Met Louis de Funes achter het stuur.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Palomar het volgende:
Zo'n Mehari is echt een bazenauto over franse bergweggetjes
Ook niks mis mee om zo'n auto op het parkeerterrein van je werk te parkeren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Palomar het volgende:
Zo'n Mehari is echt een bazenauto over franse bergweggetjes
Ik vind persoonlijk Top Gear net iets leuker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijk programma
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijk programma
Daar zijn alleen herhalingen vanquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Top Gear net iets leuker.
Oneerlijke vergelijking...hun budget is 1000 keer hoger.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Top Gear net iets leuker.
Niet zo geforceerd joh. Kijkt prima weg. Ik zal er niet snel voorgaan zitten maar nu het toch opstaat.quote:
Het is dat Derksen er zit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd joh. Kijkt prima weg. Ik zal er niet snel voorgaan zitten maar nu het toch opstaat.
Ik vind het een prima vergelijking.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oneerlijke vergelijking...hun budget is 1000 keer hoger.
Top Gear heeft een eigen concept. Dit programma probeert het na te doen met inderdaad een te beperkt budget waardoor het vrij geforceerd overkomt om die sfeer na te bootsen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oneerlijke vergelijking...hun budget is 1000 keer hoger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |