abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:28:22 #1
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719465
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#199957441

Bewijst het maar weer eens?

Wat heb ik een hekel aan dit soort jongeren die het nodig vinden om een nodeloos meisje in elkaar te trappen. En dan vooral het figuur dat een trap nageeft onder het mom 'laat ik ook even meedoen, dan vinden mijn maten mij stoer'.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:28:36 #2
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:23 schreef niels0 het volgende:

[..]

Op zee komen we ze nauwelijks tegen trouwens. Af en toe glipt er wel 'ns eentje door, maar dat is dan eenmalig. Die gasten hebben geen manieren: 'Geef me die zout' ipv 'Mag ik alsjeblieft het zout even?' en ze eten ook allerlei dingen niet. Heb je ook nog die ramadan. Ik moet wel op ze kunnen rekenen bij calamiteiten en niet dat ze omvallen omdat ze niet hebben gegeten.

Laat me even duidelijk zijn: Overal waar moslims zitten is er gezeur en nee, ik stem geen PVV.
grappige is dat de marokkanen in nederland die streng moslim zijn juist netter zijn. De probleemgevallen zitten juist tussen 2 geloven in. Dat de islam iets met het probleem te maken heeft is dus onzin
Heeft meer te maken met de sociale klasse in bepaalde wijken
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_144719507
1tje is wel weer voldoende.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144719563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef haan33 het volgende:

[..]

grappige is dat de marokkanen in nederland die streng moslim zijn juist netter zijn. De probleemgevallen zitten juist tussen 2 geloven in. Dat de islam iets met het probleem te maken heeft is dus onzin
Heeft meer te maken met de sociale klasse in bepaalde wijken
Ondertussen hakken ze jonge jongetjes een stuk van hun lul af en doen ze aan uithuwelijken. Voorts mogen homo's met hun hoofd naar beneden uit het raam worden gegooid en ongelovigen ook vermoord. Volgens mij ben je dan behoorlijk achterlijk.
pi_144719571
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef haan33 het volgende:
Dat de islam iets met het probleem te maken heeft is dus onzin
Het probleem is dat die kansenparels totaal geen opvoeding van hun ouders krijgen.

Dát is het hele probleem.

En dan krijg je dit soort taferelen natuurlijk.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:32:36 #6
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719588
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:31 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ondertussen hakken ze jonge jongetjes een stuk van hun lul af en doen ze aan uithuwelijken. Voorts mogen homo's met hun hoofd naar beneden uit het raam worden gegooid en ongelovigen ook vermoord. Volgens mij ben je dan behoorlijk achterlijk.
elke marokkaan in nederland denkt natuurlijk zo
en dat is trouwens een heel andere discussie die jij nu wil gaan voeren
'The Don Mega'
pi_144719628
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:32 schreef haan33 het volgende:

[..]

elke marokkaan in nederland denkt natuurlijk zo
Natuurlijk niet. Weet ik ook wel. De meiden die een westerse opleiding hebben gehad en ook hebben afgemaakt zijn doorgaans prima ge-integreerd.
pi_144719633
Haantje haantje haantje |:( :|W
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:34:45 #9
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:34 schreef niels0 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Weet ik ook wel. De meiden die een westerse opleiding hebben gehad en ook hebben afgemaakt zijn doorgaans prima ge-integreerd.
en de rest wil homo's dood?
'The Don Mega'
pi_144719677
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef haan33 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#199957441

Bewijst het maar weer eens?

Wat heb ik een hekel aan dit soort jongeren die het nodig vinden om een nodeloos meisje in elkaar te trappen. En dan vooral het figuur dat een trap nageeft onder het mom 'laat ik ook even meedoen, dan vinden mijn maten mij stoer'.
Dat meisje lijkt mij nou ook niet helemaal normaal. Beetje tokkie/kamper, dus gewoon verdiende klappen.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
pi_144719734
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:34 schreef haan33 het volgende:

[..]

en de rest wil homo's dood?
Als ze elkaar nou een beetje overhoopsteken zou ik het best vinden.

quote:
Islam goes beyond mere disapproval of homosexuality. Sharia teaches that homosexuality is a vile form of fornication, punishable by death.
Wil jij zo'n geloof aanhangen?
pi_144719743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:36 schreef KoeInDeKont het volgende:

[..]

Dat meisje lijkt mij nou ook niet helemaal normaal. Beetje tokkie/kamper, dus gewoon verdiende klappen.
Mensen beoordelen op hun uiterlijk.

Dat deed ik vroeger ook. Toen ik 15 was ofzo.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:39:58 #13
338880 haan33
Studerende Boy
pi_144719776
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:38 schreef niels0 het volgende:

[..]

Als ze elkaar nou een beetje overhoopsteken zou ik het best vinden.

[..]

Wil jij zo'n geloof aanhangen?
:')
Het ging om de marokkanen en niet om de islam
tevens is citaten uit een boekje halen en daarmee een heel volk in een hoek duwen echt serieus debiel, geertje
'The Don Mega'
pi_144719785
Scheelt dat een paar kaaskoppen in mijn dorpje dit soort zelfde fratsen uithalen en het dus niet alleen onze Marokkaanse vrienden blijken te zijn..
Wit zwart groen paars maakt me geen fuck uit, als je dit doet verdien je een nekschot en is de gehele wereld beter af
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_144719931
In plaats dat ze nu eens iets doen aan het Haan-probleem
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:54:27 #16
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144720164
Dubbel.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: