ah filmpje ff gekeken. da's een figuur die een darwin award gaat winnen als ie zo bezig blijft.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De post hierboven gaat over iemand anders
Maar je hebt wel gelijk over DBC hoor, daar niet van
Wat een commentaar in die video. Of om het in zijn woorden te zeggen: "His stonecoal-English is badder than bad."quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Mooiste filmpje van de dag.
Hij is herkent.
Terwijl ze voorrang hebben?quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:27 schreef Gammareactor het volgende:
Kan hem geen ongelijk geven, die kutvoetgangers nemen het niet zo nauw met de regels(net als 90% van de fietsers), laat ze maar eens goed schrikken.
je bent een mongool die zeker niet op de weg thuishoort.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:27 schreef Gammareactor het volgende:
Kan hem geen ongelijk geven, die kutvoetgangers nemen het niet zo nauw met de regels(net als 90% van de fietsers), laat ze maar eens goed schrikken.
Snap niet dat de politie eens een onderzoek instelt naar deze idioot… Alles is makkelijk terug te vinden...quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef TwisterNederland het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6628236/46ecfb8a/index.html
Maar deze stond hier al eerder. Voor iemand die een schaduwhandel in radar detectors heeft (gehad,dunno) is hij vrij makkelijk te vinden op internet.
'Makkelijk' is een relatief begrip natuurlijk. Tov statief uitklappen en achterover leunen is dat nog een behoorlijke klus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap niet dat de politie eens een onderzoek instelt naar deze idioot… Alles is makkelijk terug te vinden...
Ik zie dat als een complimentquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:19 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je bent een mongool die zeker niet op de weg thuishoort.
voor jou is dat ook een compliment.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:53 schreef Gammareactor het volgende:
[..]
Ik zie dat als een compliment
hij had wel een erg gekke houding in zijn auto. gevalletje onder invloed?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:00 schreef Erasmo het volgende:
Deze automobilist mag van geluk spreken dat de truck goede remmen heeft:
idd een auto met 100 km schept je zo richting chinaquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:07 schreef SuperFood het volgende:
[..]
hij had wel een erg gekke houding in zijn auto. gevalletje onder invloed?
en dat vrouwtje dat op het eind oversteekt om te helpen ziet er niet echt uit alsof ze begrijpt hoe gevaarlijk het is om op een snelweg te lopen.
Stimmt. Hier het betreffende topicquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een achterlijke dropmongool, die Raymond, met z'n ""Ik heb hem toch niet geraakt."
Dat al die josti's daar op FS hem verdedigen begrijp ik ook niet, dat zullen wel net zulke figuren zijn.
zitten ook wel normale(re) lui op hoor. zo nu en dan een mongool maar die rijdt zichzelf snel genoeg dood.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Die lui van FS moet je geen aandacht geven, kicken ze alleen maar op. Ook hier lezen ze wel mee.
Nee, ik plaats alleen een gebruikersnaam van het flitsservice forum en een gebruikersnaam op youtube bij een filmpje op dumpert. Dat jij ervoor gekozen hebt een "herleidbaar" username te registreren is niet mijn probleem.quote:"Hij plaatst dit voorzien van mijn naam en toenaam op een opruierig forum waar ik vervolgens wordt bedreigd."
?!? Die heb ik hoor, heb jij die ook? Je doet immers in de afbeelding bij deze post aardig je best om de boel te bagatelliseren. Slechts 3 kale mulders en een EMG. Nou, om een EMG te krijgen moet je aardig wat flikken. Dus raymond. Waar is je verantwoordelijkheidsgevoel ten aanzien van andere weggebruikers?quote:"Kijken of hij dan nog zo`n groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |