quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee, maar geredde zwijntjes krijgen wel een nekschot
Dit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:55 schreef HPLC het volgende:
Ach, dat is alleen op internet. In de echte mensenwereld durft bijna niemand zijn mening te uiten. Net als ik dus.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Daarbij: mensen die altijd en overal over een mening denken te moeten hebben.
In Deventer niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:55 schreef HPLC het volgende:
Ach, dat is alleen op internet. In de echte mensenwereld durft bijna niemand zijn mening te uiten. Net als ik dus.
Oh mijn god.quote:
quote:
Beetje sneue 'mensen' daar in de proletenstad Deventer.quote:
Goede post.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:02 schreef MrTorture het volgende:
Ik vind de Zwarte Pietendiscussie wel een mooi voorbeeld daarvan. Voorstanders die niet verder kwamen dan "rot op naar je eigen land" en de advocaat van de tegenstanders met de dood bedreigden, die nu niet doorhebben hoe groot hun eigen aandeel is geweest in het feit dat de dialoog geen oplossing heeft geboden.
Nuanceren is blijkbaar tegenwoordig geen teken van het inzien van complexiteit van zaken, of het rekening houden met andermans belangen, maar hooguit een zwakte. Je kiest zwart of wit en het is vervolgens verboden om ook maar iets van de andere kant positief te vinden.
Kreeg het zelf te horen toen ik aangaf dat de Donbass nooit door meer dan 15% etnische Oekraïners bewoond is geweest. Ik kon de kogel krijgen en een enkeltje Moskou.
Overigens: laat je wereldbeeld niet bepalen door de frontpage hierHet forum is al een stuk fijner
Alle Deventenaren terug naar Almelo!quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh mijn god.Wat een achterlijke daar.
En dan voor de grap daar een paar pedo's plaatsen hihihi kunnen we lachen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alle Deventenaren terug naar Almelo!
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:02 schreef MrTorture het volgende:
Ik vind de Zwarte Pietendiscussie wel een mooi voorbeeld daarvan. Voorstanders die niet verder kwamen dan "rot op naar je eigen land" en de advocaat van de tegenstanders met de dood bedreigden, die nu niet doorhebben hoe groot hun eigen aandeel is geweest in het feit dat de dialoog geen oplossing heeft geboden.
Nuanceren is blijkbaar tegenwoordig geen teken van het inzien van complexiteit van zaken, of het rekening houden met andermans belangen, maar hooguit een zwakte. Je kiest zwart of wit en het is vervolgens verboden om ook maar iets van de andere kant positief te vinden.
Kreeg het zelf te horen toen ik aangaf dat de Donbass nooit door meer dan 15% etnische Oekraïners bewoond is geweest. Ik kon de kogel krijgen en een enkeltje Moskou.
Overigens: laat je wereldbeeld niet bepalen door de frontpage hierHet forum is al een stuk fijner
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |