abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 12:08:13 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_418307
Het houdt de gemoederen dusdanig bezig hier dat ik er maar even een apart topic voor open. Het leek er even op dat de affaire zou worden doodgezwegen, maar: de big-brother site doet nu uitgebreid verslag van de aanvaring met Ed:

Komende exit leidt tot felle discussie

De exit van vanavond heeft al tot veel discussies geleid. Hoe dichter het uur U nadert, hoe zenuwachtiger Annet wordt. Aan de ene kant weet ze zeker dat het Ed is die eruit moet, aan de andere kant twijfelt ze heel erg. En op dit moment is Annet één brok zenuwen. De exit laat ook Ed niet koud. Vannacht heeft hij een felle discussie met Big Brother over het hele spel. Ed is er van overtuigd dat hij een oneerlijke kans krijgt en is boos.

Eerlijke kans

Als hij uit de dagboekkamer komt, vraagt Hieke waarom hij er zo lang geweest is. Ed is echt boos en kan dit niet verbergen voor zijn medebewoners: "Sorry hoor, maar dit hele spelletje begint m'n keel uit te hangen." Ed vertelt dat hij vindt dat hij geen eerlijke kans heeft gehad. Hij is nieuw en hij wordt dus door iedereen genomineerd. Juist omdat hij er als laatste is bijgekomen. "Het gaat om het spelletje, niet om de mensen. Het spelletje stimuleert dat. Als iemand er in komt, moet die een eerlijkere kans krijgen." Wat Ed eigenlijk probeert te zeggen is dat een nieuwe bewoner zou moeten worden uitgesloten van de eerste nominatieronde. "Maar ja, ga het spel maar eens veranderen, dat kan niet. Niet iedereen heeft dus een eerlijke kans gekregen en dat wilde ik dus zeggen." De rest is het eindelijk met Ed eens. "Dus", vraagt Ed rechtstreeks aan Bianca. "Je bent het met me eens?" Bianca: "Dat het niet eerlijk is wel ja." Dat is wat Ed wil horen. "Het gaat om een eerlijke kans krijgen. Dat is alles wat ik vraag." Nog altijd kwaad loopt Ed de tuin in, waar Georgie, Ferdi en Robin zitten. Ook deze jongens vinden het oneerlijk, maar ja dat is het spel.

Big Brother is weggelopen

Ed zoekt afkoeling in de badkamer. Desiree gaat even polshoogte nemen. "Wat is er nou, he?" vraagt Desiree. Ed zegt dat hij net heeft uitgelegd wat er is. "Je snapt het niet jij. Het gaat niet om mij. Het gaat om rechtvaardigheid, eerlijkheid... Niet wie het wel of niet snapt. Als ik onrechtvaardigheid of oneerlijkheid tegenkom dan kan ik dat niet over me heen laten gaan. Mijn zoon kijkt ook, en die weet dat." Ed vertelt verder. Dat hij het helemaal niet erg vindt koud te douchen of de geit midden in de nacht te borstelen, als het spel maar eerlijk gespeeld wordt. In de discussie met Big Brother heeft Ed dit aangehaald, maar Big Brother is weggelopen. En daar is Ed zo boos over: "Ik ben tegen een plaat aangelopen en ik ben boos geworden en ik zal echt proberen die plaat te verschuiven. Ik wil daar energie insteken, ik wil het proberen... Ook al verschuift die plaat maar een klein stukje. Ik ga erover nadenken, maar ... misschien loop ik straks weg met Georgie of misschien doe ik iets anders, maar we moeten er wel iets mee doen. Ik krijg dan een duwtje: Ed, doe een daad." Desiree wenst hem veel succes en gaat terug naar de woonkamer.

I've got the power!

Even later komt Annet de badkamer inlopen. Net als Desiree maakt ze zich zorgen over Ed. "Ik sta helemaal zo" en hij toont zijn handen. Die trillen. "Maar ik ben niet meer boos. Ik heb nu de power." Annet denkt dat Ed zich druk maakt om niets. "Het is nog geen morgen." En dat had ze nou net niet moeten zeggen. Ed kijkt haar onbegrijpend aan. "Annet, Je snapt er niets van. Ik zal je het uitleggen" en begint het verhaal van vooraf aan. Annet vindt het net zo oneerlijk als Ed, maar is vervolgens te beroerd er iets aan te doen. Ed kan dat niet en gaat tegen de dingen aanschoppen. "En uiteindelijk werd ik dus heel boos in de dagboekkamer." De twee praten nog even verder en besluiten bij de rest te gaan zitten. Maar dan gaat het weer mis. Ed denkt dat Annet het nog steeds niet begrijpt en hij legt nog een keer uit dat het niet om de bewoners gaat, maar om de regels van Big Brother. Annet zegt dat Ed toch vanaf het begin wist dat hij een grotere kans maakte genomineerd te worden. Ed gelooft zijn oren niet. Annet vervolgt: "Ik heb erg goed mijn best gedaan en dan kun je ook zeggen dat dat een oneerlijke kans is." Dan zegt Ed boos: "Eerlijkheid en rechtvaardigheid, daar gaat het om!"

A.V.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 26-10-2000 12:08]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2000 @ 12:12:09 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_418316
Ed = Koen de tweede?
  donderdag 26 oktober 2000 @ 12:17:53 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_418326
quote:
Op 26 oktober 2000 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Ed = Koen de tweede?
He wishes! Geen enkele vrouw uit het huis, gaat toch met zo'n spitting-image figuur het bed in.

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 26-10-2000 12:17]

***
pi_418353
Jammer, jammer, jammer, hiermee gooit Ed zijn eigen glazen kei- en keihard in. Vanmorgen ging het weer over dit onderwerp. Ed heeft nu de rechtvaardigheid van de wereld verbonden aan dit issue. Ik moet de overige bewoners gelijk geven: je weet waar je aan begint, als je lopende het programma het huis in gaat. Natuurlijk is het oneerlijk, maar dat is het spel. Als het spel eerlijker zou worden, zou het lang niet zo leuk zijn.

Maar Ed is er sinds gisteravond over bezig, vanochtend weer, hij blijft maar aan de gang. Voor de live-uitzending vanavond heeft hij vuurwerk beloofd. Hij wil per se zeggen wat hij te zeggen heeft (en wat hij de afgelopen 12 uur aan één stuk heeft lopen verkondigen).

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 12:28:49 #5
862 Arcee
Look closer
pi_418366
quote:
Op 26 oktober 2000 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Ed = Koen de tweede?
Pcies! En dus roelt-ie en moet-ie absoluut blijven.

Ik snap trouwens niet waarom-ie z'n eigen glazen zo aan 't ingooien is. Althans, daar lijkt 't op. Hij leek zich nou juist zo bewust geworden van z'n positie. Dat wil zeggen: 't publiek stemt je weg en niet je medebewoners. Zou erg jammer zijn als-ie met die actie z'n kans om in 't programma te blijven heeft verpest. Hij zegt zelf wel dat het oneerlijk is dat een nieuwe gelijk genomineerd kan worden. Heeft-ie gelijk in, alleen weet-ie niet dat-ie een goeie kans maakt om juist niet weggestemd te worden. Nou ja, we zullen 't zien. Tis in ieder geval weer een beetje interessant!

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 12:30:07 #6
862 Arcee
Look closer
pi_418373
quote:
Op 26 oktober 2000 12:26 schreef weathergirl het volgende:
hiermee gooit Ed zijn eigen glazen kei- en keihard in.
GMTA
pi_418393
brighteyes schreef het volgende -->

"He wishes! Geen enkele vrouw uit het huis, gaat toch met zo'n spitting-image figuur het bed in."

Je vind koen dus wel knap Ik vind Koen juist heel eng om te zien dan heb ik veel liever ed !!

of heb je het over zijn gedrag als je het hebt over "spitting-image figuur" ..Koen is veel gestoorder dan ed .. koen spoort echt niet.

pi_418541
Ik snap het even niet. Ed is toch dat achtergronddecortje wat "ter vervanging van" even tijdelijk in dat huis is opgehangen ?

Achtergronddecortjes hebben toch helemaal niets te willen ? Maar kom op Ed, verknal die lifeuitzending, laat je helemaal gaan !

_-L'avenir est déja là
pi_418548
Doe mij maar een vrouw
O wacht, stom, ik ben een man...okok groot kind.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:55:00 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_418598
quote:
Op 26 oktober 2000 12:33 schreef bonnie het volgende:
brighteyes schreef het volgende -->

"He wishes! Geen enkele vrouw uit het huis, gaat toch met zo'n spitting-image figuur het bed in."

Je vind koen dus wel knap Ik vind Koen juist heel eng om te zien dan heb ik veel liever ed !!

of heb je het over zijn gedrag als je het hebt over "spitting-image figuur" ..Koen is veel gestoorder dan ed .. koen spoort echt niet.


ehm, je hebt gelijk. Ik bedoelde Ed z'n kop, maar nu bedenk ik me dat koen nog veel erger is.

Maar ik vind zowieso niet dat je Ed met koen kan vergelijken want Koen is tegen zijn eigen medepassagiers bezig, terwijl Ed probeert de redactie onderuit te halen.kwaad te krijgen.

Hij speelt mee met een spelletje, maar hij vind de regels niet eerlijk/leuk. Gaat-ie toch met iemand anders verstoppertje spelen, dan kan je zelf de regels opstellen.

En daarbij loopt hij inderdaad al te terug te slaan voor hij zelf geslagen is. Er is een goede kans dat hij eruit gaat. Wacht eerst eens af voor je gaat schreeuwen. En als hij echt eerlijk was geweest dan had hij deze discussie vorige week met de bewoners gehad, om te proberen hen ervan te overtuigen dat ze hem niet moeten nomineren. Maar hij weet ook wel dat ze hem dan juist zouden hebben genomineerd.

***
  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2000 @ 14:03:24 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_418613
Wat is dat nu voor een vergelijking od de BB vrouwen met Ed naar bed willen of niet? Het gaat erom dat hij spelletjes speelt en ze ver doorvoert.

Dat doet Ed goed, net zo goed als Koen

  donderdag 26 oktober 2000 @ 14:13:14 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_418630
Allemaal theater.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 14:18:17 #13
5955 Miracle
Been there, done that
pi_418647
Jammer genoeg, maar wel te verwachten, geen woord over Hummie, die hem toch zelf over de zeik hielp.

Ook kan ik het onbegrip dat de andere bewoners gisteravond tegenover Ed ten toon spreidden over zijn actie niet terugvinden op de Voo site.
Zoals je ook in de streamverslagen kan zien ving Ed volledig bot bij iedereen. Koos was hierbij wel de allergrootste klootzak.

Aanvankelijk vroeg ik me ook af wat Ed nou in godsnaam aan het doen was toen ik het zag gisteravond, maar bedacht me later dat het eigenlijk compleet normaal zou zijn als diegene die er later inkomt de eerste ronde niet genomineerd kan worden.

Als BB bepaalt dat er een nieuwe bewoner bijkomt, komt die er ook bij. Je zou kunnen zeggen dat de bewoners in de huidige situatie te veel invloed hebben, want nu zijn zij degenen die dat beslissen. Kortom ik snap Ed nu wel. Een beetje .

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_418688
Ed begint door te krijgen dat ie de rest van de bewoners geestelijk makkelijk aan kan en dus een goede kans maakt op de eindoverwinning. Doordat ie later in BB is gestapt en nu plotseling z'n kansen ruikt (hij wist ook wel dat ie na twee weken weer zou moeten vertrekken) doet ie nog een laatste wanhoopspoging en probeert nu zelf de redactie van BB mentaal te verkrachten om 'm vooral in het huis te laten.

Ed weet alleen niet dat ze 'm er toch wel in houden vanavond... Geeft toch wel aan dat BB 'eerlijk' met de bewoners om gaat.

ex-Graz stalker
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 14:43:34 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_418719
quote:
Op 26 oktober 2000 14:33 schreef katjaschuurman het volgende:
Ed begint door te krijgen dat ie de rest van de bewoners geestelijk makkelijk aan kan en dus een goede kans maakt op de eindoverwinning <..>
Vind ik geen logische redenatie. Je maakt geen kans op de overwinning doordat je 'bewoners geestelijk aankan.' En Ed geeft er sinds gisteren niet echt blijk van dat hij geestelijk nou zo sterk in zijn schoenen staat.. Hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas met z'n warrige, quasi-beschuldigende praatjes.
Ook geloof ik er niets van dat de hele DBK-ruzie toneelspel zou zijn. Daarvoor zijn er door Ed te veel details van het gesprek genoemd en als je over zoiets liegt blijf je oppervlakkig.
Zo'n top-acteur is het echt niet. Bij Ed zit gewoon een steekje los, en gisteren kon hij alles niet meer relativeren en begon zaken op te blazen en uit z'n verband te rukken.

Ik denk dat Hummie van 'm af wil. Doorgestoken kaart of niet, spannend is het wel, wie er vanavond uit moet!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2000 @ 14:46:32 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_418727
Ed blijft, hij kan er over 2 weken altijd nog uit.
pi_418729
En wat, als het Ed nou geen lor kan schelen dat ie er vanavond uit moet ?
Herinner je zijn verhaal bij de laatste nominatie-motivering: "met Koos en Annette heb ik nog 7 dagen om daar wat uit te halen..."

Ik geloof niet dat het doordringt wat Ed's missie als Mol is: nl. het op veel verschillende manieren testen, uitlokken en provoceren van ieder der bewoners, met als doel om niet in de uitgezakte futloosheid van BB1 terecht te komen. Nu het naar allewaarschijnlijkheid zijn laatste dag in het huis is, vind ik zo'n eind-klapper prima in het schema passen, bovendien neemt het nog ff ieder spoor van verdenking weg, als zou hij met de regie onder 1 hoedje spelen.... voor de oppervlakkige toeschouwer althans, die zijn mede-bewoners zijn...

pi_418749
quote:
Op 26 oktober 2000 14:43 schreef Gert het volgende:
Vind ik geen logische redenatie. Je maakt geen kans op de overwinning doordat je 'bewoners geestelijk aankan.' En Ed geeft er sinds gisteren niet echt blijk van dat hij geestelijk nou zo sterk in zijn schoenen staat.. Hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas met z'n warrige, quasi-beschuldigende praatjes.
Ed heeft een aantal zeer geraffineerde acties op z'n naam staan die in dit forum uitvoering zijn beschreven en besproken (bijv. het subtiel kenbaar maken van z'n nominatiekeuze). Met twee vingers in z'n neus maakt Ed de bewoners helemaal gek. Tot vreugde van Nederland. Let maar op! Vandaar mijn opmerking over zijn geestlijke vermogens.
quote:
Ook geloof ik er niets van dat de hele DBK-ruzie toneelspel zou zijn. Daarvoor zijn er door Ed te veel details van het gesprek genoemd en als je over zoiets liegt blijf je oppervlakkig.
Met alle respect. Je snapt niet helemaal wat er gebeurde. Ed weet niet dat ze 'm vanavond in het BB huis houden. Vandaar mijn opmerking dat de BB redactie redelijk 'eerlijk' met hun bewoners om gaat. Als dit een vooropgezet spelletje zou zijn geweest had Ed niet zo gereageerd in de DBK.

Tenzij blijkt dat Ed wel echt toneel kan spelen. Ook in dat geval moet ik je dan ongelijk geven, want jij beweert dat ie een slechte toneelspeler is.

([b ] weggeharkt)

[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 26-10-2000 15:05]

ex-Graz stalker
  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:02:58 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_418754
Ik hoop toch niet dat Ed zijn verhaal over hoe er genomineerd zou moeten worden vanavond er weer uitkraamt. Had vanmorgen net de streamverslagen gelezen van gisteravond en promt dreunt hij het zelfde verhaal nog een keer op, met enkele toevoegingen om het meer kracht bij te zetten.

Ook versprak Ed zich dat het vandaag toch zijn laatste dag zou zijn, toen hij zich zelf dat hoorde zeggen corrigieerde die zich snel door er misschien van te maken.
Het zal me dan ook niet verbazen als het hele verhaal van tevoren doorgesproken is in de DBK.

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten&lt;BR&gt;
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 15:30:44 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_418854
quote:
Op 26 oktober 2000 14:59 schreef katjaschuurman het volgende:
Ed heeft een aantal zeer geraffineerde acties op z'n naam staan die in dit forum uitvoering zijn beschreven en besproken (bijv. het subtiel kenbaar maken van z'n nominatiekeuze).
Dus jij noemt de manier waarop hij zijn nominatiekeuze aan Ed en Annnet mededeelde subtiel???
Oef, ik hoop niet dat je een beroep hebt/krijgt waarbij je weleens een slecht-nieuws-gesprek moet voeren.
quote:
Ed weet niet dat ze 'm vanavond in het BB huis houden.
We zullen zien. Wel grappig is dat de aanhangers van de complottheorie op deze manier altijd gelijk krijgen.

Als Ed in huis blijft: Tuurlijk, logisch, Ed zorgt voor hogere kijkcijfers (KatjaSchuurman)
Als Ed vertrekt: Tuurlijk, Ed is een mol, zijn werk zit erop. (Moor, Rednax)

Als de hele ruzie tussen Ed en Big Brother inderdaad doorgestoken kaart is, dan is Hummie een fantastische castingdirector! Als het talent zo op straat ligt, waarom wordt er dan zo beroerd geacteerd in al die soaps

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_418871
he gert .. je hebt je logo verandert .. vind je ed niet meer roelen?? dit alles vanwege gisteravond
pi_418885
Om 'n lang verhaal kort te maken: Zowel Annet als Ed geven ieder op geheel eigen wijze blijk van het feit dat ze absoluut niet met het genomineerd zijn kunnen omgaan! Draaien allebei zowat door. Voor hen is 't geen spelletje meer. 'Roeler'-Ed blijkt zowaar de labielste van de héle club.
Niets is wat het lijkt. Het viel me zelfs op dat de enige die een kalmerende invloed op Ed had en waar ie echt naar luisterde Desiree was, of all people!
Tonight Annet of Ed, Ed of Annet. Hoeoeoeoeoeoeoeoeoeo!!
Zul je net zien dat 'der Dritte im Bunde' Georgie vanavond eruit moet!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:44:24 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_418916
quote:
Op 26 oktober 2000 14:43 schreef Gert het volgende:
En Ed geeft er sinds gisteren niet echt blijk van dat hij geestelijk nou zo sterk in zijn schoenen staat.
Inderdaad. Iem. die over z'n nek gaat omdat je jezelf onwijs loopt op te naaien. Dat vind ik echt triest.
***
  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:47:55 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_418935
quote:
Op 26 oktober 2000 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Inderdaad. Iem. die over z'n nek gaat omdat je jezelf onwijs loopt op te naaien. Dat vind ik echt triest.
Weet je wat triest is: iemand die een ander op zijn bek slaat omdat-ie zichzelf loopt op te naaien.
Wat mij betreft is Ed een schoolvoorbeeld van meesterlijke zelfbeheersing: hij kotst zijn frustratie LETTERLIJK uit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_418961
quote:
Dus jij noemt de manier waarop hij zijn nominatiekeuze aan Ed en Annnet mededeelde subtiel???
Oef, ik hoop niet dat je een beroep hebt/krijgt waarbij je weleens een slecht-nieuws-gesprek moet voeren.
Gert dat was sarcastisch bedoeld
En geloof het of niet. Ik heb de hele dag slecht-nieuws gesprekken. Dat is m'n vak + het oplossen van andermans problemen.
Vandaar dat ik ook Ed z'n probleem even heb opgelost op http://www.voorspel.nu
Nederland wordt eindelijk wakker!
quote:
We zullen zien. Wel grappig is dat de aanhangers van de complottheorie op deze manier altijd gelijk krijgen.

Als Ed in huis blijft: Tuurlijk, logisch, Ed zorgt voor hogere kijkcijfers (KatjaSchuurman)
Als Ed vertrekt: Tuurlijk, Ed is een mol, zijn werk zit erop. (Moor, Rednax)


Als Ed vertrekt: tsja dan is er vanavond sprake van een bedrijfsongevalletje.

[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 26-10-2000 15:54]

ex-Graz stalker
  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:53:43 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_418966
Jullie geloven dit toch zeker allemaal niet.

Het is allemaal theater. Een totaal geregiseerd voorop gezet plan. Ze gaan dit allemaal uitzenden, let maar op.

Het kan twee kanten op goed werken. Het is mooi voor al hij eruit zou gaan en het is mooi voor als hij erin zou blijven.

Die persoon van Ed is theater. Net als Koen in de bus zijn dit de zet mannetjes. Het leverd hele leuke TV op en dat is wat telt. Hij zal nooit winnen want dat is niet de opzet van zijn persoon in het huis.

Het is allemaal theater

  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2000 @ 16:00:56 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_419002
ik denk ook dat Ed het allemaal gewoon speelt. Waarom vertelde hij anders tegen Annet een verhaal dat de letterlijke gebeurtenis van zijn confrontatie met Dees en het zeepje was? Ze hebben hem gewoon ingelicht.
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 19:52:22 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_419604
quote:
Op 26 oktober 2000 15:33 schreef bonnie het volgende:
he gert .. je hebt je logo verandert .. vind je ed niet meer roelen?? dit alles vanwege gisteravond
Ed roelt (iig tot vanavond 2345) nog steeds vreselijk, alleen in mijn logo stond Ed = Cool. En dat is-ie (vind ik) niet meer sinds gisteren. Dat was helemaaaaaal niet cool.
Desalniettemin: ED MOET BLIJVEN!!!!!!

Oh, mevrouw Schuurman,

quote:
dat was sarcastisch bedoeld
Ja dat zal ook wel. Vond het al zo'n rare opmerking. Maar dat dit een lichtje deed branden ho maar Komt omdat er geen smiley bij stond. Da's weer even wennen, dat je zelf moet aanvoelen of iets al dan niet grappig is bedoeld. Hoe deden we dat vroeger eigenlijk ook alweer...

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 26-10-2000 20:06]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_419721
quote:
Op 26 oktober 2000 15:53 schreef marky het volgende:
(..) Het is allemaal theater (..)
Dit lijkt mij wel het geval. Als Ed niet voor de Oscar gaat zou hij rijp zijn voor een inrichting Hij herhaalde wel steeds hetzelfde verhaal gisteren, maar hij paste het aan aan de persoon aan wie hij het vertelde. Betrok heel knap steeds iedereen in het gesprek. Als iemand er geen zin meer in had, plaatste Ed precies de juiste opmerking om die persoon weer bij de les te krijgen. Had ie allemaal nooit gekund als hij echt zo emotioneel was...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_419728
quote:
Op 26 oktober 2000 21:02 schreef Qt het volgende:
Dit lijkt mij wel het geval. Als Ed niet voor de Oscar gaat zou hij rijp zijn voor een inrichting Hij herhaalde wel steeds hetzelfde verhaal gisteren, maar hij paste het aan aan de persoon aan wie hij het vertelde. Betrok heel knap steeds iedereen in het gesprek. Als iemand er geen zin meer in had, plaatste Ed precies de juiste opmerking om die persoon weer bij de les te krijgen. Had ie allemaal nooit gekund als hij echt zo emotioneel was...
Zo is het maar net Qt!
Maar ik denk ook dat het verschil maakt dat wij de hele toestand live hebben gevolgd op de streams; wij hebben nu een volledig beeld van onze Ed
pi_419732
quote:
Op 26 oktober 2000 15:53 schreef marky het volgende:
Jullie geloven dit toch zeker allemaal niet.

Het is allemaal theater. Een totaal geregiseerd voorop gezet plan. Ze gaan dit allemaal uitzenden, let maar op.

Het kan twee kanten op goed werken. Het is mooi voor al hij eruit zou gaan en het is mooi voor als hij erin zou blijven.

Die persoon van Ed is theater. Net als Koen in de bus zijn dit de zet mannetjes. Het leverd hele leuke TV op en dat is wat telt. Hij zal nooit winnen want dat is niet de opzet van zijn persoon in het huis.

Het is allemaal theater


inderdaad.. wat ik denk is dat ED gewoon een acteur is die dr door BB ingezet is...
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_419739
quote:
Op 26 oktober 2000 21:07 schreef Cartman1 het volgende:
Zo is het maar net Qt!
Maar ik denk ook dat het verschil maakt dat wij de hele toestand live hebben gevolgd op de streams; wij hebben nu een volledig beeld van onze Ed
Ja, ik vond het erg lastig in de verslagen goed te beschrijven. Je moet erbij geweest zijn zullen we maar zeggen
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 26 oktober 2000 @ 21:47:12 #33
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_419800
Ow, wat zou ik jullie allemaal graag in 1 kamer zien discussieren. Dat wordt echt gezellig, de meningen lopen zo vreselijk uiteen geweldig. Dat zou nog betere tv zijn dan dat hele BB bijelkaar.

maarreh ontopic:

Ed is een manipulatieve lul die er helaas wel in zal blijven. De vergelijking met Koen vindt ik ook wel goed, alleen Ed doet het beter. In die zin, dat de rest nix door heeft bedoel ik. Erg zielig voor Hieke en zijn eigen vrouw ook trouwens, nu hij openlijk zijn liefde voor Hieke heeft verklaard. Als ik zijn vrouw was geweest had ik de scheidingspapieren met de koerier naar hem toegestuurd.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_419900
Ed heeft natuurlijk geen poot om op te staan (hij is tenslotte met de regels van het spel accoord gegaan). Maar het is mooi dat hij de machtstrijd met BB aangaat.

Ik vermoed dat hij dit doet omdat hij is gaan nadenken over hoe hij door mensen wordt bekeken van wie hij de mening belangrijk vindt. Nu kan hij zeggen dat hij tegen BB in opstand is gekomen.

Niets op tegen.

Overigens verwacht ik niet dat hij er uit gaat. BB was enorm ingekakt en hij heeft toch voor wat opschudding gezorgd, met z'n directe vragen en z'n "blote pielemoos". Als hij eruit gaat moet VOO het weer met geniepige weekopdrachten proberen levendig te maken. Of met drank.

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_420211
Hmm, hij heeft er nog een schepje bovenop gedaan.

Nu begin ik toch echt te denken dat hij een eindspurtje aan het doen is tbv het bekende Nederlander worden. Hij wilde tenslotte toch een baantje bij de TV?

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')