Schoenmaat 41.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jouw schoenmaat? Mijn leeftijd? WAT?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Elke dag één. Anders wordt het natuurlijk saai en moeten we het op Fien gaan doen.
Fien is ook wel oke.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Elke dag één. Anders wordt het natuurlijk saai en moeten we het op Fien gaan doen.
AAAAAH ja zo moet ik je post interpreteren.quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
AAAAAH ja zo moet ik je post interpreteren.
Nou als je op een drukke plek gaat staan misschien wel meer.
Laatste week vakantie voor mij.quote:
Kan allebei tegelijk kopen. Dat is hoe ik rol.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waar ga je eerst voor sparen, de megafoon of de ghettoblaster?
That's the spirit. Laat maar even weten waar je staat en als ik in de buurt ben dan ben ik in de buurt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan allebei tegelijk kopen. Dat is hoe ik rol.
Fylax Serious Request je weet toch.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
That's the spirit. Laat maar even weten waar je staat en als ik in de buurt ben dan ben ik in de buurt.
Nou, welterusten.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nog meer leuke rellen omtrent dit onderwerp?
Photoshopquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:11 schreef Leafeon672 het volgende:
![]()
Ongelofelijk dat Jennifer Lopez er zo goed uitziet als op haar 45e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |