SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:33 schreef Lastpost het volgende:
En die uitkeringen kunnen best op de schop hoor, als m'n vriendin er gewoon een stofzuiger á ¤250 voor kan aanschaffen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mag hopen van niet. Maar daarnaast weet je niet waar die persoon nog meer geld aan verdient.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
True, maar ik kan me niet voorstellen dat je zo denkt als Wajonger.
[..]
Oh wacht.
Het schijnt dat camseks met iemand met een handicap erg populair is.![]()
Ik liep je te kloten johquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vooralsnog weet jij totaal niet wat voor salaris ik krijg, en de laatste keer dat ik keek ging het in % hier in nederland dus betaald iedereen om en nabij hetzelfde
Maar wat zeg je nu? Iedereen betaalt om en nabij hetzelfde? Dat meen je toch niet sjon?![]()
Maar de heisa is toch voor 75 euro, inclusief het spel?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook al wel veeg je je reet af met 100tjes, 75 euro naar EA is 75 euro teveel.
Dat is:
En:![]()
![]()
Als jij al je wajong-geld in uitgaan mietert zou je me net zo zien reageren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
Zijn zoveel mensen die met 1 avondje stappen meer kwijt zijn dan ik nu een keer met fifa points. waar maak je je druk omhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maver als er iemand elke week gaat stappen voor 75 euro met een Wajong zeggen we daar precies hetzelfde vanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik moet volgende week ook weer boodschappen doen, ben je ook weer 50 euro kwijt aan een beetje boodschappen. Das pas duur geworden de afgelopen jaren, boodschappen doen![]()
Ik was in het begin iets van 30 euro kwijt aan boodschappen en als ik nu hetzelfde koop ben ik 50 euro kwijt
![]()
![]()
Ik heb ook een paar bitches achter de cam zitten, verdient goed en je krijgt niet al dat loverboy gezeikquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:33 schreef Rogan het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Maar daarnaast weet je niet waar die persoon nog meer geld aan verdient.
Het schijnt dat camseks met iemand met een handicap erg populair is.![]()
Uitverkocht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar de heisa is toch voor 75 euro, inclusief het spel?
Dat is:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
exclquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]en 75 packs+25 acces+ spel nog dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een kromme vergelijking. Zo kun je alles wel in contrast zettenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
Zijn zoveel mensen die met 1 avondje stappen meer kwijt zijn dan ik nu een keer met fifa points. waar maak je je druk om![]()
75 euro aan FIFA points.. + nog eens 25 euro aan early access + 60 ?(??) aan het spel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zakje chips minder inladen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
ik moet volgende week ook weer boodschappen doen, ben je ook weer 50 euro kwijt aan een beetje boodschappen. Das pas duur geworden de afgelopen jaren, boodschappen doen![]()
Ik was in het begin iets van 30 euro kwijt aan boodschappen en als ik nu hetzelfde koop ben ik 50 euro kwijt
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Voedselbank nog niet gevonden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Ik wijs je even op een recente post.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb maar 75 euro uitgegeven en heb er 350k voor terug. niet slechthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Volgens mij denk jij echt dat jij het kaf bent en de rest het koren.
Als ik dat niet zou denken zou ik zorgen dat ik zo snel mogelijk bij het koren hoorde.
Vind het alleen mooi dat iedereen hier loopt te klagen over dat Maver geld krijgt terwijl wij allemaal nog altijd meer van de overheid hebben ''gehad'' dan we hebben betaald...
(op de wat oudere users na misschien)![]()
Nu Maver nog.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Nou ik ga werken, toedels menskes![]()
Vreet je dan de hele week droge crackers ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
60% van de bevolking betaalt 42% over zijn salaris. of je nu 3000bruto krijgt of 2000 iedereen moet het zelfde deel betalen. en als je 52% betaal moet je iets meer af staan maar kan je het missen ook denk ik danquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik liep je te kloten joh
Maar wat zeg je nu? Iedereen betaalt om en nabij hetzelfde? Dat meen je toch niet sjon?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maver, waarom ga je niet naar de voedselbank. Prima eten (6 kilo patat per week voor een alleenstaande is misschien iets teveel van het goede, maar hé het is gratis) en je kunt zo voor 200 euro extra in de maand packs openen. Ideaal toch!![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oh, ik hou het ook niet meer bij allemaal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
75 euro aan FIFA points.. + nog eens 25 euro aan early access + 60 ?(??) aan het spel.
Misschien kan Maver wel cursussen budgetteren gaan gevenMet een Wajong uitkering zo met geld kunnen smijten is waar veel Wajong'ers jaloers op zijn.
Ik ken via-via ook wel verhalen van ouders die elke maand bij moeten springen. Ook vaak omdat Wajongers geestelijk beperkt zijn, en niet in kunnen schatten wat de gevolgen zijn van bijvoorbeeld een duur GSM abonnement.![]()
Met het verschil dat de meesten hier in ieder geval de intentie hebben nettobetaler te wordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als ik dat niet zou denken zou ik zorgen dat ik zo snel mogelijk bij het koren hoorde.
Vind het alleen mooi dat iedereen hier loopt te klagen over dat Maver geld krijgt terwijl wij allemaal nog altijd meer van de overheid hebben ''gehad'' dan we hebben betaald...
(op de wat oudere users na misschien)![]()
Van 50 euro kan je makkelijk rondkomen een weekje hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vreet je dan de hele week droge crackers ofzo?
Ik geef minder dan 50 euro per week aan boodschappen uit. (woon alleen)
rond de 30 a 40 komt ik al een heel eind.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lig je straks in de goot met je PS4 en Xbox One.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik hou het ook niet meer bij allemaal.
Misschien kan Maver wel cursussen budgetteren gaan gevenMet een Wajong uitkering zo met geld kunnen smijten is waar veel Wajong'ers jaloers op zijn.
Ik ken via-via ook wel verhalen van ouders die elke maand bij moeten springen. Ook vaak omdat Wajongers geestelijk beperkt zijn, en niet in kunnen schatten wat de gevolgen zijn van bijvoorbeeld een duur GSM abbonement.Kun je ze een beetje als matras gebruiken.
Mooi hoe Maver dit topic toch elke keer weer doet ontploffen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat maar, dit is onbegonnen werk. Jij hebt helemaal gelijk man.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
60% van de bevolking betaalt 42% over zijn salaris. of je nu 3000bruto krijgt of 2000 iedereen moet het zelfde deel betalen. en als je 52% betaal moet je iets meer af staan maar kan je het missen ook denk ik dan![]()
Ik reken zelf ook 40 euro per week aan boodschappen, dit lukt meestal wel.
Zelf geleerd om met 50 rond te komen.
15 van maandag tot woensdag
15 van woensdag tot vrijdag.
20 euro voor het weekend.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ken via-via ook wel verhalen van ouders die elke maand bij moeten springen. Ook vaak omdat Wajongers geestelijk beperkt zijn, en niet in kunnen schatten wat de gevolgen zijn van bijvoorbeeld een duur GSM abonnement.Ach in Nederland krijg je toch onbeperkt veel kansen, als je diep in de schulden zit gewoon een paar jaar in de schuldsanering en je bent er weer van afquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ken via-via ook wel verhalen van ouders die elke maand bij moeten springen. Ook vaak omdat Wajongers geestelijk beperkt zijn, en niet in kunnen schatten wat de gevolgen zijn van bijvoorbeeld een duur GSM abonnement.![]()
Snap eigenlijk niet waarom Nederland uberhaupt zwervers heeft![]()
![]()
je weet wel wat procenten zijn toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
60% van de bevolking betaalt 42% over zijn salaris. of je nu 3000bruto krijgt of 2000 iedereen moet het zelfde deel betalen. en als je 52% betaal moet je iets meer af staan maar kan je het missen ook denk ik dan![]()
Hij woont samen hè.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef Rogan het volgende:
15 van woensdag tot donderdag
20 euro voor het weekend.
Voor jezelf misschien... maar niet voor 2 personenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef Rogan het volgende:
15 van woensdag tot donderdag
20 euro voor het weekend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat kan, maar ja niemand hier heeft een ziekte zoals hij die heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met het verschil dat de meesten hier in ieder geval de intentie hebben nettobetaler te worden
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook vreemd dat iemand die in een sociaal vangnet zit 75 euro aan gamen kan uitgeven maar dat kan ik die persoon niet kwalijk nemen maar eerder het beleid wat eromheen gevormd is.![]()
50 per week haal ik nooit.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
En dan 75 euro voor een avondje stappenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef Rogan het volgende:
20 euro voor het weekend.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voordeel van lage vaste lasten en ruim inkomen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan 75 euro voor een avondje stappen![]()
Laat gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef QueZTone het volgende:
[..]
je weet wel wat procenten zijn toch?![]()
In de club de rijke tata uithangen maar thuis op een houtje bijten
Elke dag![]()
Er zijn ook wel heel erg weinig zwervers in Nederland. In de VS is dat pas erg manquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Ach in Nederland krijg je toch onbeperkt veel kansen, als je diep in de schulden zit gewoon een paar jaar in de schuldsanering en je bent er weer van af![]()
Snap eigenlijk niet waarom Nederland uberhaupt zwervers heefthele parken vol waar elk bankje een hobo ligt te snurken
![]()
![]()
En dan ineens 75e aan digitale goederen? Lijkt me nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef Rogan het volgende:
20 euro voor het weekend.![]()
![]()
Hoe kan je daar 75 euro aan uit zijn. Ben hooguit 20 kwijt en dan ben ik nog gulquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan 75 euro voor een avondje stappen![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
In de club de rijke tata uithangen maar thuis op een houtje bijten![]()
![]()
Op het einde van de rit heb ik altijd zin in eten. Vorige week was ik 16 euro kwijt aan hamburgers.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe kan je daar 75 euro aan uit zijn. Ben hooguit 20 kwijt en dan ben ik nog gul![]()
Ben ik het mee eens. Met pijn in m'n hart. We kunnen beter onze frustratie richten op 't beleid. Eigenlijk kan maver er zelf ook niets aan doen. (op het feit dat het hier wel iets subtieler gebracht kan worden)quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kan, maar ja niemand hier heeft een ziekte zoals hij die heeft.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook vreemd dat iemand die in een sociaal vangnet zit 75 euro aan gamen kan uitgeven maar dat kan ik die persoon niet kwalijk nemen maar eerder het beleid wat eromheen gevormd is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb maar 75 euro uitgegeven en heb er 350k voor terug. niet slechtdit land
Gaat om het perspectiefquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe kan je daar 75 euro aan uit zijn. Ben hooguit 20 kwijt en dan ben ik nog gul
20 euro vind ik dan persoonlijk weer weinig. 75 is een flinke avond stappen voor mij en is het meestal meer dan ik vantevoren van plan was
Elke dag![]()
De schuldsanering is niet iets waar je zo gemakkelijk voor in aanmerking komt hoor. En als op het verkeerde moment een reeks van verkeerde gebeurtenissen en keuzes plaatsvindt, is iedereen kwetsbaar om in de goot te raken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Ach in Nederland krijg je toch onbeperkt veel kansen, als je diep in de schulden zit gewoon een paar jaar in de schuldsanering en je bent er weer van af![]()
Snap eigenlijk niet waarom Nederland uberhaupt zwervers heeft![]()
Ik wil ook wel een zwerver zijn hoor..quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Er zijn ook wel heel erg weinig zwervers in Nederland. In de VS is dat pas erg manhele parken vol waar elk bankje een hobo ligt te snurken
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
In de club de rijke tata uithangen maar thuis op een houtje bijten
50 euro per week boodschappen is meer dan prima te doen hoor en zeker als je het samen betaald. We hebben hier de Hoogvliet supermarkt en die is wel echt goedkoop. Je moet ook geen dure A merken kopen want dan ben je wel veel meer kwijt![]()
Dat filmpje van die zwerver in NY(?) van een aantal dagen geledenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een zwerver zijn hoor..
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:43 schreef Maver24 het volgende:
50 euro per week boodschappen is meer dan prima te doen hoor en zeker als je het samen betaald. We hebben hier de Hoogvliet supermarkt en die is wel echt goedkoop. Je moet ook geen dure A merken kopen want dan ben je wel veel meer kwijt![]()
![]()
a;slkdjf;alskdjf;laksdjf;laskdjf;laskjf0238hfu028yfhaoekfja;lsdkfja;sldkfja;slkdfjquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:43 schreef Maver24 het volgende:
50 euro per week boodschappen is meer dan prima te doen hoor en zeker als je het samen betaald. We hebben hier de Hoogvliet supermarkt en die is wel echt goedkoop. Je moet ook geen dure A merken kopen want dan ben je wel veel meer kwijthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat filmpje van die zwerver in NY(?) van een aantal dagen geleden![]()
![]()
![]()
even zijn haartjes fixen in de supermarkt en daarna wijven gaan hosselen..
Daarom geef ik ze ook echt niks. Geef ik dat liever aan een serveerster of ober die hard werkt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een zwerver zijn hoor..
[ afbeelding ]![]()
Hee GJEquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:43 schreef Rogan het volgende:
Mijn papa is trouwens vies rijk. Helpt ook wel mee. Betaal geen huur ofzo
Typisch FOK!'er wel dit![]()
![]()
50 euro voor 2 is echt ziek weinig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:43 schreef Maver24 het volgende:
50 euro per week boodschappen is meer dan prima te doen hoor en zeker als je het samen betaald. We hebben hier de Hoogvliet supermarkt en die is wel echt goedkoop. Je moet ook geen dure A merken kopen want dan ben je wel veel meer kwijt
Maar idd, als jij kiest om vieze aldi cola te slobberen ipv Coca Cola heb je geld over voor EA packs en dan mag je dat daar ook aan uitgeven natuurlijk. Kwestie van kiezenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maver je kunt toch ook gewoon alleen van water en brood leven? Heb je nog meer geld over per week voor packs..![]()
Alsof zwervers het hier zo slecht hebben, die krijgen ook gewoon een uitkering hoor.
680 eurotjes, wordt alleen ongeveer 80 euro maandelijks ingehouden voor de zorgverzekering en kan zelfs hoger uitvallen als de nachtopvang duur uitvalt. Het is dat het hier zo'n kut klimaat is ...![]()
![]()
Godverdomme. Bij de boodschappen dus de A-merken laten staan omdat het te duur is, thuiskomen, je Aldi-slippertjes uitschoppen,
DE FUCKING PS4 AANZETTEN EN VOOR 75 EURO AAN PACKS OPENENhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maar snap je het kromme niet dat je voor 50 euro boodschappen moet doen maar wel voor 600 (+) aan virtuele goederen heb gekocht?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:43 schreef Maver24 het volgende:
50 euro per week boodschappen is meer dan prima te doen hoor en zeker als je het samen betaald. We hebben hier de Hoogvliet supermarkt en die is wel echt goedkoop. Je moet ook geen dure A merken kopen want dan ben je wel veel meer kwijtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er zit hier altijd zon kutzwerver de hele dag biertjes te halen bij de Jumbo en die voor mijn poort op te drinkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:44 schreef Lastpost het volgende:
Alsof zwervers het hier zo slecht hebben, die krijgen ook gewoon een uitkering hoor.
680 eurotjes, wordt alleen ongeveer 80 euro maandelijks ingehouden voor de zorgverzekering en kan zelfs hoger uitvallen als de nachtopvang duur uitvalt. Het is dat het hier zo'n kut klimaat is ...![]()
Elke dag![]()
xbox wanquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme. Bij de boodschappen dus de A-merken laten staan omdat het te duur is, thuiskomen, je Aldi-slippertjes uitschoppen,
DE FUCKING PS4 AANZETTEN EN VOOR 75 EURO AAN PACKS OPENEN![]()
als je sowieso geen cola drinkt scheelt dat alweer 5 euro per weekquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
50 euro voor 2 is echt ziek weinig.
Maar idd, als jij kiest om vieze aldi cola te slobberen ipv Coca Cola heb je geld over voor EA packs en dan mag je dat daar ook aan uitgeven natuurlijk. Kwestie van kiezen![]()
Ik geef helemaal niks weg. Laatst gaf ik 5 euro aan de hartstichting en lees ik een dag later dat die ratten daarmee op labradors experimenteren. Volgende keer dat ik zo'n collectant zie hoek ik hem neer en haal ik mijn 5 euro terugquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daarom geef ik ze ook echt niks. Geef ik dat liever aan een serveerster of ober die hard werkt.![]()
labradors moeten doodquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niks weg. Laatst gaf ik 5 euro aan de hartstichting en lees ik een dag later dat die ratten daarmee op labradors experimenteren. Volgende keer dat ik zo'n collectant zie hoek ik hem neer en haal ik mijn 5 euro terug![]()
Krijg steeds de melding dat servers down zijn:Dus ik met EA chatten:quote:Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.Kan toch niet.quote:Sunil
You are right. FUT wep app servers are down.![]()
Hier kan ik dus echt niet bij hè.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
DE FUCKING PS4 AANZETTEN EN VOOR 75 EURO AAN PACKS OPENENWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Keuzes keuzes keuzesquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar snap je het kromme niet dat je voor 50 euro boodschappen moet doen maar wel voor 600 (+) aan virtuele goederen heb gekocht?
Is iedereen gelukkig vrij in.![]()
Ja ik stop er lekker mee. Ik ben er nu echt vandoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:45 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat het beter is als Maver niks meer zegt![]()
Het is zijn keuze en hij krijgt er van het rijk de ruimte voor dus het moet kunnen, maar godverdomme.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt niet bij hè.
Toedels !!quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja ik stop er lekker mee. Ik ben er nu echt vandoor![]()
toedelsquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik eet niets van dat jonge, ik leef op kip groenten shakes en kwark.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Henrys het volgende:
Wat leven jullie ongezond hier, chips,cola,patat,monster energy drinkWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Op Twitch te volgen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij bent Tim Weise?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik eet niets van dat jonge, ik leef op kip groenten shakes en kwark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn mensen uit India, die hebben geen verstand van computers en servers, alleen van groepsverkrachtingenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Rogan het volgende:
Krijg steeds de melding dat servers down zijn:
[..]
Dus ik met EA chatten:
[..]
Kan toch niet.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn mensen uit India, die hebben geen verstand van computers en servers, alleen van groepsverkrachtingen![]()
![]()
Gelukkig is iedereen daar vrij maar het blijft krom. Ik zou toch kiezen voor lekkere boodschappen of een avondje uit eten en de bioscoop. Maar iedereen heeft zijn eigen prioriteiten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Keuzes keuzes keuzes
Is iedereen gelukkig vrij in.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent Tim Weise?Die leeft op Deca,Test,HGH en insuline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ook helemaal geen mooi fysiek, gigantische vochtballon. Verder snap ik niet dat je al zo jong stopt met keepen, hij was helemaal niet slecht en prof voetballen verdient toch echt veel meer dan wat hij nu van plan is![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn mensen uit India, die hebben geen verstand van computers en servers, alleen van groepsverkrachtingen
Ja, vorige week.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal al een waarschuwings-DM gehad?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent Tim Weise?Ik eet (bijna) geen koolhydraten. (Droogtrainen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Sunil
Basically servers down issue is not in our hand. This may happens sometimes. It takes sometime to to come up.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een weekbudget is trouwens welGewoon je vaste lasten berekenen (automatische incasso's), jezelf zakgeld geven waarmee je alles moet doen, en wat er overblijft kun je lekker sparen. Of dames van plezier bezoeken. Of pinda's kopen.
Werkt voor mij het beste, mensen die alles maar pinnen, die hebben geen idee waar aan het eind van de maand al dat geld gebleven is.![]()
Coins zijn op. Team is voor nu wel even klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mezelf bezatten.![]()
![]()
Nog niet. Korean team valt tegen dit jaar. Dong Won Ji van Dortmund lijkt me beter dan Wook dit jaarquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Goed werk Rijst![]()
Heb je Wook al gehaald?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Coins zijn op. Team is voor nu wel even klaar.Mooi teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mezelf bezatten.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
en wat er overblijft kun je lekker sparen. Of dames van plezier bezoeken. Of pinda's kopen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Coins zijn op. Team is voor nu wel even klaar.Hoe speelt Queresma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mezelf bezatten.![]()
Daarvoor heb je internetbankieren voor opaquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
mensen die alles maar pinnen, die hebben geen idee waar aan het eind van de maand al dat geld gebleven is.Maar als het voor jou werkt,
.
![]()
Heel allround inderdaad, not badquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nog niet. Korean team valt tegen dit jaar. Dong Won Ji van Dortmund lijkt me beter dan Wook dit jaar![]()
De prijzen zijn ook gewoon nog raar op dit moment. Torres Nilo is geen drol waard, maar Willems is dan weer 10k+quote:Terwijl die vorig jaar wel gelijkwaardig waren in prijs.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu krijg ik dit:quote:Sunil
I understand that. I have already told you that we need to sometime in order to fix this. Our team is working.![]()
Misschien is dat wel een goeie om te doen. Ik geef soms geld uit wat ik nog niet eens hebquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
Maar een weekbudget is trouwens welGewoon je vaste lasten berekenen (automatische incasso's), jezelf zakgeld geven waarmee je alles moet doen, en wat er overblijft kun je lekker sparen. Of dames van plezier bezoeken. Of pinda's kopen.
Werkt voor mij het beste, mensen die alles maar pinnen, die hebben geen idee waar aan het eind van de maand al dat geld gebleven is.
heeft 't te maken met missing links bij Torres Nilo tov vorig jaar?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
De prijzen zijn ook gewoon nog raar op dit moment. Torres Nilo is geen drol waard, maar Willems is dan weer 10k+Terwijl die vorig jaar wel gelijkwaardig waren in prijs.
![]()
Aan drugs?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een goeie om te doen. Ik geef soms geld uit wat ik nog niet eens hebWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hahaquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een goeie om te doen. Ik geef soms geld uit wat ik nog niet eens heb
Dat doe ik totdat ik een diploma heb sowieso![]()
![]()
Ja, ga niet elke dag de boekhouding doenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarvoor heb je internetbankieren voor opaMaar als het voor jou werkt,
.
Is trouwens vooral het SBS6 volk dat daar last van heeft. Elke week een vaste dag om te pinnen zal de autisten hier toch wel meer aanspreken lijkt me trouwens?
![]()
Heb pas twee potjes met hem gespeeld. 1 goal 1 assists is wel oké. Moet nog wel meer met hem spelen om een goed oordeel te hebben maar zijn schot is in ieder geval prima. Hij kan de bal normaal langs/over de keeper leggen, dat is bij sommige spelers wel anders. Die hebben de grootste moeite om de keeper te passeren zodra ze 1 op 1 staan.quote:![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
De prijzen zijn ook gewoon nog raar op dit moment. Torres Nilo is geen drol waard, maar Willems is dan weer 10k+Terwijl die vorig jaar wel gelijkwaardig waren in prijs.
In het begin waren die vorig jaar allebei niet veel waard maar Willems is nu al heel veel waard.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
je boekhouding doet je bank toch al voor je?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ga niet elke dag de boekhouding doenIs trouwens vooral het SBS6 volk dat daar last van heeft. Elke week een vaste dag om te pinnen zal de autisten hier toch wel meer aanspreken lijkt me trouwens?
kwestie van 1x per periode export/import in een excelletje en je hebt overzicht en een mooi budget plan voor grote aankopen![]()
Ik deed ook altijd jaren maar wat. Rijke tweeverdieners, maar toen ik alleenverdiener werd kwam ik er snel achter dat de "ik doe maar wat" tactiek niet werkt op financieel gebied.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een goeie om te doen. Ik geef soms geld uit wat ik nog niet eens heb![]()
Ik heb geen Excel. Dat is te duur.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:56 schreef QueZTone het volgende:
[..]
je boekhouding doet je bank toch al voor je?
kwestie van 1x per periode export/import in een excelletje en je hebt overzicht en een mooi budget plan voor grote aankopen![]()
Ik heb hem gisteren 2x voor 6k verkocht en nu gaat hij op de Xbox voor 10k.quote:
Ik ga even stoppen met traden (lees: even met Pjotr uit)![]()
Verbaas me trouwens hoeveel studenten hun stufi uitgeven aan dames van lichte zeden en er dan nog over opscheppen ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
Werkt voor mij het beste, mensen die alles maar pinnen, die hebben geen idee waar aan het eind van de maand al dat geld gebleven is.![]()
![]()
Playstation?quote:Maar ik heb dan wel weer geld om de PS4 te halenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed ook altijd jaren maar wat. Rijke tweeverdieners, maar toen ik alleenverdiener werd kwam ik er snel achter dat de "ik doe maar wat" tactiek niet werkt op financieel gebied.(50/50 met m'n broertje)
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga even stoppen met traden (lees: even met Pjotr uit)
welke discotheek?
En dan YOLO roepenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Verbaas me trouwens hoeveel studenten hun stufi uitgeven aan dames van lichte zeden en er dan nog over opscheppen ookMensen die YOLO roepen
Vreselijke mensen zijn dat.
![]()
vind het gewoon een beetje triest, zodra die jongen iets zegt word er vanalles naar hem toe gegooit wat er met zijn uitkering te maken heeft :p
Tuurlijk moet ik kk hard lachen, maar is toch niet leuk voor hem. Laat hem lekker packs kopen als een malle![]()
Met mijn geld?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
Laat hem lekker packs kopen als een malle
Nee.![]()
Hey Roy.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
vind het gewoon een beetje triest, zodra die jongen iets zegt word er vanalles naar hem toe gegooit wat er met zijn uitkering te maken heeft :p
Tuurlijk moet ik kk hard lachen, maar is toch niet leuk voor hem. Laat hem lekker packs kopen als een malleWij vormen tezamen gezellig een schaar.
veel turken ook die altijd naar duisburg rijden. ik denk dat die oss dude van het forum er ook een isquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Verbaas me trouwens hoeveel studenten hun stufi uitgeven aan dames van lichte zeden en er dan nog over opscheppen ook![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
Laat hem lekker packs kopen als een malle
Dat gevoel wanneer je een sociale woning misloopt omdat de reclassering voorrang krijgt. Volgens mij heb ik nog sneller een zelfstandige woonruimte als ik 6 maanden voor iets ga zitten dan als ik 2 jaar punten spaar![]()
![]()
Libreofficequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen Excel. Dat is te duur.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Poker4lifee:
De vraag van dit onderzoek is dus of deze gezichtsprikkels zowel zorgden voor verbetering bij het verwerken van lage ruimtelijke frequentie stimuli en van hoge ruimtelijke frequentie stimuli, of alleen van lage ruimtelijke frequentie stimuli.
gaat er dus om dat als je een boos of blij gezicht ziet je ineens betere focus hebt op dingen van lage ruimtelijke frequentie
Rijst:
ik snap er niks van
hoe maak je je nek dunnerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Er collectief op reageren verandert niks denk ik. Er is ook nog een dame in dat huis, als het echt niet zou kunnen zou zij wel in opstand komen. Zal ook wel vermoeiend zijn om elke keer als een uitkeringstrekker iets leuks doet om dan boos te worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
Tuurlijk moet ik kk hard lachen, maar is toch niet leuk voor hem. Laat hem lekker packs kopen als een malle![]()
Gelukkig werk ik voor mijn geld.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
veel turken ook die altijd naar duisburg rijden. ik denk dat die oss dude van het forum er ook een isOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik neem ook aan dat hierover gesproken is binnen de relatie. Lijkt me.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er collectief op reageren verandert niks denk ik. Er is ook nog een dame in dat huis, als het echt niet zou kunnen zou zij wel in opstand komen. Zal ook wel vermoeiend zijn om elke keer als een uitkeringstrekker iets leuks doet om dan boos te worden.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
kende daarna weer over zon goedkope skank heenquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik voor mijn geld.![]()
daarom, laat die jongen lekker zijn feelings delen ;pquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er collectief op reageren verandert niks denk ik. Er is ook nog een dame in dat huis, als het echt niet zou kunnen zou zij wel in opstand komen. Zal ook wel vermoeiend zijn om elke keer als een uitkeringstrekker iets leuks doet om dan boos te worden.![]()
+ heerlijk eten in een Turks restaurant.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kende daarna weer over zon goedkope skank heenMooi avondje heb je dan hoor.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ja dat welquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
+ heerlijk eten in een Turks restaurant.Mooi avondje heb je dan hoor.
![]()
Sociale woning. Leuke term om eigenlijk gewoon asociale buurt te zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:03 schreef Henrys het volgende:
Dat gevoel wanneer je een sociale woning misloopt omdat de reclassering voorrang krijgt. Volgens mij heb ik nog sneller een zelfstandige woonruimte als ik 6 maanden voor iets ga zitten dan als ik 2 jaar punten spaar![]()
![]()
dat is dus niet altijd waar he. kerel woont hier bij mij om de hoek en die heeft een nieuwbouw appartement plus zn rijbewijs gekregen terwijl die alleen maar shit in de fik zet etcquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sociale woning. Leuke term om eigenlijk gewoon asociale buurt te zeggen![]()
Ja maar dat is Eindhoven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat is dus niet altijd waar he. kerel woont hier bij mij om de hoek en die heeft een nieuwbouw appartement plus zn rijbewijs gekregen terwijl die alleen maar shit in de fik zet etcWij vormen tezamen gezellig een schaar.
De Yankees op de PS3 hebben gister al de season ticket release gehad blijkbaar. Dus die gaan zo all-in met pakjes![]()
Zo, dat was leuk voer om terug te lezen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was al bekend toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef Confetti het volgende:
De Yankees op de PS3 hebben gister al de season ticket release gehad blijkbaar. Dus die gaan zo all-in met pakjes![]()
Ik merk het inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
Prijzen stijgen echt abnormaal hard nu..![]()
Even teruggelezen en ik snap je hoor Mavert, als ik straks Fifa 15 heb knal ik er ook even 100 euro aan packs door, is maar een dagje werken beter dan uren verspillen aan traden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Even teruggelezen en ik snap je hoor Mavert, als ik straks Fifa 15 heb knal ik er ook even 100 euro aan packs door, is maar een dagje werken beter dan uren verspillen aan tradenSTAHP
![]()
Ik denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Even teruggelezen en ik snap je hoor Mavert, als ik straks Fifa 15 heb knal ik er ook even 100 euro aan packs door, is maar een dagje werken beter dan uren verspillen aan traden![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Met de dienst die ik morgen moet werken verdien ik aan onregelmatigheidstoeslag al Fifa 15 bij elkaar eigenlijk. Niet jaloers op 70% van het minimum loon.![]()
Dan heb je niet goed terug gelezen. Het punt was vooral dat hij juist niet werktquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:19 schreef WezepAFCA het volgende:
Even teruggelezen en ik snap je hoor Mavert, als ik straks Fifa 15 heb knal ik er ook even 100 euro aan packs door, is maar een dagje werken beter dan uren verspillen aan traden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Exact dit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
handeltje is compleet opgedroogden nu weet ik niks meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ja dat weet ik mooie dingen he kan je dus x procent betalen over je salaris en zo hoeven mensen die minder krijgen niet het zelfde te betalen als mensen die meer krijgen. best eerlijk systeem he.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef QueZTone het volgende:
[..]
je weet wel wat procenten zijn toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
skill abusenquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Even kijken. Ik las dat pace back is, met een vengeance. FUT 13-stijl
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor mijn gevoel is pace belangrijker dan ooit ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Even kijken. Ik las dat pace back is, met een vengeance. FUT 13-stijl![]()
Ja dan is het inderdaad wat anders. Als ik geen baan had zou ik er niet 100 euro tegen aan knallenquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed terug gelezen. Het punt was vooral dat hij juist niet werkt![]()
![]()
Goedemiddag.. wat een kut dag krijg een brief binnen dat ik 1118 euro moet betalen + nog voor school 318 euroen had om 2 uur rijles meneer reageert niet en is half uur telaat
begint goed zo te zien
maar om alles goed te maken even een pizza bestellen
![]()
![]()
Lijkt me geld in een bodemloze put gooien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:33 schreef elshaarawy92 het volgende:
Goedemiddag.. wat een kut dag krijg een brief binnen dat ik 1118 euro moet betalen + nog voor school 318 euro![]()
![]()
Gaat wennen worden dat je met koppen niet meer die knop kan spammen maar dat je moet timen omdat hij anders gewoon meteen al die kopbeweging maakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mja en dat je niet al de richting oploopt waar de bal vandaan komt; gebeurt mij telkens dat ik onder de bal door kopquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wennen worden dat je met koppen niet meer die knop kan spammen maar dat je moet timen omdat hij anders gewoon meteen al die kopbeweging maakt![]()
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wennen worden dat je met koppen niet meer die knop kan spammen maar dat je moet timen omdat hij anders gewoon meteen al die kopbeweging maakt
Ik spamde altijd kei hard die knop in.
Nou, dat wordt de eerste 10 wedstrijden geen cornergoals.
![]()
als je er urenlange plezier mee krijgt is het alleen maar goedquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:19 schreef WezepAFCA het volgende:
![]()
Was op next gen toch ook al? Alleen dan met de verdediging. Vaak genoeg dat als je te vroeg kopt je er onder door springt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wennen worden dat je met koppen niet meer die knop kan spammen maar dat je moet timen omdat hij anders gewoon meteen al die kopbeweging maaktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is alleen maar mooi, dat weet straks 80% van de spelers nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wennen worden dat je met koppen niet meer die knop kan spammen maar dat je moet timen omdat hij anders gewoon meteen al die kopbeweging maakt![]()
![]()
Mja, ff afwachten. Met de demo merkte ik er nog niks van, maar nu met full release kan dat weer heel anders zijn dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:36 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik spamde altijd kei hard die knop in.
Nou, dat wordt de eerste 10 wedstrijden geen cornergoals.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon niet betalen en packs van kopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:33 schreef elshaarawy92 het volgende:
Goedemiddag.. wat een kut dag krijg een brief binnen dat ik 1118 euro moet betalen + nog voor school 318 euroen had om 2 uur rijles meneer reageert niet en is half uur telaat
begint goed zo te zien
maar om alles goed te maken even een pizza bestellen
Dan word je het land uitgezet, hans.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon niet betalen en packs van kopen.![]()
Als ik dat geld gebruik voor fifa points krijg ik nog steeds rotzooiquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon niet betalen en packs van kopen.En coins kopen kun je nog steeds en je krijgt 1 waarschuwing daarna pas een ban.
![]()
full release kan zelfs weer anders zijn dan de early acces. Zoals vorig jaar door een day 1 patch/quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, ff afwachten. Met de demo merkte ik er nog niks van, maar nu met full release kan dat weer heel anders zijn dus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn er nog andere dingen die heel anders zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, ff afwachten. Met de demo merkte ik er nog niks van, maar nu met full release kan dat weer heel anders zijn dus.
Ik merkte met afstandsschoten ook dat die bal echt overal naar toe vliegt.![]()
Dat is fixed in de full game als het goed is. Demo was een hele oude build.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:40 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen die heel anders zijn?
Ik merkte met afstandsschoten ook dat die bal echt overal naar toe vliegt.True. Die finessesquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
full release kan zelfs weer anders zijn dan de early acces. Zoals vorig jaar door een day 1 patch/
En kopballen toen nog 10x erger.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Early acces was vorig jaar echt heel kut jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is fixed in de full game als het goed is. Demo was een hele oude build.
[..]
True. Die finesses
En kopballen toen nog 10x erger.Als daar geen patch was gekomen had ik na 2 weken het spel niet meer aangeraakt denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bob uit Westervoort.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
bij wie kun je fifa 14 coins traden voor fifa 15 coins dan?![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wennen worden dat je met koppen niet meer die knop kan spammen maar dat je moet timen omdat hij anders gewoon meteen al die kopbeweging maaktWel beter natuurlijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij brak mijn benen toen ik een vechtpartij tussen hem en een oma wilde blussen.
Bob at mijn hond terwijl ik gewoon over straat liep.
Bob uit Westervoort heeft mijn uitgeleende pen nooit teruggegeven.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dat gifje van Timquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #524: Lipoquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef Tim86 het volgende:
wopwopwop, met zijn allen eropaf.
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
das mooi want ik maak altijd een nederlands elftalquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
wauw landenlink geeft nu meteen groen streepje
sick![]()
![]()
overigens niet op de web app? wel in-game?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
sick![]()
Sterke grap.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
sick![]()
Posts van Isaac kun je beter negerenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:16 schreef QueZTone het volgende:
[..]
overigens niet op de web app? wel in-game?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Posts van Isaac kun je beter negeren![]()
![]()
jawel, maar ze moeten wel in dezelfde competitie spelenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:16 schreef QueZTone het volgende:
[..]
overigens niet op de web app? wel in-game?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, maar ze moeten wel in dezelfde competitie spelen![]()
![]()
Nou, ik wilde net posten dat ik eerst naar de UI kijk voordat ik besluit of ik het bericht wel wil lezen. Volgens mij hebben de zorgboerderijen in Nederland sinds kort een internet aansluiting gekregen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Posts van Isaac kun je beter negeren![]()
Cuenca is gewoon een bot van FOK. Door hem sluiten mensen massaal abonnementen af om de ignore functie te gebruiken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De keepers zijn wel echt teringgoed in de volledige game.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Uh, oké.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Cuenca is gewoon een bot van FOK. Door hem sluiten mensen massaal abonnementen af om de ignore functie te gebruiken.![]()
Alleen wat minder Braziliaanse spelersquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Confetti het volgende:
Heey, dit jaar zijn er Braziliaanse managers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
altijd wat te klagenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen wat minder Braziliaanse spelershallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zei het tochquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef gazhims3lv het volgende:
De keepers zijn wel echt teringgoed in de volledige game.![]()
![]()
mja, die review zei volgens mij iets dat directe strakke schoten meer worden tegengehouden en finesse shots juist weer sterker zijn a la fut13quote:![]()
In dat topic van Bob uit Westervoort was poker4lifee trouwens best wel lekker bezig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat je het zo aardig vraagt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Las eerst dat ze verkeerd staan en alle finesse shots door laten gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef gazhims3lv het volgende:
De keepers zijn wel echt teringgoed in de volledige game.
Keeper is toch gemotion captured door Tim Howard?![]()
![]()
Absoluut niet waar. Heb tot nu toe veel meer strakke schoten gescoord dan finesseschoten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef QueZTone het volgende:
[..]
mja, die review zei volgens mij iets dat directe strakke schoten meer worden tegengehouden en finesse shots juist weer sterker zijn a la fut13http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat is mijn ervaring inderdaad @ FUT. Gewone directe schoten van afstand worden vaak op bizarre wijze tegengehouden maar strakke schoten laag in de hoek, geplaatste balletjes in de hoek als je 1 op 1 komt of gewoon finess schoten gaan er verrassend vaak in. Als je eenmaal het truckje door hebt scoor je nog steeds gewoon de helft van de kansen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Las eerst dat ze verkeerd staan en alle finesse shots door laten gaan.![]()
statsgewijs niet zoveel veranderd t.o.v fifa 14 toch? plus 4* skillmoves nuquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Confetti het volgende:
Die Ibarbo gaat gewoon voor dik 7k![]()
Weten die mensen iets wat wij niet weten..?![]()
Waarom zijn die Engelse streams van BPL wedstrijden altijd zo kut. Fox is altijd HD maar die zenden Aston Villa - Arsenal uit![]()
Dribbeling is een stuk minder, dat hakt erinquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
statsgewijs niet zoveel veranderd t.o.v fifa 14 toch? plus 4* skillmoves nu![]()
En dribbiling is dit jaar ook een stuk belangrijker, je kan nu echt weer langs spelers dribbelen op skill en vorig jaar was dat meer geluk en wegkappenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dribbeling is een stuk minder, dat hakt erin![]()
deze lijkt wel oke: http://www.vipleague.me/f(...)e-stream-online.htmlquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:41 schreef Henrys het volgende:
Waarom zijn die Engelse streams van BPL wedstrijden altijd zo kut. Fox is altijd HD maar die zenden Aston Villa - Arsenal uit![]()
Ik denk dat heel veel mensen met Ibarbo willen gaan spelen als FUT begint. En daarom wordt zijn prijs hoger. Als mensen hem niet willen hebben, dan wordt zijn prijs lager. En ik denk dat het komt door zijn snelheid. Dus dat zullen de mensen weten wat jij niet weet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Confetti het volgende:
Die Ibarbo gaat gewoon voor dik 7k![]()
Weten die mensen iets wat wij niet weten..?![]()
Duidelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen met Ibarbo willen gaan spelen als FUT begint. En daarom wordt zijn prijs hoger. Als mensen hem niet willen hebben, dan wordt zijn prijs lager. En ik denk dat het komt door zijn snelheid. Dus dat zullen de mensen weten wat jij niet weet.![]()
Menzoquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:55 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[ afbeelding ]
Met Menzo aan roer ga ik hiermee divisie 1 winnen
#meedoenisbelangrijkerdanwinnenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:55 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[ afbeelding ]
Met Menzo aan roer ga ik hiermee divisie 1 winnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een kk teamquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:55 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[ afbeelding ]
Met Menzo aan roer ga ik hiermee divisie 1 winnen![]()
en hoeveel heeft dat gekost?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:55 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[ afbeelding ]
Met Menzo aan roer ga ik hiermee divisie 1 winnen![]()
Als keeper kon hij zo goed meevoetballen dat ze hem Stanley Messi noemdenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:58 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
wij spelen een potje als het spel uit is. niet spotten met stanleyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
allemaal discardwaarde. behalve super ricardo, die was 1kquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:58 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
en hoeveel heeft dat gekost?![]()
Blind en Vlaar gaan er waarschijnlijk uit maar ze geven het team voor nu even wat seks.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
thanks voor de tip ja ik doe het zo helemaal toppiequote:Op zaterdag 20 september 2014 16:03 schreef QueZTone het volgende:
[..]
niet beter Fer in midden? kopt beter
wat een baas ben je toch (zonder AB)quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
pik net even een bazendealtje opGaat voor 18k
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
thanks voor de tip ja ik doe het zo helemaal toppie
[ afbeelding ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme geniaal manquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou willen dat ik zo'n deal had![]()
thanks gwn skillsquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Godverdomme geniaal man
Zou willen dat ik zo'n deal had
op BIN?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
waarom post ie hem zelf niet danquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is van Thad.Ik denk op auction.
![]()
![]()
banquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom post ie hem zelf niet danhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waarom wordt iedereen hier zomaar geband dan
Dat komt omdat sommige hier graag elkaar erbij naaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom wordt iedereen hier zomaar geband danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thad kennende op BIN.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is van Thad.Ik denk op auction.
![]()
Wie heeft er nu weer een ban?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom wordt iedereen hier zomaar geband dan![]()
thadquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer een ban?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
vieze kloon dezequote:Op zaterdag 20 september 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Godverdomme geniaal man
Zou willen dat ik zo'n deal had![]()
![]()
Nee, die wilde ik misschien gaan maken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:14 schreef QueZTone het volgende:
[..]
32k en ook nog dat team wat je net liet zien?Ik heb 32k + Agbonlahor (nu 30k waard) en Shikabala (nu +- 6k)
pfff ook veelquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, die wilde ik misschien gaan maken.Ik heb 32k + Agbonlahor (nu 30k waard) en Shikabala (nu +- 6k)
![]()
![]()
Ik gebruik ze om coins over te zetten vanaf m'n andere accounts.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:17 schreef mvdk_ het volgende:
Mensen moet ik mijn non-rare bronzes gewoon quicksellen?
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hijj heeft tioch gewoon early access?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De tering, baas boven baas hiero![]()
Dat maakt toch niet zoveel verschil?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hijj heeft tioch gewoon early access?![]()
Ik heb geen andere accounts.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik gebruik ze om coins over te zetten vanaf m'n andere accounts.:)![]()
Al twee dagen niet meer, ging toch sneller dan ik dacht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blij dat ik inmiddels kan traden via Web apppp
Jawel. Heb wel voor 20 ek aan pakjes gekocht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet zoveel verschil?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
En hij had goede packs.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, heb ook IF Miranda nog in mijn team(in opbouw) zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij had toch ook een if in die packshttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
In spelers uit mijn filmpjes?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vraag me echt af hoe ik in FUT12 en 13 handelde![]()
Dit bedoelde ik dus + evt matchcoinsquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jawel. Heb wel voor 20 ek aan pakjes gekocht.![]()
![]()
wel lekkere start voor jou danquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, heb ook IF Miranda nog in mijn team(in opbouw) zitten.![]()
![]()
ja tuurlijk johquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In spelers uit mijn filmpjes?![]()
![]()
![]()
ga jij ook een filmpje maken voor fut 15?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In spelers uit mijn filmpjes?![]()
Ja oke dat is wel wat jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jawel. Heb wel voor 20 ek aan pakjes gekocht.![]()
![]()
Heb je nog PS coins?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, heb ook IF Miranda nog in mijn team(in opbouw) zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: