond er dat ie van radiohead was, maar dat leek me sterk.. later zag ik ook DT staan.. maar dat vraag ik me ook af eigenlijk
het klinkt meer als een jam van 2 gitaristen, en ja DT heeft er maar 1
en de gitaren klinken nogal Fender achtig en daar speelt John Petrucci ook niet op

maar ja, weet ik het

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')