quote:Ja.
Op dinsdag 25 februari 2003 08:38 schreef Kimmie het volgende:
Zij die parken echt zo populair...
quote:Het is toch leuk om met wat vrienden te gaan drinken of wat dan ook in zo'n huisje? Of je moet niet van gezelligheid houden natuurlijk.
Op dinsdag 25 februari 2003 08:38 schreef Kimmie het volgende:
Zij die parken echt zo populair...
quote:Het budget is niet al te ruim, maar ik zal eens kijken wat het daar kost! Alvast bedankt.
Wat is jullie budget? Als het niet uitmaakt, dan is centerparcs Meerdal wel leuk. Daar waren wij in december. Daar heb je ook een gedeelte met wat automaten en pooltafels enzo dat wat langer open is. Er is ook een flinke supermarkt en een zwembad. Je kun ook 6 of 8 persoons bungalows huren. Nadeel is wel dat je dan een eind van het centrale gebouw afzit. Dus als je 's nachts dronken bent, moet je wel de weg terug kunnen vinden.
quote:Ik denk dat we kunnen redetwisten over wat gezellig is of niet en in mijn opinie is een derglijk 'huisje' verre van gezellig.
Op dinsdag 25 februari 2003 14:35 schreef E- het volgende:[..]
Het is toch leuk om met wat vrienden te gaan drinken of wat dan ook in zo'n huisje? Of je moet niet van gezelligheid houden natuurlijk.
[..]
quote:Ik zou ook niet zo snel naar een bungalow-park gaan, maar als je er toch heen wordt gesleept, heeft het weinig zin om daar met een zuur gezicht te gaan zitten
Op dinsdag 25 februari 2003 15:37 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik denk dat we kunnen redetwisten over wat gezellig is of niet en in mijn opinie is een derglijk 'huisje' verre van gezellig.
Ik ben benieuwd!
quote:Nee het is niet meer overdekt ivm de vezekering die wil dit niet meer. Alleen de bestaande parken mogen nog overdekt zijn De eventuele nieuwe parken zijn niet meer overdekt .......Helaas
Op maandag 24 februari 2003 23:56 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een afknapper dat ze op de Eemhof na de brand de ´koepel´ niet hebben herbouwd. Alles is nu niet meer overdekt
En het leukste was juist dat je er midden in de winter in je shirtje een cocktail kon gaan zitten slurpen. Hoe vaak is het in Nederland nou terrasjes-weer? Niet handig dit....Of ik heb in de gauwigheid het verkeerd begrepen uit de nieuwe gids...?
Weet iemand het?
Er is een heel erg mooi zwembad bij, je kunt van binnen naar buiten en er is een heel lange glijbaan van binnen naar buiten naar binnen.
Een heel groot meer, veel te doen ook voor kinderen.
Bosrijke omgeving.
Verder dichtbij Eindhoven
quote:Erperheide (Belgie) is ook dichtbij Eindhoven , en mooier park dan dat wat jij noemt
Op woensdag 26 februari 2003 19:55 schreef DuchessX het volgende:
Verder dichtbij Eindhoven
kvind zelf de keuze veel te groot dus kan wel wat hulp gebruiken
Wij gaan 1 x per jaar met de vrienden naar een bungalowpark en wisselen Port Zelande af met Park Zandvoort. Zandvoort is qua huisjes een stuk minder, maar qua ligging weer ideaal (trein naar Amsterdam).
we hebben wel sauna en bubbelbad
quote:Ik weet niet hoe het nu is, maar toen wij daar vorig jaar waren hadden we een huisje wat niet zou mistaan in een gemiddelde achterbuurt van Rotterdam. Alles wat je ook maar aanraakte pleurde uit elkaar.
Op maandag 7 april 2003 13:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En wie moet de huisjes weer schoonmaken? Juist Toffe Ellende.blijft u allen weg uit Loohorst!
quote:Ha! Helemaal mee eens! Gelukkig konden we ieder dag lekker op pad, maar we hadden er niet aan moeten denken een week alleen maar op het park te moeten zitten.
Op zondag 27 oktober 2002 18:42 schreef Ketjing het volgende:
Ik vind centerparcs wel ok, ik heb wel een tip ga nooit naar Sunparcs Vielsalm in België, wat een klote park/!
Het ergste was nog dat bijna alle bedden naar de urine stonken, bah!
Over Landal en Center Parks wel tevreden maar bij de laatste alweer een tijd niet geweest (toch wel erg duur).
alles was wel netjes geregeld enzo, foto's op www.rosmalenontour.tk rond midden augustus
Mn vriend en ik zijn een beetje sneu. We wilden in de midweek van 11-15 aug ff in een huisje/hotel van Center Parcs. Nu had ik steeds internet in de gaten gehouden om zo de last minutes op dit gebied bij te houden. Vorige week vrijdag wist hij echter nog niet zeker of hij die week vrij kon krijgen, en na gevraagd te hebben kon dit en belde die me enthousiast op: Boek maar! Maar toen ik maandagochtend wilde boeken was alles wat we hadden "uitgezocht" weg!! Hoezo pech??
Heeft iemand enig idee of ervaring met last minutes van center parcs, en als ik bijvoorbeeld er heen bel of ze stiekum toch nog iets vrij hebbe (door annuleringen ofzo)?
Ik heb verder al op veel sites gezocht incl center parcs en weekendjeweg.nl, maar hier is nog erg weinig te vinden voor 2 personen in deze midweek (omdat we de voorkeur hebben voor de eemhof, zandvoort of port zelande)
Alvast bedankt...
Maar hopelijk is het toch de moeite!!
ik kijk er toch al naar uit...
Ik ga in november weer lekker een weekendje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |