quote:
Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:[..]
Hey, iemand met een
dashcam kanaal.
Laten we maar beginnen met je nieuwste video.
Die van 0:36 kon er prima voorlangs.
Die van 0:45 kon dat ook.
Die van 1:10. Wow. De auto die een invoeghulp heeft gegeven schiet jij er over de busbaan voorbij. De auto die naar links gaat wil inhalen maar diegene is niet zo'n figuur die dat via de rechter rijstrook doet. De invoeghulp houdt keurig rechts en gaat naar rechts zodra dat kan. Maar dan kom jij er met je gaspedaal bij irriteren. Het ziet er misschien raar uit maar het werkt gewoon volgens de geldende verkeersregels. En dan anderen slaaprijders noemen terwijl die 2 in die verkeerssituatie over meer inzicht beschikken dan jij.
Laat mij maar lekker de moraalridder uithangen maar deze situatie heb je zeer onhandig opgelost.
Voor een compilatie met 5 clips er 3x naast zitten. Knap hoor.
Edit: nog even ingaan op die voetgangers. Die horen uiteraard niet door rood te lopen. En af en toe plaagt ie ook wel een beetje.
Edit2:
[..]
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).
Die zit best gefrustreerd in de auto. En geeft expres gas om daarna te kunnen toeteren... Beetje een droeftoeter
Dit account is niet meer in gebruik.