quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ho-Ly FUCK...
Nieuwsbericht erbij: http://www.hln.be/hln/nl/(...)val-E40-Aalter.dhtml
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:00 schreef athlonkmf het volgende:
Zal handig zijn als we hier in nl ook zo'n meldpunt hebben. http://www.dailymail.co.u(...)d-popular-ain-t.html
Zag hem langskomen ja op Facebook. Wow.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ho-Ly FUCK...
Nieuwsbericht erbij: http://www.hln.be/hln/nl/(...)val-E40-Aalter.dhtml
3:12quote:
Wat gebeurd daar??quote:
Een (gas?)leiding die ontploft?quote:
Ja leuk en aardig allemaal maar het telt niet als officieel bewijsmiddel bij de rechter... Maar beter gewoon niet dat scheelt je vrij veel gezeur als je er een ongeluk mee krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 05:51 schreef dynamiet het volgende:
Zijn er aanrader voor Dashcam met GPS (speed overlay)?
In de op staat het goed uitgelegd. De G1WH is een hele goede keuze om mee te beginnen. Wil je beter beeld dan die, dan ga je sowieso boven de 100 zitten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:32 schreef De-Hamster het volgende:
Zelf ben ik aan het overwegen een dashcam te installeren omdat ik sinds kort een stuk meer kilometers maak en toch ook sinds kort een nieuwere auto heb.
Ik heb een beginners guide gelezen op Techmoan, de belangrijkste opties lijken mij:
's Nachts moet het beeld ook zeker bruikbaar zijn, ik wil hem niet na iedere rit uit de auto te hoeven halen, dus een kleine op een vaste plek zou mooi zijn. Ik lees dat er verschillende kijkhoeken zijn, mij lijkt hoe groter, hoe beter, aangezien je dan de kans op iets te missen zo klein mogelijk maakt. Verder zijn het allemaal opties die er standaard op zitten.
Ik zie op Techmoan een review over de G1W, http://www.techmoan.com/b(...)ts-worth-buying.html . Deze ziet er prima uit, al geeft hij wel heel vaak aan dat dit wel heel goedkoop is en dat hij niet weet hoe lang deze stand houdt. Qua prijs wil ik het liefst tussen de 30-60 euro blijven, omdat je daar tegenwoordig al goed spul voor krijgt.
Hier zie ik jullie schrijven over de G1WH, ik zie op eBay dat deze een zwarte lens ipv de zilveren heeft, deze valt dus minder op, dat is fijn met het laten zien van de cam. Daarnaast zou deze een betere behuizing hebben en een grotere kijkhoek. Op DX zie ik deze staan voor ongeveer 40 euro.http://www.dx.com/p/g1wh-(...)nsor-tf-black-293083.
Zou dit een goede dashcam zijn om mee te beginnen? Is dit ook de plek waar hij op het moment het meest voordeligst is? Of kan ik beter voor tien/twintig euro meer een stuk betere kopen?
Als het goed is, is de G1W-C inderdaad zonder accu. In plaats daarvan zit een condensator in. Zo'n condensator kan ook lading vasthouden, maar is qua capaciteit maar een fractie van wat een normale accu vast kan houden. Maar een condensator heeft wel een langere levensduur en kan veel beter tegen temperatuursverschillen. Het beetje capaciteit wat een condensator heeft is wel voldoende om het bestand goed weg te kunnen schrijven nadat het contact is uitgezet, maar het is ook handig om bij een stroomonderbreking (wat bij een aanrijding zou kunnen gebeuren) niet meteen uit te vallen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef De-Hamster het volgende:
Welke van de twee heeft geen accu dan? In principe als ik de auto uit zet, dan hoef ik ook geen filmopname te hebben. Bij een ongeluk neem ik aan dat ik altijd aan het rijden ben.
Dus als ik het goed begrijp die G1W-C die Robert adviseert is diegene zonder accu waardoor die minder snel kapot gaat als die voortdurend in de auto ligt, dus ook in de zon.
Die G1WH is de betere variant van de G1W en heeft wel een batterij en die wordt ook geadviseerd door Delano. Het verschil is tien euro, daar gaat het me niet om, ik wil wel een fatsoenlijk model hebben. Eentje die én de belangrijke momenten filmt en natuurlijk niet binnen twee uurtjes in de zon kapot is.
Is er qua Gearbest en Banggood nog verschil in verzendmethode? Omdat ik de laatste tijd over problemen hoor met verzending via Urumqi.
Als je een ongeluk krijgt tijdens het rijden, en de stroom valt daardoor weg, dan zal de c waarschijnlijk het laatste filmpje niet kunnen opslaan, en dat is dus nogal een probleem want wat is het nut dan nog. Bij de h gaat hij nadat de stroom er af is het filmpje nog rustig opslaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef De-Hamster het volgende:
Welke van de twee heeft geen accu dan? In principe als ik de auto uit zet, dan hoef ik ook geen filmopname te hebben. Bij een ongeluk neem ik aan dat ik altijd aan het rijden ben.
Dus als ik het goed begrijp die G1W-C die Robert adviseert is diegene zonder accu waardoor die minder snel kapot gaat als die voortdurend in de auto ligt, dus ook in de zon.
Die G1WH is de betere variant van de G1W en heeft wel een batterij en die wordt ook geadviseerd door Delano. Het verschil is tien euro, daar gaat het me niet om, ik wil wel een fatsoenlijk model hebben. Eentje die én de belangrijke momenten filmt en natuurlijk niet binnen twee uurtjes in de zon kapot is.
Is er qua Gearbest en Banggood nog verschil in verzendmethode? Omdat ik de laatste tijd over problemen hoor met verzending via Urumqi.
Buiten dat hij inderdaad nogal aso bezig is, is hij vooral heel erg dom. Als hij gewoon even de snelheid had laten zakken, had hij om de vrachtwagen heen kunnen kijken, en er veel makkelijker langs gekund zonder anderen in gevaar te brengen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Niet echt 100% dashcam, maar wel het delen waard:
Debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |