dat is waarquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:12 schreef xDxD het volgende:
[..]
Janksnol... "mijn lichaam is mijn tempel" hoer
hoe dan welquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:12 schreef Etsu het volgende:
Zeker niet door het openen van dit topic.
Fix.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:10 schreef TitanicLover het volgende:
Denk aan:
IS
Zwarte Piet
Oekraine
Ebola, ALS
Dit topic
Klacht: hoe op te lossen?
druppel met druppel=zeequote:Op zaterdag 20 september 2014 16:17 schreef Metalfrost het volgende:
Door met twee dingen rekening te houden / in je op te nemen:
1) ignorance is bliss, onwetendheid is heerlijkheid - bij alles weten word je somber omdat de waarheid hard is, dus bij weinig heugenis heb je minder om druk over te maken
2) Murphy's Law: alles wat mis kan gaan, gaat op den duur ook mis. Dus het heeft geen zin om je er druk over te maken, omdat het, na verloop van tijd de soep in loopt.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fix.
Edit:
Opsodemieteren. Dat is de oplossing.
mag ik aub janken om de wereldellende aub dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:29 schreef xDxD het volgende:
Van die jankfiguren die het hele leed van de wereld willen dragen
flikker toch een eind op... ongeloofwaardig
Neequote:Op zaterdag 20 september 2014 16:30 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
mag ik aub janken om de wereldellende aub dan?
ik weet 100 procent dat je hart ja zegtquote:
Nee je hebt het helemaal fout, ik ben in hart en nieren een misantropische egoïstische sociopaat. Het interesseert me helemaal geen zak, al sterven ze bij bosjes, of het nu door de IS is of door Ebola. Het gaat me pas boeien als ik er zelf last van heb, dan is het vervelend, anders niet en is het louter vermaak.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:38 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
ik weet 100 procent dat je hart ja zegt
maar uit eer zeg je nee
mensen zijn allemaal hoogmoedig zoals jij en ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:41 schreef xDxD het volgende:
[..]
Nee je hebt het helemaal fout, ik ben in hart en nieren een misantropische egoïstische sociopaat. Het interesseert me helemaal geen zak, al sterven ze bij bosjes, of het nu door de IS is of door Ebola. Het gaat me pas boeien als ik er zelf last van heb, dan is het vervelend, anders niet en is het louter vermaak.
gr gr
Flikker toch op... met je "jij en ik"quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:42 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
mensen zijn allemaal hoogmoedig zoals jij en ik
niet schelden he ...mag niet..zo dadelijk wordt je gebandquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:44 schreef xDxD het volgende:
[..]
Flikker toch op... met je "jij en ik"
spreek lekker voor jezelf, aap
Wordt jequote:Op zaterdag 20 september 2014 16:44 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
niet schelden he ...mag niet..zo dadelijk wordt je geband
jij hebt geen punt op het laatst gezet.quote:
Ik laat me niet in met grote mensen problemen, dus dan is het geen probleem, dat zeg ik toch, leer eerst ook maar lezen dus, kneusquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
jij hebt geen punt op het laatst gezet.
hoe wil jij mij aanspreken over mijn spelling?
je ware aard komt naar boven
noem me geen kneus anders kom ik nu je kop eraf halenquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:49 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ik laat me niet in met grote mensen problemen, dus dan is het geen probleem, dat zeg ik toch, leer eerst ook maar lezen dus, kneus
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:49 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
noem me geen kneus anders kom ik nu je kop eraf halen
voortaan wat respect idioot
daarom ben je een idiote egoist..daarom noemde ik je hoogmoedigquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:49 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ik laat me niet in met grote mensen problemen, dus dan is het geen probleem, dat zeg ik toch, leer eerst ook maar lezen dus, kneus
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:50 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
daarom ben je een idiote egoist..daarom noemde ik je hoogmoedig
ik denk tenminste aan mensen
ik denk dat jij je moeder ook soms wilt naaien
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:51 schreef xDxD het volgende:
[..]ach grut, mijn moeder, echt joh?
Is dat jouw niveau?
stumpertje
quote:
consequent is ook een lastig begrip voor je he?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:55 schreef xDxD het volgende:
[..]
[..]
consequent is ook een lastig begrip voor je he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |