Daar staat nu een roos overheenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:53 schreef zarGon het volgende:
Hoe is het met de tatoeage op je linkerbil met de naam van je vorige vriend?
Omdat hij altijd stiekem doet met zijn laptop en niet wil dat ik erachter zit...quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:54 schreef agter het volgende:
Waarom zoek jij naar jpg bestanden op zijn laptop?
Waarom komen jullie altijd hiermee als ik relatieproblemen heb... ik wil dat mijn vriend alleen van mij houdt, is dat zo raar?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef gianni61 het volgende:
overly attached girlfriend is niks bij deze vriendin
Ja maar het zijn altijd meisjes die totaal niet op mij lijken, soms denk ik dat hij alleen bij mij is omdat ik op kamers woon en hij het wel makkelijk vindt...quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:57 schreef doggy112 het volgende:
Doe niet zo claimerig en jaloers! Als hij je niet wou, dan bleef hij echt geen 5 maanden bij je. Dan was hij er allang al vandoor gegaan.
omdat je geen relatieprobleem hebt. je vriend is gewoon een man, mannen kijken. punt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Waarom komen jullie altijd hiermee als ik relatieproblemen heb... ik wil dat mijn vriend alleen van mij houdt, is dat zo raar?
Ja, of tenminste bij zijn vader, zijn moeder is er niet meer....quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wacht... jij woont op kamers en hij nog bij zijn moeder???
Misschien zijn er meer dingen en personen op deze aardbol die hij aantrekkelijk vindt. Of dacht je dat hij in een robot zou veranderen als jullie een relatie zouden beginnen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:57 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ja maar het zijn altijd meisjes die totaal niet op mij lijken, soms denk ik dat hij alleen bij mij is omdat ik op kamers woon en hij het wel makkelijk vindt...
je bent te dik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:50 schreef Badmutsje het volgende:
maar hij kijkt de hele tijd naar slanke meisjes, terwijl hij zegt dat hij van me houdt omdat ik wel vlees heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |