Wss heb je gewoon de trein gemist omdat je zo dik bent dat je niet vooruit te branden bent, maar door een gebrek aan zelfkennis ga je andere de schuld geven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Altijd die Kuttoeristen in het centrum van Amsterdam. Zo kan ik nooit snel lopen, ik heb een strakke planning. net dus mijn trein gemist hierdoor.
Subklacht: uberhaupt mensen die langzaam lopen/slenteren/waggelen.
je zit er zo naast dat je t getalletje 020 naast je naam niet waard bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:16 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Wss heb je gewoon de trein gemist omdat je zo dik bent dat je niet vooruit te branden bent, maar door een gebrek aan zelfkennis ga je andere de schuld geven.
Klacht is onterecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
ja kunnen jullie niet wat doen aan promotie daaroquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:27 schreef Anthony9219 het volgende:
Amsterdam is ook gewoon kut
In Rotterdam hebben we geen last van al die kuttoeristen
mijn botox is ook vrij strakquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
het enige strakke aan TS is haar planning
tja ik moest daar toevallig zijn, het zou wel erg omlopen zijn andersquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef Näsenbar het volgende:
Niet gewoon een andere route lopen waar geen toeristen zijn
Er is altijd wel een alternatief. Desnoods loop je aan de zijkant van de stoep.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja ik moest daar toevallig zijn, het zou wel erg omlopen zijn anders
Je kan ook gewoon eerder je bed uitkomen,mis je de drukte vaak luiwammes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Altijd die Kuttoeristen in het centrum van Amsterdam. Zo kan ik nooit snel lopen, ik heb een strakke planning. net dus mijn trein gemist hierdoor.
TS hijgt bij elke stapquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
De roze of de goude?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geef me jouw limo dan rijke stinkerd
gaat niet als je een afspraak hebt om een bepaalde tijdquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerder je bed uitkomen,mis je de drukte vaak luiwammes.
t is overal druk hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er is altijd wel een alternatief. Desnoods loop je aan de zijkant van de stoep.
Kan je toch eerder van huis gaan en gewoon ergens lekker lang koffie gaan drinken terwijl je nog even op je computertje internet. Gaat de tijd heel snel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef madeliefff het volgende:
gaat niet als je een afspraak hebt om een bepaalde tijd
nah ik vind ze in de weg lopen, ook altijd met dezelfde vragen ....als je ze vaak meemaakt is het irritant op gegeven moment.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |