abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144719418
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#199957441

Bewijst het maar weer eens?

Wat heb ik een hekel aan dit soort jongeren die het nodig vinden om een nodeloos meisje in elkaar te trappen. En dan vooral het figuur dat een trap nageeft onder het mom 'laat ik ook even meedoen, dan vinden mijn maten mij stoer'.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_144719434
#nekschot :7

En FiPo *O*

MinderMinderMinder MinderMinder MinderMinder MinderMinder MinderMinderMinder !!!
Ook in moeilijke tijden.
pi_144719468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
#nekschot :7
En dan gewoon voeren aan uitgehongerde varkens. :s)
pi_144719481
wtf is een nodeloos meisje

hulpeloos meisje
nodeloos in elkaar trappen
pi_144719482
Ze vroeg er duidelijk gewoon zelf om.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144719516
Dit soort dingen gebeuren gewoon
pi_144719518
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat?

Regel nummer één als man; je slaat geen vrouwen. Klaar... Misschien dat er bij homo's andere regels gelden..
pi_144719561
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Jij kan het weten als ervaringsdeskundig boksbal.
pi_144719763
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat?

Regel nummer één als man; je slaat geen vrouwen. Klaar... Misschien dat er bij homo's andere regels gelden..
Als je sommige van die vrouwen in de tokkie stad waar ik woon heb zien vechten. Daar zijn die mocro's hier niets bij. Daarom zijn ze ook altijd in groepjes, anders dan het woonwagenvolk dat vrijwel standaard een vuurwapen draagt.
Die hollanders hier zijn overigens net zo erg, dus ik zou niet zo zeer spreken over een Marokkanen probleem. Er is gewoon veel en volgens mij ook steeds meer geweld op straat. Dat kansarme allochtone Moslim jongeren hier in oververtegenwoordigd worden mogen duidelijk zijn. Dat heeft denk ik toch ook ten grote delen te maken met een welvaardsprobleem.

Persoonlijk ben ik tegen de uitoefening van alle theïstische geloven. Alleen weten we de christenen inmiddels een stuk beter onder de duim te houden en weten zij vaak redelijk hun plaats. Al is dat ook lang niet altijd het geval.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144720201
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat?

Regel nummer één als man; je slaat geen vrouwen. Klaar...
Zoiets als vrouwen en kinderen eerst? Kinderen eerst ok, maar vrouwen neee.. die tijd zijn we voorbij, Ze willen toch zelf zo graag "gelijk" aan een man zijn (als het hun uitkomt natuurlijk anders niet).
pi_144720210
jullie zijn gewoon zielige PVV-fanboys en xenofobe racisten
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144720283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:56 schreef deadprez het volgende:
jullie zijn gewoon zielige PVV-fanboys en xenofobe racisten
^^^^ niet-geïntegreerde kut-allochtoon gespot!
pi_144720300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:59 schreef eP2e het volgende:

[..]

^^^^ niet-geïntegreerde kut-allochtoon gespot!
Die post werd van mij verwacht las ik in het vorige deel, dus ik wilde even aan die verwachtingen voldoen.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144720342
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

Die post werd van mij verwacht las ik in het vorige deel, dus ik wilde even aan die verwachtingen voldoen.
Lekker toch, even jezelf zijn, even dat masker af.
pi_144720353
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:01 schreef eP2e het volgende:

[..]

Lekker toch, even jezelf zijn, even dat masker af.
jeweettochzelluf
Stop the violence
Down with the hate
pi_144720444
quote:
Luffy tegen Lucci, bazengevecht.
pi_144720462
Waarom komt er nooit ophef als een vrouw een man slaat btw?
pi_144720505
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:06 schreef Crip het volgende:
Ja echt he, toen bijvoorbeeld Solange tekeer ging tegen Jay-Z vond iedereen dat alleen maar grappig ofzo. Als het andersom was geweest dan had Jay-Z geen carrière meer :').
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:09:08 #19
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144720509
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:06 schreef Crip het volgende:
Omdat mannen sterk en vrouwen zwak :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_144720568
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:08 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja echt he, toen bijvoorbeeld Solange die tekeer ging tegen Jay-Z vond iedereen dat alleen maar grappig ofzo. Als het andersom was geweest dan had Jay-Z geen carrière meer :').
Precies. Altijd als vrouwen mannen slaan of neerhalen krijgen ze alleen maar meer aanzien. ;/
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:09 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Omdat mannen sterk en vrouwen zwak :')
Zijn genoeg vrouwen die brede mannen zo de tering in kunnen slaan.
Dat mannen over het algemeen sterker zijn klopt maar dat is niet 100% van de keren het geval.
Bovendien gaat het niet om wie sterker is dan de ander maar om het geweld dat plaats vind.
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:12:54 #21
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144720595
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:11 schreef Crip het volgende:
Zijn genoeg vrouwen die brede mannen zo de tering in kunnen slaan.
Dat mannen over het algemeen sterker zijn klopt maar dat is niet 100% van de keren het geval.
Bovendien gaat het niet om wie sterker is dan de ander maar om het geweld dat plaats vind.
Dat bedoel ik ook, maar ik gaf je de algemene denkfout ;)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_144720992
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:06 schreef Crip het volgende:

[..]

Luffy tegen Lucci, bazengevecht.
Het is een episch gevecht. Luffy zou deze Lucci nu met een of twee stoten verslaan net zoals die Pacifista PX-5. Die 2-jarige training met Dark King Rayleigh heeft hem goed gedaan. In januari/februari 2015 zullen ze afrekenen met Doflamingo en dan kruipt Kaido the Beast waarschijnlijk uit de krochten van de schaduw om eerst Don Quito Doflamingo op te ruimen en staan ze tegen één van de Four Emperors. One Piece is een van de grote drie, naast Naruto en Bleach, met tientallen miljoenen verkochte pockets. Hoewel Oda daar nu wel misbruik van aan het maken is door de anime niet te laten rusten zodat de manga wat op voorsprong kan komen, maar dat is mens eigen. Wij zouden het ook doen als we met een talent goed geld konden verdienen.

pi_144721125
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:08 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja echt he, toen bijvoorbeeld Solange tekeer ging tegen Jay-Z vond iedereen dat alleen maar grappig ofzo. Als het andersom was geweest dan had Jay-Z geen carrière meer :').
Want Chris Brown had geen carrière na zijn akkefietje met Rihanna? Sean Penn na zijn Madonna-beuksessie? James Brown's carrière eindigde ook in de goot omdat hij zijn vrouw sloeg. Mike Tyson heeft ooit een 18-jarige vrouw verkracht, is ook nooit meer aan de bak gekomen. Toch? Tommy Lee sloeg Pamela Anderson bont en blauw, heeft daarna nooit meer een CD kunnen verkopen. Sean Connery zegt openlijk voorstander te zijn van het slaan van ongehoorzame vrouwen, wordt niet geridderd ofzo. Nee.

We kunnen wel gaan doen alsof geweld van vrouwen jegens mannen weggewuifd en weggelachen wordt en dat dit een groot maatschappelijk probleem is, terwijl mannen die geweld gebruiken tegen vrouwen verstoten en uitgekotst worden door de maatschappij...maar het laatste is nog steeds allesbehalve waar. Het gedrag van beroemdheden wordt sowieso op een heel vreemde manier beoordeeld, maar dat is eigenlijk weer een ander verhaal.
wat kijk jij
pi_144721223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:25 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is een episch gevecht. Luffy zou deze Lucci nu met een of twee stoten verslaan net zoals die Pacifista PX-5. Die 2-jarige training met Dark King Rayleigh heeft hem goed gedaan. In januari/februari 2015 zullen ze afrekenen met Doflamingo en dan kruipt Kaido the Beast waarschijnlijk uit de krochten van de schaduw om eerst Don Quito Doflamingo op te ruimen en staan ze tegen één van de Four Emperors. One Piece is een van de grote drie, naast Naruto en Bleach, met tientallen miljoenen verkochte pockets. Hoewel Oda daar nu wel misbruik van aan het maken is door de anime niet te laten rusten zodat de manga wat op voorsprong kan komen, maar dat is mens eigen. Wij zouden het ook doen als we met een talent goed geld konden verdienen.

Hoever ben je met OP?
pi_144721246
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:33 schreef Crip het volgende:

[..]

Hoever ben je met OP?
Aflevering 644 (een kleine week en dan ben ik bij).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')