Ik zie een paar (wel braaf hoor) koplampen in de OP.quote:
hoeft verder niet erger. Vrouwen zijn geen objectquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie een paar (wel braaf hoor) koplampen in de OP.
Hehe.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoeft verder niet erger. Vrouwen zijn geen object
Prima, prima.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar frank alles goed? Je ent zo actief
Het mag dan wel laat zijn, maar ook op dit tijdstip zijn we er nog bij.quote:
kan je tenminste beetje de salade opschonenquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima, prima.
Rond dit uur lig ik inderdaad meestal te slapen, maar ik kijk nog wat concertjes. Zien we FOK! ook eens op ander tijdstip.
Maar er is toch niets mis met die foto's ondanks dat ze gay (wat niet verboden is) zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het mag dan wel laat zijn, maar ook op dit tijdstip zijn we er nog bij.
je zag een lul.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar er is toch niets mis met die foto's ondanks dat ze gay (wat niet verboden is) zijn?
Zichtbare vlezige eikeltjes zitten we dan weer niet op te wachten. En niet zo baldadig want dat daar krijg je normaal een ban voor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar er is toch niets mis met die foto's ondanks dat ze gay (wat niet verboden is) zijn?
van mij welquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ohww nu zie ik het pas. Had die side-eikel over het hoofd gezien. Nyan cat mag wel toch?
Ik had die side-eikel niet gezien. Je had ook alleen die foto weg kunnen halen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zichtbare vlezige eikeltjes zitten we dan weer niet op te wachten. En niet zo baldadig want dat daar krijg je normaal een ban voor.
Dit vond ik gemakkelijker. Gemak dient immers de mens.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had die side-eikel niet gezien. Je had ook alleen die foto weg kunnen halen.
Wat is een nyan cat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:12 schreef GhpH het volgende:
Krijg ik permissie mijn post opnieuw te plaatsen zonder blunders?
Ah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: