grappige is dat de marokkanen in nederland die streng moslim zijn juist netter zijn. De probleemgevallen zitten juist tussen 2 geloven in. Dat de islam iets met het probleem te maken heeft is dus onzinquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op zee komen we ze nauwelijks tegen trouwens. Af en toe glipt er wel 'ns eentje door, maar dat is dan eenmalig. Die gasten hebben geen manieren: 'Geef me die zout' ipv 'Mag ik alsjeblieft het zout even?' en ze eten ook allerlei dingen niet. Heb je ook nog die ramadan. Ik moet wel op ze kunnen rekenen bij calamiteiten en niet dat ze omvallen omdat ze niet hebben gegeten.
Laat me even duidelijk zijn: Overal waar moslims zitten is er gezeur en nee, ik stem geen PVV.
Ondertussen hakken ze jonge jongetjes een stuk van hun lul af en doen ze aan uithuwelijken. Voorts mogen homo's met hun hoofd naar beneden uit het raam worden gegooid en ongelovigen ook vermoord. Volgens mij ben je dan behoorlijk achterlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
grappige is dat de marokkanen in nederland die streng moslim zijn juist netter zijn. De probleemgevallen zitten juist tussen 2 geloven in. Dat de islam iets met het probleem te maken heeft is dus onzin
Heeft meer te maken met de sociale klasse in bepaalde wijken
Het probleem is dat die kansenparels totaal geen opvoeding van hun ouders krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef haan33 het volgende:
Dat de islam iets met het probleem te maken heeft is dus onzin
elke marokkaan in nederland denkt natuurlijk zoquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ondertussen hakken ze jonge jongetjes een stuk van hun lul af en doen ze aan uithuwelijken. Voorts mogen homo's met hun hoofd naar beneden uit het raam worden gegooid en ongelovigen ook vermoord. Volgens mij ben je dan behoorlijk achterlijk.
Natuurlijk niet. Weet ik ook wel. De meiden die een westerse opleiding hebben gehad en ook hebben afgemaakt zijn doorgaans prima ge-integreerd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
elke marokkaan in nederland denkt natuurlijk zo
en de rest wil homo's dood?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Weet ik ook wel. De meiden die een westerse opleiding hebben gehad en ook hebben afgemaakt zijn doorgaans prima ge-integreerd.
Dat meisje lijkt mij nou ook niet helemaal normaal. Beetje tokkie/kamper, dus gewoon verdiende klappen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef haan33 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#199957441
Bewijst het maar weer eens?
Wat heb ik een hekel aan dit soort jongeren die het nodig vinden om een nodeloos meisje in elkaar te trappen. En dan vooral het figuur dat een trap nageeft onder het mom 'laat ik ook even meedoen, dan vinden mijn maten mij stoer'.
Als ze elkaar nou een beetje overhoopsteken zou ik het best vinden.quote:
Wil jij zo'n geloof aanhangen?quote:Islam goes beyond mere disapproval of homosexuality. Sharia teaches that homosexuality is a vile form of fornication, punishable by death.
Mensen beoordelen op hun uiterlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:36 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Dat meisje lijkt mij nou ook niet helemaal normaal. Beetje tokkie/kamper, dus gewoon verdiende klappen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ze elkaar nou een beetje overhoopsteken zou ik het best vinden.
[..]
Wil jij zo'n geloof aanhangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |