idd een auto met 100 km schept je zo richting chinaquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:07 schreef SuperFood het volgende:
[..]
hij had wel een erg gekke houding in zijn auto. gevalletje onder invloed?
en dat vrouwtje dat op het eind oversteekt om te helpen ziet er niet echt uit alsof ze begrijpt hoe gevaarlijk het is om op een snelweg te lopen.
Stimmt. Hier het betreffende topicquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een achterlijke dropmongool, die Raymond, met z'n ""Ik heb hem toch niet geraakt."
Dat al die josti's daar op FS hem verdedigen begrijp ik ook niet, dat zullen wel net zulke figuren zijn.
zitten ook wel normale(re) lui op hoor. zo nu en dan een mongool maar die rijdt zichzelf snel genoeg dood.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Die lui van FS moet je geen aandacht geven, kicken ze alleen maar op. Ook hier lezen ze wel mee.
Nee, ik plaats alleen een gebruikersnaam van het flitsservice forum en een gebruikersnaam op youtube bij een filmpje op dumpert. Dat jij ervoor gekozen hebt een "herleidbaar" username te registreren is niet mijn probleem.quote:"Hij plaatst dit voorzien van mijn naam en toenaam op een opruierig forum waar ik vervolgens wordt bedreigd."
?!? Die heb ik hoor, heb jij die ook? Je doet immers in de afbeelding bij deze post aardig je best om de boel te bagatelliseren. Slechts 3 kale mulders en een EMG. Nou, om een EMG te krijgen moet je aardig wat flikken. Dus raymond. Waar is je verantwoordelijkheidsgevoel ten aanzien van andere weggebruikers?quote:"Kijken of hij dan nog zo`n groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft."
En dan een horde dashcam aso's over me heen krijgen? Doe dat maar niet. Ze lezen dit topic toch wel. Die op flitsservice is inmiddels al verwijderd.quote:Op zondag 30 november 2014 11:13 schreef CasB het volgende:
Waarom ga je op dingen die hij op FS zegt hier reageren?
Maar hier reageert 'ie ook niet. Dan wordt het een langs elkaar heen conversatie. Ook niet handig. Of de dreigende aangifte moet je dun door de broek laten lopen...quote:Op zondag 30 november 2014 12:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En dan een horde dashcam aso's over me heen krijgen? Doe dat maar niet. Ze lezen dit topic toch wel. Die op flitsservice is inmiddels al verwijderd.
Geen idee of hij dat doet. Ik zit nog wel te wachten op een video met een powerslide van hem om ons te shockeren. Maar een dashcam is ook niet goed voor bepaalde personen. Dan gaan ze juist gas geven om zo een situatie te creëren voor hun youtube kanaal. Dutch bicycle cam en drivesafenetherlands zijn hier goede voorbeelden van.quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef MartijnA3 het volgende:
Da's ook weer waar. Maar de politie zal er echt wel wat mee doen als dit wordt aangekaart.
Ik ken een gevalletje van een keeper van een bekende Arnhemse voetbalclub die een aantal jaren geleden dagelijks het aso-tje uithing op het traject Nijmegen-Arnhem (A73-A50). Dit werd gemeld bij de politie die 's ochtends bij zn huis ging posten en achter hem aan reed. Toen mocht ie z'n Cayenne toch mooi inleveren.
Vraag me af of zo'n Raymond door zo'n dashcam zo gaat rijden om simpelweg te shockeren?
Nee, voor wat moet ie aangifte doen? Dat ik een username van flitsservice en zijn youtube username geplaatst heb in een reactie? Een latere reactie nog wat meer fraaie acties van hem?quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar hier reageert 'ie ook niet. Dan wordt het een langs elkaar heen conversatie. Ook niet handig. Of de dreigende aangifte moet je dun door de broek laten lopen...
nice nice. ik zie het al voor me.quote:Op zondag 30 november 2014 13:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Geen idee of hij dat doet. Ik zit nog wel te wachten op een video met een powerslide van hem om ons te shockeren. Maar een dashcam is ook niet goed voor bepaalde personen. Dan gaan ze juist gas geven om zo een situatie te creëren voor hun youtube kanaal. Dutch bicycle cam en drivesafenetherlands zijn hier goede voorbeelden van.
[..]
Nee, voor wat moet ie aangifte doen? Dat ik een username van flitsservice en zijn youtube username geplaatst heb in een reactie? Een latere reactie nog wat meer fraaie acties van hem?
Tja, wat hij met zo'n dreigement van aangifte wilt bereiken snap ik niet.
Maar goed, aan de ene kant zijn ze bij de politie "bermfacisten" en aan de andere kant lopen ze met hoge poten ernaar toe als iemand niet aardig is op het internet
Ik heb niet echt zin om met dergelijke figuren in discussie te gaan, want je schiet er toch niks mee op. Hij leest de reacties vast wel. Maakt mij niet uit. Ben benieuwd wat hij ermee gaat doen.
Even gefixed.quote:Op zondag 30 november 2014 14:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nice nice. ik zie het al voor me.
Debieltje: "Ik ben beroepsmongool Raymond. Ik kom aangifte doen."
Politieagent: "Zegt u het maar"
Debieltje: "TwisterNederland heeft mijn filmpjes van het privé openbaar deel van flitsservice publiek gezet en dat is smaad"
Politieagent: "Ok ok... stap voor stap. Laat u de filmpjes maar eens zien."
Priceless
https://www.youtube.com/user/nexus19720/videosquote:Op zondag 30 november 2014 14:26 schreef SuperFood het volgende:
Linkje naar caliber50 op youtube svp. Ik kan hem niet vinden
quote:Dutch Bicycle Cam
17 uur geleden
Goed Bezig :-) en houden zo!
Beantwoorden
·
ah raymond is zich zorgen aan het maken. spijt komt na zonde. politie doe er uw voordeel mee!quote:Op zondag 30 november 2014 14:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/nexus19720/videos
Maar alles is weg
Die zag ik er ook tussen staanquote:
Dat zeker. Maar wel raar dat de spitsstrook open is met zo weinig verkeer.quote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Zijn ze daar allemaal bang voor de spitsstrook ofzo.
Nederlanders zijn sowieso bang voor de rechter strook... Ongeacht welke het is en ongeacht het aantal stroken....quote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Zijn ze daar allemaal bang voor de spitsstrook ofzo.
Gezien het tijdstip was dat zo aan het begin van de middagspits, ik ben geen verkeersonderzoeker maar het lijkt me handiger om de strook voor dan tijdens de spits open te gooien.quote:Op zondag 30 november 2014 16:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar wel raar dat de spitsstrook open is met zo weinig verkeer.
Avondspits op een zaterdag?quote:Op zondag 30 november 2014 16:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip was dat zo aan het begin van de middagspits, ik ben geen verkeersonderzoeker maar het lijkt me handiger om de strook voor dan tijdens de spits open te gooien.
Oh verrek. Maar rws zal er vast wel een goede reden voor hebben aangezien een actieve spitsstrook extra toezicht vereist.quote:Op zondag 30 november 2014 16:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Avondspits op een zaterdag?
Wat een mongool.quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Gammareactor het volgende:
Raymond heeft zijn topic http://www.flitsservice.n(...)mond-t65341-350.html ook al laten verwijderen van het flitsservice forum
volgens mij doen ze dat wel vaker. ik heb het vermoeden dat (zeker linker spitsstrook op bv a12) vaak open wordt gegooid om de maximum snelheid op 100 te stellen ipv 120 / 130. dat is iig de beste verklaring voor na 22 uur (rustig) om toch de strook open te hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 16:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar wel raar dat de spitsstrook open is met zo weinig verkeer.
Ja, hij vond het waarschijnlijk niet zo leuk toen ik zijn comments begon te mirroren en te voorzien van commentaar. Of hij is tegen zichzelf beschermt, dat kan ook. Ik heb wel meer comments van hem gelezen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Gammareactor het volgende:
Raymond heeft zijn topic http://www.flitsservice.n(...)mond-t65341-350.html ook al laten verwijderen van het flitsservice forum
hij is beetje bang dat hij een beetje voorbeeld case wordt (en ik kan me die angst goed voorstellen met alle publieke aandacht die zijn filmpjes inmiddels al gekregen hebbenquote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Gammareactor het volgende:
Raymond heeft zijn topic http://www.flitsservice.n(...)mond-t65341-350.html ook al laten verwijderen van het flitsservice forum
tuurlijk maar ik zie liever dat hij dit rijgedrag op een circuit vertoond dan op de openbare wegquote:Op zondag 30 november 2014 19:55 schreef Paladijn het volgende:
Dergelijk idioot rijgedrag kunnen ze ook op de Nordschleife missen als kiespijn.
Ook wel een beetje dom om dergelijke filmpjes publiek te zetten, wie ze vervolgens deelt doet er niet zoveel toe
Een aantal gingen er ook flink tegenin, wat echt op zijn plaats is.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef SuperFood het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik zie liever dat hij dit rijgedrag op een circuit vertoond dan op de openbare weghet is echt te triest voor woorden. dat er op flitsservice überhaupt mensen zijn die het min of meer voor hem opnamen valt me ook tegen.
volgens mij staat er sowieso 1 op dumpert?quote:Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef Gammareactor het volgende:
Iemand nog een backup gemaakt van de filmpjes van "Wat ik nu toch weer op de weg uithaalde" topics ?
Twee zelfs.quote:Op zondag 30 november 2014 20:12 schreef SuperFood het volgende:
[..]
volgens mij staat er sowieso 1 op dumpert?
gevaarzetting veroorzaken, onnodige geluid produceren.quote:Op zondag 30 november 2014 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo kun je het natuurlijk ook doen, ipv als een mongool op je fiets mensen aan te rijden.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_zijn_irritant.html
Gevaarzetting veroorzaken?quote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gevaarzetting veroorzaken, onnodige geluid produceren.
ik zie de auto steeds meer puur als vervoermiddel van a naar b. en het liefst zo veilig mogelijk. even wat extra wachten omdat anderen iets niet doen wat jij wel zou doen kost op je totale reistijd maar heel weinig. en belangrijker je brengt er geen andere mensen mee in gevaar zoals raymond doet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Gevaarzetting veroorzaken?Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.
Man, man, man, het is wel te merken dat de gemiddelde Nederlander een slaaprijder is. Alles wat ook maar enigszins harder dan de snelheidslimiet rijdt is een maniak, een motorrijder die door rood licht lopers attendeert met zijn uitlaat is mongloide. Nee, de mensen die door rood lopen zijn mongloide, en waarschijnlijk doen de meeste die het hardste op 'asomobilisten' zitten te zeuren dat ook. *kuch* TNL *kuch*
Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt?Kom op, je bent toch niet achterlijk?
Je bedoelt die mensen die wachten met inhalen totdat de stoet voorbij de vluchtheuvel en spoorwegovergang is? Ja, die zijn echt achterlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:
Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt?Kom op, je bent toch niet achterlijk?
RWS doet dat continue op de A9. Strontziek word je ervan en het meest opvallende is, als je 100 rijdt, rijdt het gros je voorbij... Zelfs bij 110 kan je veel rechts vertoeven.quote:Op zondag 30 november 2014 19:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
volgens mij doen ze dat wel vaker. ik heb het vermoeden dat (zeker linker spitsstrook op bv a12) vaak open wordt gegooid om de maximum snelheid op 100 te stellen ipv 120 / 130. dat is iig de beste verklaring voor na 22 uur (rustig) om toch de strook open te hebben.
Ik heb het filmpje niet gezien, maar gezien de comments heb ik hier 1 reactie op: De meeste mensen halen niet in, omdat ze dat niet kunnen en niet snappen. Die gaan een meter van een langzaam voertuig af rijden en zijn daardoor telkens te laat en kunnen geen gang maken en hebben geen overzicht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef OEM het volgende:
Je bedoelt die mensen die wachten met inhalen totdat de stoet voorbij de vluchtheuvel en spoorwegovergang is? Ja, die zijn echt achterlijk.
Maar wat is er erger? Bewust gevaarzetting creëren met als opzet mensen bewust te maken dat ze iets fout doen (zonder het daarbij tot een aanrijding te laten komen)? Of onbewust gevaarzetting veroorzaken omdat je niet goed anticipeert (dus: met 80 naar de linkerbaan gaan terwijl er verkeer aankomt, hem ervoor kwakken bij rotondes, als voetganger/fietser door rood lopen/rijden), waardoor de rest van de wereld jouw fouten mag gaan oplossen?quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef SuperFood het volgende:
je hebt waarschijnlijk je rijbewijs dus dan weet je ook hoe je je hoort te gedragen in het verkeer. en gevaarzetting creëren hoort dat niet bij.
Hey, iemand met een dashcam kanaal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Gevaarzetting veroorzaken?Nee, door rood lopen zonder te kijken, dat is lekker slim.
Man, man, man, het is wel te merken dat de gemiddelde Nederlander een slaaprijder is. Alles wat ook maar enigszins harder dan de snelheidslimiet rijdt is een maniak, een motorrijder die door rood licht lopers attendeert met zijn uitlaat is mongloide. Nee, de mensen die door rood lopen zijn mongloide, en waarschijnlijk doen de meeste die het hardste op 'asomobilisten' zitten te zeuren dat ook. *kuch* TNL *kuch*
Tuurlijk, ik zou zelf niet zo rijden als Raymond, maar met zijn allen achter een trekker blijven hangen die 30 rijdt?Kom op, je bent toch niet achterlijk?
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).quote:Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien, maar gezien de comments heb ik hier 1 reactie op: De meeste mensen halen niet in, omdat ze dat niet kunnen en niet snappen. Die gaan een meter van een langzaam voertuig af rijden en zijn daardoor telkens te laat en kunnen geen gang maken en hebben geen overzicht.
Maargoed, hier zitten, net als op Dumpert e.d., heel veel moraalridders... Veiligheid dit, veiligheid dat, maar waar de oorzaak van mensen die inhalen ligt, kunnen ze niet aanwijzen.
Wat heeft dat er mee te maken? Of wil je je gaan goed praten dat alles toegestaan is als iemand iets ergers gedaan heeft?quote:
Bijzonder veel. De meeste mensen in Nederland zijn nog zo weinig met autorijden bezig en hebben hun aandacht op zoveel andere punten liggen, dat ik dit behoorlijk erger vindt dan iemand die wel bewust met het verkeer bezig is en hierbij wat risico neemt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Of wil je je gaan goed praten dat alles toegestaan is als iemand iets ergers gedaan heeft?
Nee, het heeft er niks mee te maken: het is een drogreden. CasB probeert zijn bewuste gevaarzettingen goed te praten omdat er iets ergers zou zijn.quote:
Mee eens.quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Die van 0:36 kon er prima voorlangs.
Niet mee eens, ik moet behoorlijk in de remmen om op zijn 'snel'heid te komen. Sowieso had hij mij voor moeten laten gaan (in theorie) aangezien ik al op de rotonde rijd.quote:Die van 0:45 kon dat ook.
En met dit filmpje zie je gelijk waarom je geen invoeghulp moet geven. Die Skoda gaat naar links, blijft daar hangen, gaat vervolgens remmen om naar rechts te gaan, waar ik rijd. En of ik nu rechts inhaal of niet, het feit dat hij zijn richting aangeeft betekent niet automatisch dat hij voorrang heeft. En totdat die Skoda weer naar rechts poogde te gaan reed ik 50, en ik ga niet afremmen omdat mensen op de linkerbaan langzamer dan de maximum snelheid rijden als er veiligere oplossingen zijn.quote:Die van 1:10. Wow. De auto die een invoeghulp heeft gegeven schiet jij er over de busbaan voorbij. De auto die naar links gaat wil inhalen maar diegene is niet zo'n figuur die dat via de rechter rijstrook doet. De invoeghulp houdt keurig rechts en gaat naar rechts zodra dat kan. Maar dan kom jij er met je gaspedaal bij irriteren. Het ziet er misschien raar uit maar het werkt gewoon volgens de geldende verkeersregels. En dan anderen slaaprijders noemen terwijl die 2 in die verkeerssituatie over meer inzicht beschikken dan jij.
Laat mij maar lekker de moraalridder uithangen maar deze situatie heb je zeer onhandig opgelost.
Voor een compilatie met 5 clips er 3x naast zitten. Knap hoor.
Ik heb er een hekel aan als dingen in mijn auto niet werken. Daarom test ik regelmatig ook het groot licht en de claxon.quote:Op zondag 30 november 2014 23:02 schreef OEM het volgende:
[..]
Jij moet trouwens wel heel blij zijn dat er zoiets is als een claxon he? Djies
Die zit best gefrustreerd in de auto. En geeft expres gas om daarna te kunnen toeteren... Beetje een droeftoeterquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hey, iemand met een dashcam kanaal.
Laten we maar beginnen met je nieuwste video.
Die van 0:36 kon er prima voorlangs.
Die van 0:45 kon dat ook.
Die van 1:10. Wow. De auto die een invoeghulp heeft gegeven schiet jij er over de busbaan voorbij. De auto die naar links gaat wil inhalen maar diegene is niet zo'n figuur die dat via de rechter rijstrook doet. De invoeghulp houdt keurig rechts en gaat naar rechts zodra dat kan. Maar dan kom jij er met je gaspedaal bij irriteren. Het ziet er misschien raar uit maar het werkt gewoon volgens de geldende verkeersregels. En dan anderen slaaprijders noemen terwijl die 2 in die verkeerssituatie over meer inzicht beschikken dan jij.
Laat mij maar lekker de moraalridder uithangen maar deze situatie heb je zeer onhandig opgelost.
Voor een compilatie met 5 clips er 3x naast zitten. Knap hoor.
Edit: nog even ingaan op die voetgangers. Die horen uiteraard niet door rood te lopen. En af en toe plaagt ie ook wel een beetje.
Edit2:
[..]
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |