quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef MostWanted het volgende:
Terechte klacht.
Wel geil om te zien altijd
ja want meestal hebben ze geen slipje aanquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat anders iedereen in haar kut kan kijken.
You have a dirty mind.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:22 schreef Parzival het volgende:
[..]
ja want meestal hebben ze geen slipje aan
Soms ook wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:22 schreef Parzival het volgende:
[..]
Ja, zo een fiets doet wat met je ...quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik krijg een stijve van dit topic
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn bilspleet is soms ook onbedoeld zichtbaar en dan trek ik mijn broek ook niet omhoog, terechte klacht.
Gisteren zag ik er eentje in Amsterdam fietsen in den kort rokje. En die had niks daaronder aan nee. No joke.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:22 schreef Parzival het volgende:
[..]
Net zo legendarisch als toen een niet nader te noemen FOK!ker geband werd voor het ongevraagd toesturen van zijn eigen naaktfoto's?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb een keer tegenover een vrouw gezeten die een kort rokje aan had zonder ondergoed. Ik vind dat tot op heden een legendarische dag.
In haar kut? Staat dat gat de hele tijd open dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat anders iedereen in haar kut kan kijken.
Zolang er geen piemel insteekt wel he! Een gapende open wond.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
In haar kut? Staat dat gat de hele tijd open dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |