abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146020959
Met livechat van Gearbest valt echt niet te communiceren. Mijn Engels is zeker niet geweldig, maar dit soort reacties is echt triest.

quote:
Larry: Welcome to our live chat service.

Me: Hi Larru

Me: LArry*

Me: I want to buy a Dash cam at your webshop but i have a question about the shipping method

Me: Recently i read a lot of problems with items which al stuck at Uriqimu, is there a shipping method you offer to avoid this place?

Me: Urumqi

Larry: fast shipping

Larry: standard shipping

Me: And that will avoid Urumqi?

Me: Will a standard shipping method be quaranteed that it will avoid Urumqi

Larry: we ship to all over the world

Me: You dont understand

Me: I want shipping to Holland, BUT NOT via Urumqi

Larry: we offer dhl ups ems

Larry: and post mail

Of saté?
pi_146021213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:30 schreef De-Hamster het volgende:
Met livechat van Gearbest valt echt niet te communiceren. Mijn Engels is zeker niet geweldig, maar dit soort reacties is echt triest.

[..]

Bestel hem dan op eBay. Zoek even de juiste verkoper op (die er veel verkocht heeft).
pi_146021465
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Bestel hem dan op eBay. Zoek even de juiste verkoper op (die er veel verkocht heeft).
Op eBay is die overal 50-55$ ipv de 40$ van die webshop. Daarnaast hoor ik altijd dat je op eBay moet uitkijken voor neppers en met deze webshop meer vertrouwen erin dat je een echte krijgt. Ik moet er trouwens twee bestellen, ook voor mijn vader om eens te proberen. Morgen nog eens proberen via Livechat en anders gewoon erop gokken icm paypal.
Of saté?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 01:06:21 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_146021602
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:54 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Op eBay is die overal 50-55$ ipv de 40$ van die webshop. Daarnaast hoor ik altijd dat je op eBay moet uitkijken voor neppers en met deze webshop meer vertrouwen erin dat je een echte krijgt. Ik moet er trouwens twee bestellen, ook voor mijn vader om eens te proberen. Morgen nog eens proberen via Livechat en anders gewoon erop gokken icm paypal.
Gewoon proberen. De meeste webshops zijn verder in de organisatie nu wel bekend met Uriqimu en anders de shipping agents wel. Pakketten van mij die later zijn verzonden dan eind september / begin oktober gaan vrijwel allemaal niet via Uriqimu.

Zou het er gewoon op wagen, de supportmedewerkers weten van dat soort dingen toch vaak niets :'(!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:19:46 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146022677
Wat is er eigenlijk zo verschrikkelijk aan Urumqi?
pi_146022748
Vraag, wil de pwr kabel wegwerken zosat je deze niet door de auto ziet lopen naar achter de achteruitkijkspiegel.

Pech is dat ik het niet aandurf om dat uit te voeren ivm geen kennis van hoe alles los te schroeven aansluiten etc.

Is er iemand die in de regio Apeldoorn en/of amersfoort een bedrijf of personen weet die dit tegen een schappelijk prijsje weet uit te voeren?
Hooray for boobies!
pi_146023049
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 07:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
Vraag, wil de pwr kabel wegwerken zosat je deze niet door de auto ziet lopen naar achter de achteruitkijkspiegel.

Pech is dat ik het niet aandurf om dat uit te voeren ivm geen kennis van hoe alles los te schroeven aansluiten etc.

Is er iemand die in de regio Apeldoorn en/of amersfoort een bedrijf of personen weet die dit tegen een schappelijk prijsje weet uit te voeren?
Je hoeft helemaal NIKS los te schroeven. Je propt het gewoon achter je a stijl en onder je matjes. Zie ook laatste filmpje in de op. Als ik het kan, kan jij het ook.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_146023846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 01:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon proberen. De meeste webshops zijn verder in de organisatie nu wel bekend met Uriqimu en anders de shipping agents wel. Pakketten van mij die later zijn verzonden dan eind september / begin oktober gaan vrijwel allemaal niet via Uriqimu.

Zou het er gewoon op wagen, de supportmedewerkers weten van dat soort dingen toch vaak niets :'(!
Gaan we gewoon proberen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 07:19 schreef Erasmo het volgende:
Wat is er eigenlijk zo verschrikkelijk aan Urumqi?
Pakketten blijven daar liggen, lopen vertraging op die nog langer dan gebruikelijk is. Pakketten die daar langs zijn geweest komen niet verder.
Of saté?
pi_146023967
Ik zou lekker ebay doen met een verkoper met een hoge score.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:16:06 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_146024023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:13 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou lekker ebay doen met een verkoper met een hoge score.
Gearbest is wel goedkoper en zou daarnaast gewoon de echte verkopen :Y.
Verder wel een aardige shop gearbest, weinig klachten over gezien in de Chinese webshop topics ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_146025524
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gearbest is wel goedkoper en zou daarnaast gewoon de echte verkopen :Y.
Verder wel een aardige shop gearbest, weinig klachten over gezien in de Chinese webshop topics ;)
Ebay verkoopt ook de echte. Zo niet dan krijgen ze een slechte score, en waarschijnlijk ook gezeik met ebay zelf. En daarnaast is je ebay geld terug garantie echt heel goed, ik koop maandelijks dingen van ebay en heb helaas wel eens iets ontvangen wat niet goed was, maar OF de verkoper geeft het geld terug, en als die het dan weigert, dan geeft ebay het geld terug (of dwingt de verkoper). Hoe dan ook, het is echt GOED geregeld voor kopers.
pi_146027600
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal NIKS los te schroeven. Je propt het gewoon achter je a stijl en onder je matjes. Zie ook laatste filmpje in de op. Als ik het kan, kan jij het ook.
was het maar zo makkelijk. heb een ford c-max en de 12 v aansluiting zit in de middenconsole. geen idee hoe ik vanaf daar op een nette wijze de kabel uberhaupt in het dashboard kan krijgen om vandaar naar de a stijl te komen. vanaf de a stijl is het natuurlijk geen probleem
Hooray for boobies!
pi_146027700
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:38 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

was het maar zo makkelijk. heb een ford c-max en de 12 v aansluiting zit in de middenconsole. geen idee hoe ik vanaf daar op een nette wijze de kabel uberhaupt in het dashboard kan krijgen om vandaar naar de a stijl te komen. vanaf de a stijl is het natuurlijk geen probleem
Onder je matjes. Je hebt losse matjes naam ik aan? Dus door de A stijl heen, onder je vloer matje, en dan zie je 20cm ofzo naar de aansteker.
pi_146027918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Onder je matjes. Je hebt losse matjes naam ik aan? Dus door de A stijl heen, onder je vloer matje, en dan zie je 20cm ofzo naar de aansteker.
:|W en ik maar moeilijk denken.... :X
Hooray for boobies!
pi_146146755
En ook vandaag, ging het weer net goed op de pleijbrug:

Ik zette de muziek zachter omdat ik het al aan zag komen.
En ik riep "niet remmen lul" omdat ik de rode auto uberhaubt niet gezien had dus dacht, wtf doe je? Dat was dus onterecht van me :')

Streetview:

https://www.google.com/ma(...)rRvMOQe6QLZNW77g!2e0
pi_146147336
Nou nou spannend hoor...
pi_146147572
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef delano.888 het volgende:
En ook vandaag, ging het weer net goed op de pleijbrug:

Ik zette de muziek zachter omdat ik het al aan zag komen.
En ik riep "niet remmen lul" omdat ik de rode auto uberhaubt niet gezien had dus dacht, wtf doe je? Dat was dus onterecht van me :')

Streetview:

https://www.google.com/ma(...)rRvMOQe6QLZNW77g!2e0
Invoegen blijft moeilijk voor sommige mensen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_146155253
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou nou spannend hoor...
Het gaat daar heel vaak bijna fout omdat de invoegstrook veel te kort is. En als je door rijd knal je de vangrail in, er is geen vluchtstrook.
pi_146163828
En zelf vooral links blijven plakken....
pi_146164011
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:15 schreef Thuisprikker het volgende:
En zelf vooral links blijven plakken....
Klopt, dat doet vrijwel iedereen op dat stukje altijd daar, om invoegers de ruimte te geven. Vlak daarna ben ik weer naar rechts gegaan.
pi_146183863
Niet dat het mij uitmaakt hoor, maar vond het wel grappig om te zien dat je zelf een fout van een ander filmt terwijl je zelf.....haha
Zelf blijf ik ook wel eens op de linkerbaan plakken omdat ik verderop ook linksaf moet slaan en er anders niemand mij ertussen laat.
pi_146186176
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:29 schreef Thuisprikker het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt hoor, maar vond het wel grappig om te zien dat je zelf een fout van een ander filmt terwijl je zelf.....haha
Zelf blijf ik ook wel eens op de linkerbaan plakken omdat ik verderop ook linksaf moet slaan en er anders niemand mij ertussen laat.
Ik maak geen fout. Ik ga daar op tijd naar links zodat mensen kunnen invoegen. Dat moet wel anders krijg je helemaal ongelukken. Die zilveren kon niet naar links anders had hij het ook gedaan.

Ik filmde overigens ook geen fout van iemand maar een gevaarlijke locatie waar iets aan gedaan zou moeten worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door DX11 op 01-11-2014 15:15:15 ]
pi_146187012
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik maak geen fout. Ik ga daar op tijd naar links zodat mensen kunnen invoegen. Dat moet wel anders krijg je helemaal ongelukken. Die zilveren kon niet naar links anders had hij het ook gedaan.

Ik filmde overigens ook geen fout van iemand maar een gevaarlijke locatie waar iets aan gedaan zou moeten worden.
Het is geen gevaarlijke lokatie, merendeel van de automobilisten let gewoon niet op.
Ook op deze invoegstrook kun je ruim van tevoren zien hier het verkeer op de weg zich beweegt. Ruim voldoende tijd om aan te passen dus.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_146190031
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:43 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het is geen gevaarlijke lokatie, merendeel van de automobilisten let gewoon niet op.
Ook op deze invoegstrook kun je ruim van tevoren zien hier het verkeer op de weg zich beweegt. Ruim voldoende tijd om aan te passen dus.
Dus als er simpelweg geen ruimte is om in te voegen moeten mensen daar maar stil gaan staan of de vangrail in rijden?
  zaterdag 1 november 2014 @ 17:58:34 #125
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146190167
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dus als er simpelweg geen ruimte is om in te voegen moeten mensen daar maar stil gaan staan of de vangrail in rijden?
Of gewoon de snelheid waarmee je accelereert op de oprit aanpassen zodat je wel bij een gat uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')