abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_418358
Op de BB-site stond:
Onder het genot van een cappuccino praten Ed, Bianca en Ferdi over Big Brother varianten. Van Expeditie Robinson tot Survivor.

Expeditie Robinson bestond eerder dan BB. (in Zweden)
Big Brother is dus gewoon een Expeditie Robinson variant.

  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2000 @ 12:29:41 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_418372
quote:
Op 26 oktober 2000 12:27 schreef mandarijn het volgende:
Op de BB-site stond:
Van Expeditie Robinson tot Survivor.
Dit is zover ik weet gewoon hetzelfde programma, alleen met een andere titel.
pi_418428
Ja, Survivor en Robinson zijn dezelfde programma's. In Zweden heette het Robinson (en het hele land zat voor de buis), in Amerika Survivor (en het hele land zat voor de buis). In Nederland heet het Expeditie Robinson (en geen hond kijkt ).
zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
pi_418454
quote:
Op 26 oktober 2000 12:43 schreef zarg_flippo het volgende:
Ja, Survivor en Robinson zijn dezelfde programma's. In Zweden heette het Robinson (en het hele land zat voor de buis), in Amerika Survivor (en het hele land zat voor de buis). In Nederland heet het Expeditie Robinson (en geen hond kijkt ).
Laat ik dan iemand zijn die het wel gezien heeft, en het is een mooi programma !!!
Kan een fan van realitysoaps dit echt aanbevelen !

Jammer dat DIT niet dagelijks uitgezonden wordt.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_418513
Expeditie Robinson is een geweldig programma. Zit lekker veel actie in. Verschil met BB is dat ER duidelijk meer back to basic is. Zondagavond 9 uur, heerlijk genieten.

En o nog ff te reageren op SataN: wat kan het jou schelen dat andere mensen beroemd zijn (of zich beroemd gedragen). Je vindt dat alleen erg als je jaloers bent, zou ik zo zeggen, dus.....

Verrassend lekker!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:46:33 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_418588
quote:
Op 26 oktober 2000 13:11 schreef Brandtje het volgende:
Zit lekker veel actie in. Verschil met BB is dat ER duidelijk meer back to basic is.
Ik dacht echt even. Dr. Green, Carter en Hathaway back-to-basic, maar toen viel het kwartje.
Lastig hoor al die afkortingen.
***
  donderdag 26 oktober 2000 @ 16:08:39 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_419031
Exp. Robinson is een mooi programma maar als real life soap stelt het niks voor. Het is een half jaar geleden opgenomen en totaal geregiseerde en verknipt tot een soapachtig geheel.
pi_419945
quote:
Op 26 oktober 2000 16:08 schreef marky het volgende:
Exp. Robinson is een mooi programma maar als real life soap stelt het niks voor. Het is een half jaar geleden opgenomen en totaal geregiseerde en verknipt tot een soapachtig geheel.
Je spreekt jezelf wel tegen, marky. Haal dat half jaar geleden eraf en je hebt BB en DB.
Real life soap hoeft toch niet live te zijn? Trouwens, BB is ook niet live, alleen op donderdag.
Of bedoel je real live soap?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')