picsquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Te jong. Ik schat haar 17 jaar.
Niet gemaakt.quote:
Meestal zijn ze op die leeftijd te kinderachtig voor een begin twintiger als ik.quote:
True.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Meestal zijn ze op die leeftijd te kinderachtig voor een begin twintiger als ik.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Meestal zijn ze op die leeftijd te kinderachtig voor een begin twintiger als ik.
jelle plsquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet gemaakt.
[..]
Met een middelbare scholier kun je echt niks beginnen, dat moet je overlaten aan de scholieren en de dommen.quote:
quote:
quote:
Kijk, kijk, dit lees ik graag. Mensen die mij begrijpen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met een middelbare scholier kun je echt niks beginnen, dat moet je overlaten aan de scholieren en de dommen.
Jailbaitquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Te jong. Ik schat haar 17 jaar.
Klopt.quote:
Nooit. Wel met bezwete shirts, maar niet zonder.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:00 schreef DeJori het volgende:
Ga je altijd boodschappen doen zonder shirt, TS?
ik welquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:00 schreef DeJori het volgende:
Ga je altijd boodschappen doen zonder shirt, TS?
Welke supermarkt?quote:
Geen jailbait, je mag het alleen niet filmen.quote:
Dat soort tieners zijn in mijn ogen kinderen. Ik zie ze als kleine zusjes, iets in die trant, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet eens aan haar leeftijd denken en gewoon geven.
Je mag mijn reactie dan ook best met een korrel zout nemenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat soort tieners zijn in mijn ogen kinderen. Ik zie ze als kleine zusjes, iets in die trant, maar meer ook niet.
Ik neem het met een pak zout, maat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je mag mijn reactie dan ook best met een korrel zout nemen
'T zijn immers nog kinderen.
dat maakt het juist extra geil jatogquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat soort tieners zijn in mijn ogen kinderen. Ik zie ze als kleine zusjes, iets in die trant, maar meer ook niet.
Ik zou het niet kunnen. Druist tegen mijn waarden in.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat maakt het juist extra geil jatog
Tuurlijk en jij bent zo iemand die normaliter 24/7 aan zijn mobiel is gekluisterd en selfies maakt en nu plotseling alleen tekst weet te produceren? Daaromquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:37 schreef Jellereppe het volgende:
Hallo Boyz en Girlzz,
TS komt net terug van 1,5 uur sporten en trekt dan met zijn fiets gelijk naar de dichtstbijzijnde Appie Heijn voor magere kwark en twee 1,5 liter flessen Spa Rood. Ik kom aan bij de cassière en net als ik moet afrekenen laat ze haar ogen best lang rusten op mijn natte borstkas. Net alsof ze nooit mannenzweet heeft gezien.
Klacht: cassière staart te lang naar mijn natte borstkas.
Misschien een andere keer, Iwanius. Ik moet voorzichtig zijn met foto's. Privacy is mij veel waard. Mijn e-blazoen is niet bepaald schoon en als mensen daarbij een gezicht hebben, dan gaat dat nare consequenties voor mij hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tuurlijk en jij bent zo iemand die normaliter 24/7 aan zijn mobiel is gekluisterd en selfies maakt en nu plotseling alleen tekst weet te produceren? Daarom
[ afbeelding ]
Slecht voor je tanden man, beter plat water drinken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:27 schreef Jellereppe het volgende:
Eerste 1,5 liter Spa Rood is alweer op. Daarmee komt mijn totaal voor 20-9-2014 op 2,5 liter te staan.
Meen je dat? Ik ben helemaal gek op water met prik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Slecht voor je tanden man, beter plat water drinken.
HAH!quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ze wou je borst afrekenen. Ze dacht dat je kippenborstjes had gekocht.
HCO3- is een zwak zuurquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik ben helemaal gek op water met prik.
Hmm, misschien rustig overgaan naar normaal water. Zal wel stevig wennen worden. Ik drink al maanden Spa Rood.quote:
Primark, wat is dat? Ik haal mijn broeken bij Jack & Jones.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:27 schreef WammesWaggel het volgende:
In reality stond de TS gewoon in de rij bij de Primark voor een paar sokken met zijn familie en is geholpen door een afstotelijke trol achter de kasse welke al welhaast vier jaar stage loopt voor haar opleiding aan een willekeurige MBO-opleiding :´)
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook zeggen, mijn begrip heb je.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Primark, wat is dat? Ik haal mijn broeken bij Jack & Jones.
Ik hoor de laatste tijd veel over die winkel. Misschien dat ik nu en tegen het einde van 2015 wel een keer binnenstap bij Primark.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, mijn begrip heb je.
Vooral dat stukje over het niet kennen is de slagroom op de taart.
Gr gr
Truus van de kassa
Zie je dan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd veel over die winkel. Misschien dat ik nu en tegen het einde van 2015 wel een keer binnenstap bij Primark.
Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zie je dan.
Vooral de onesie van Roger Rabbit in onze huidige collectie zou ik aanbevelen.
maak je niet dik...is gelul van slecht voor je tandenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, misschien rustig overgaan naar normaal water. Zal wel stevig wennen worden. Ik drink al maanden Spa Rood.
Als ik bij de tandarts ben voor controle zal ik eens navragen of het de tandglazuur echt aantast.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maak je niet dik...is gelul van slecht voor je tanden
over 5 jaar?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als ik bij de tandarts ben voor controle zal ik eens navragen of het de tandglazuur echt aantast.
Nah, ga eens per jaar. Heb een studentenzorgverzekering die tandartskosten vergoed tot ¤ 250. Dat is wel afdoende voor controle.quote:
Ik weet nooit hoe het precies zit. Heb je dan geen toestemming van de ouders nodig ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen jailbait, je mag het alleen niet filmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |