SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
BLIJVEN EF VIJFEN!!quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:28 schreef AntiChrist7 het volgende:
Web app nog altijd in onderhoud hier, op 2 verschillende pc's en verschillende browsers....![]()
PSN?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:28 schreef AntiChrist7 het volgende:
Web app nog altijd in onderhoud hier, op 2 verschillende pc's en verschillende browsers....![]()
Wel eerst je account koppelen via origin appquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dus als ik fifa 15 koop dan inloggen op originaccount waar ik fifa 14 op deed dus? Nice
Thanks boys
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
"internet gras"![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
"allezins tevreden"quote:
Welke aap heeft dit gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"allezins tevreden"
Welke aap heeft dit gemaakt![]()
![]()
ohquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het mijn mening is? Ik zeg dat Sony het niet wilde aanbieden en geef je een link waarin dat staat. Dat is het. Relax kerel, pak een pilletje. De sony bazen hebben mij niet "goed te pakken", dus je aluhoedje kan weer af.
[ afbeelding ]Als ik dit zo lees dan lijkt het alsof je het eens bent met de mening van Sony maar je begint alweer terug te krabbelen. Dat is dan ook weer typisch Microsoft.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PS3 en xbox 360 hebben season ticket
Xbox one heeftearly access
PS4 heeft niets, want Sony vond het maar een kutscam van EA![]()
Nu kan je alsnog wel als een malle pressen, zolang je maar veel switched van team of fitness shit kooptquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze hebben schijnbaar bij EA de prijzen verhoogd van de fifa points prijzen![]()
. De engelse pond prijzen waren gisteravond een heel stuk goedkoper als vandaag. Weet niet of dat bij ons ook nu anders is
![]()
Hij stuurt Brands weg bij NAC toen NAC 3e stond. Het werd daarna alleen maar slechter.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Idioot is die Stewart. Echt waar.
Hij stuurt Verbeek weg toen AZ 3e stond. Het werd daarna alleen maar slechter.
Nu dit geouweteringhoer. Hij stuurt een trainer weg die als enige trainer heeft gezegd in de media dat hij het als een droom ziet om bij AZ te werken, omdat hij als ventje op de staantribune al AZ aanmoedigde.
Steward is het kwaad. Het slechtste dat AZ ooit is overkomen. Met zn dikke plofkop. Zal een paar gepeperde vragen insturen vanavond![]()
![]()
welkom BACK!quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij stuurt Brands weg bij NAC toen NAC 3e stond. Het werd daarna alleen maar slechter.
Nu dit geouweteringhoer. Hij stuurt een trainer weg die als enige trainer heeft gezegd in de media dat hij het als een droom ziet om bij AZ te werken, omdat hij als ventje op de staantribune al AZ aanmoedigde.
Steward is het kwaad. Het slechtste dat AZ ooit is overkomen. Met zn dikke plofkop. Zal een paar gepeperde vragen insturen vanavond![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je wel, nu ben ik weer rustig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ook niet zo gek, een Amerikaan in het voetbal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij stuurt Brands weg bij NAC toen NAC 3e stond. Het werd daarna alleen maar slechter.
Steward is het kwaad. Het slechtste dat AZ ooit is overkomen. Met zn dikke plofkop. Zal een paar gepeperde vragen insturen vanavond
Maar dit komt allemaal pas bij AZ sinds Gerbrands weg is, want dat is een geniale man.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://nl.forvo.com/word/konko/#nl
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Ja, maar zeg nou zelf, hij stuurt alles en iedereen die het beste voorheeft met AZ weg. Laat m oprotten naar NAC ofzo. Daar drinken ze allemaal bier en zingen ze na een wedstrijd in het home: "we zingen hoempahoempahoempa tettete we zingen lalalalalalalla" Dat is misschien meer zijn niveau. Hoe je een subtop club moet runnen, daar snapt hij helemaal niks van.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, een Amerikaan in het voetbal.
Maar dit komt allemaal pas bij AZ sinds Gerbrands weg is, want dat is een geniale man.![]()
#suchjokesquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:04 schreef AntiChrist7 het volgende:
EA mag me een nieuw keyboard opsturen nu mijn F5 kaduuk is door hun gepruts![]()
Fuck off. Moeten ze maar niet zeggen dat de webapp er is als ie niet deftig werktquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:05 schreef RetRy32 het volgende:
pls ea send me new controlokokkler my control broke becuz ibarro lol fu![]()
Ik zou dan toch meer de focus leggen op het inrichten van een leuk leven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:04 schreef AntiChrist7 het volgende:
EA mag me een nieuw keyboard opsturen nu mijn F5 kaduuk is door hun gepruts![]()
hij werkt hendig sjiek hier hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Fuck off. Moeten ze maar niet zeggen dat de webapp er is als ie niet deftig werktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
groetjes uit de webappquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Fuck off. Moeten ze maar niet zeggen dat de webapp er is als ie niet deftig werkthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar zeg nou zelf, hij stuurt alles en iedereen die het beste voorheeft met AZ weg. Laat m oprotten naar NAC ofzo. Daar drinken ze allemaal bier en zingen ze na een wedstrijd in het home: "we zingen hoempahoempahoempa tettete we zingen lalalalalalalla" Dat is misschien meer zijn niveau. Hoe je een subtop club moet runnen, daar snapt hij helemaal niks van.belgdar alarmquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Fuck off. Moeten ze maar niet zeggen dat de webapp er is als ie niet deftig werkt![]()
Hoezo wordt de markt ineens overspoeld dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
je moeder werd hitsigquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoezo wordt de markt ineens overspoeld dan?![]()
http://nl.forvo.com/word/omni/#laquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
http://nl.forvo.com/word/lindgren/#sv![]()
De Amerikanen zijn wakker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoezo wordt de markt ineens overspoeld dan?![]()
Iemand biedt me een 1:100 ratio voor Crespo en Kluivert in fut 15 coins. Hij zegt dat ze samen 3,9 miljoen zijn
Zoveel coins kan toch niet al in 15GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hoezo kan dat niet in 15quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand biedt me een 1:100 ratio voor Crespo en Kluivert in fut 15 coins. Hij zegt dat ze samen 3,9 miljoen zijn
Zoveel coins kan toch niet al in 15?
Het kan wel, maar waarom iemand met minstens 40k coins in Fut 15 dat zou willen is een andere vraag
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En maar schooien om coins omdat hij niet handelt, maar DS pakt Dude hier ff genadeloosquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op EA forum via een trusted middleman ofzo..maar werkte bij traden van spelers beter dan met coins door die taxquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe doe je zoiets zonder dat je wordt verneukt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dudeweiserquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even mijn spelers te koop zetten en alles omruilenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gold > Zilver?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
5kquote:
typo
Of ik wilde gewoon dat ie zo hoog was en dacht als ik het nou zo type is het misschien echt zoveel!![]()
fortiefawrkeej, gewoon wat ik uit packs had verkocht + een beetjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2k. Omdat ik wel wat beters te doen heb dan heel de dag op de web app te zitten. En trade ook gewoon saai vind.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
with there being no trade offer on 15 it would either have to be you offer the player on 14 i but yours on 15 and then accept the offer, cant think of another way to do it and would you do crespo for 20k or kluivert for around 14-15?
Klinkt redelijk safe toch?GRAAG VERWIJDEREN![]()
72k.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe hoog is jullie trade profit?
[ afbeelding ]
De nummer 1 van mijn lijst heeft al 241k. En hij heeft ook Messi.![]()
Bij mij komt niemand uit mijn lijst te staan alleen ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
72k.
De nummer 1 van mijn lijst heeft al 241k. En hij heeft ook Messi.
Elke dag![]()
Nee. Hij moet eerst kopen en dan trade offeren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef The_Yakuza het volgende:
with there being no trade offer on 15 it would either have to be you offer the player on 14 i but yours on 15 and then accept the offer, cant think of another way to do it and would you do crespo for 20k or kluivert for around 14-15?
Klinkt redelijk safe toch?![]()
Je ziet alleen mensen die via early access in zijn gelogd denk ik. Ik zie alleen Hugoquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij komt niemand uit mijn lijst te staan alleen ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij komt niemand uit mijn lijst te staan alleen ik![]()
Safe voor mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee. Hij moet eerst kopen en dan trade offeren.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Haha ja dit zou ik dus echt niet doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef The_Yakuza het volgende:
Klinkt redelijk safe toch?![]()
nog tips welke speler?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe hoog is jullie trade profit?
[ afbeelding ]![]()
hoe kom je aan 50k profit danquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Janmaat heeft er zin in
[ afbeelding ]
[..]
Nee, jij?![]()
Zou er mee oppassen. Heeft mij ook een miljoen gekost in fifa 14quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe doe je zoiets zonder dat je wordt verneukt?![]()
Speler in 15 gelist, Crespo gelist, hij doet trade offer + koopt mijn fut 15 speler, ik accept zn offer
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Speler in 15 gelist, Crespo gelist, hij doet trade offer + koopt mijn fut 15 speler, ik accept zn offer![]()
hahahahahahaha, nu zegt hij dat het waarschijnlijk alleen werkt als ik hem offer
Gelukkig had ik me al wel ingedekt
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Doe maar niet. Ik heb net ook uurtje geleden een miljoen weggegooid aan zo'n tyfus jongquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:50 schreef The_Yakuza het volgende:
hahahahahahaha, nu zegt hij dat het waarschijnlijk alleen werkt als ik hem offer
Gelukkig had ik me al wel ingedekt![]()
![]()
van die flikkertjes op het ea forum zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik heb net ook uurtje geleden een miljoen weggegooid aan zo'n tyfus jong![]()
![]()
echt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik heb net ook uurtje geleden een miljoen weggegooid aan zo'n tyfus jong
Hij koopt mijn speler maar mooi eerst
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hoeveel posts had hij?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Gelukkig had ik me al wel ingedektAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kan je daar nou intrappen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik heb net ook uurtje geleden een miljoen weggegooid aan zo'n tyfus jongDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk dat silvers dit jaar weer redelijk goedkoop worden, met een paar uitzonderingen. Je ziet nu al dat heel veel rond de 5k zit en een paar zijn flink duurder (gabby, muriel, kelvin, silva) en vast nog wel wat andere![]()
![]()
Ik zou er niet investeren. Bracht vorig jaar niks opquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:54 schreef rolls-reus het volgende:
Denk dat silvers dit jaar weer redelijk goedkoop worden, met een paar uitzonderingen. Je ziet nu al dat heel veel rond de 5k zit en een paar zijn flink duurder (gabby, muriel, kelvin, silva) en vast nog wel wat andere![]()
Yup.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van die flikkertjes op het ea forum zeker?
Heb inmiddels wel weer de miljoen terug + meer, maar blijft toch irritant![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yup.
Heb inmiddels wel weer de miljoen terug + meer, maar blijft toch irritantHoe heb je dat gefixed?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
mehh, te weinig. Paar duizend daar zou ik eerder vertrouwenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/user/profile/1163701.page
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Filmpjes incomingquote:
Elke dag![]()
Ook dacht zegt niet altijd wat + ik heb zelf ook maar weinig posts daarquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mehh, te weinig. Paar duizend daar zou ik eerder vertrouwen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Geen idee, ik zie hem heel vaak voor 1.9k of minder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had ik in een van die starterpacksis het een beetje een goeie prijs ofwa?
![]()
tostiquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een tostie op. heb niet zoveel trek![]()
swegquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kom je aan 50k profit dangewoon skills
Oké, vooruit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
sweg
[ afbeelding ]gewoon skills
Oké, vooruit:doet die coinhack het niet gewoon nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonde man.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
doet die coinhack het niet gewoon nog?Elke speler waar je een beetje winst op kon maken werd ook gewoon meteen gediscard.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mazzel pikquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Crespo verkocht voor fut 15 coins![]()
eerlijk zullen we delen he. Zal er even wat op zettenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Crespo verkocht voor fut 15 coins![]()
Heb er een beetje overheen gelezen..quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Crespo verkocht voor fut 15 coinsVoor hoeveel?
EA Access trial afgelopen. En geen Web App.![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Schaam me om het te zeggenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb er een beetje overheen gelezen..Voor hoeveel?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
http://help.ea.com/en/art(...)timate-team-web-app/quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:27 schreef gazhims3lv het volgende:
EA Access trial afgelopen. En geen Web App.![]()
Ze zijn er mee bezig !!! Zelfs een officieel bericht van EA![]()
De meesten doen niets met de overige Fifa 14 coins dus tsja.quote:
mooi !!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://help.ea.com/en/art(...)timate-team-web-app/
Ze zijn er mee bezig !!! Zelfs een officieel bericht van EAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef DutchSL het volgende:
PS4 + Fifa voor 399 bij Bart Smit:
http://www.bartsmit.com/n(...)4&s2m_exaffid=623082
Kan nog wel 6 dagen duren danquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://help.ea.com/en/art(...)timate-team-web-app/
Ze zijn er mee bezig !!! Zelfs een officieel bericht van EA
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo vreemd vind ik 't ook weer niet. Als je toch niet van plan was om nog fifa 14 te spelen, waarom dan die spelers houden.. Generations slaat ook nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou mijn 27 miljoen graag kwijt willen voor 50-60kquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Niet best hoe weinig je er voor krijgt, maarja![]()
Dan heeft het geen nut meer want dan is de EA Access afgelopenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kan nog wel 6 dagen duren dan![]()
Gaat el ghazi nog stijgen na de release of zou hij nu op zijn max zitten (2,5k)? Hij is 5 skiller toch?![]()
zozo eindelijk weekend. nog frietjes gehaald.. 2 chinezen werken daar eentje leek op Rijst
Daily gift 1kHebben jullie nog goeie spelers opgepikt?
![]()
5* skill??quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:42 schreef TheHunterAmin het volgende:
Gaat el ghazi nog stijgen na de release of zou hij nu op zijn max zitten (2,5k)? Hij is 5 skiller toch?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bij heel veel silver teams die ik maak kom ik uit op botta en izco, hopelijk zijn ze net zo goed als dat de stats zijn![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zit je dadelijk met 2* weak foot enzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:51 schreef rolls-reus het volgende:
Bij heel veel silver teams die ik maak kom ik uit op botta en izco, hopelijk zijn ze net zo goed als dat de stats zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je dadelijk met 2* weak foot enzomaar hoop natuurlijk op 4*/4*, dan zou botta echt de perfecte (wide) cam zijn
hoop ook dat farina 4* weak foot heeft, die zou dan ook gruwelijk zijn
![]()
![]()
![]()
Cdm's zouden hier toch gewoon 9 chem moeten hebben? Dus reemi
Arizala en pena ga ik ook veel gebruiken dit jaar denk ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
hey reus wie had je in pakketje? jij bent namelijk de man met meeste packluckquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Arizala en pena ga ik ook veel gebruiken dit jaar denk ik![]()
Heb nooit packluck johquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:01 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
hey reus wie had je in pakketje? jij bent namelijk de man met meeste packluckhad de marcos als enige goede
![]()
![]()
maver had reus en nog iemand had sturrquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb nooit packluck johhad de marcos als enige goede
![]()
Oke, en nu?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:05 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
maver had reus en nog iemand had sturr![]()
![]()
Mijn fout, fixedquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Arizala en pena ga ik ook veel gebruiken dit jaar denk ik
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zal wel een foutje zijn vanquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat de chemistry niet klopt.Vraag me af hoe zoiets kan.
reemi
![]()
![]()
Dat is niet zo moeilijk: een link meetellen die niet bestaat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat de chemistry niet klopt.Vraag me af hoe zoiets kan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
sweg
[ afbeelding ]gewoon skills
Oké, vooruit:oke ik zal dit proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al z'n Torres Nilo's gekocht, maar die is opeens de helft in prijs gezaktquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In 433 zijn er nog te veel linkjes, van rcm en lcm naar cb om precies te zijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk: een link meetellen die niet bestaat.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
7,5 coins winst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door MrvanTrapZ op 19-09-2014 20:29:21 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhhhh Hendrix - Hey Joe bij voetbalzone.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kies je met welke console je inlogt als je zowel een PS4 account als X1 account op dezelfde Origin hebt? In de Web App danhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
via Origin instellingenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe kies je met welke console je inlogt als je zowel een PS4 account als X1 account op dezelfde Origin hebt? In de Web App dan![]()
Vergelijkt hij zichzelf nou met Gullit en Koeman?
Zal niet erg populair worden lijkt me. Te weinig pacequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Reeeeeeeeeeeeeeemi
(muriel chem)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vraag me af hoe erg Memphis nog doorstijgt. Is al van 8 naar 11k gegaan vandaag.
Wat heb ik nou weer lopen doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Reeeeeeeeeeeeeeemi
(muriel chem)
Gefixt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe bedoel je? Via Internet of de applicatie?quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Misschien de volgende keer gaan zitten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer lopen doen
Gefixt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lopend programmeer ik snellerquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer gaan zitten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan zou ik de volgende keer gaan rennen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kwam deze toevallig tegen, wilde alleen even weten hoeveel hij was.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
baasjeIk heb hem vandaag 2x goedkoop opgepikt en 1x gemist.
Beter te pruimen dan Studio Neus.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat moet er anders dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Verander die lijntjes in 433 ook ff als je toch bezig bent
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kan me voorstellen dat dit als Feyenoorder niet echt lekker is om te kijken momenteelquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beter te pruimen dan Studio Neus.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit als Feyenoorder niet echt lekker is om te kijken momenteel![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Ze lullen geen onzin ofzo hoor want het is gewoon slecht. Die Rutten die daar als een josti zit te praten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit als Feyenoorder niet echt lekker is om te kijken momenteelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lcm en rcm naar de cb'stoch?
?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja mee eens, maar het is niet echt een positief verhaalquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Ze lullen geen onzin ofzo hoor want het is gewoon slecht. Die Rutten die daar als een josti zit te praten.![]()
![]()
als je na een paar nare (ook wel 'naar') wedstrijden zelf al zo gaat praten is het wel ernstig jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar het is niet echt een positief verhaal![]()
Ja als je alleen maar positieve verhalen wilt horen dan moet je geen Feyenoorder zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar het is niet echt een positief verhaalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
redelijke aankoop jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Wilshere bij Feyenoord speelde.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waar naar toequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef QueZTone het volgende:
[..]
als je naar paar wedstrijden zelf al zo gaat praten is het wel ernstig jaEen ecktequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar positieve verhalen wilt horen dan moet je geen Feyenoorder zijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat jij een echt fan/supporter bent lieve schatIk whatsapp je zo wel voor de plek...
als je na een paar nare (ook wel 'naar') wedstrijden zelf al zo gaat praten is het wel ernstig jaquote:![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik whatsapp je zo wel voor de plek...
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Tim86 op 19-09-2014 20:59:32 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er genoeg die altijd positief zijn. Vraag me altijd af of zulke mensen wel écht voor Feyenoord zijn. Hoe kan je het in godsnaam accepteren dat we 14e staan ondanks een makkelijk programma en bijna ook nog uit EL lagen na een 3-0 voorsprong.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar positieve verhalen wilt horen dan moet je geen Feyenoorder zijn.
Zeik altijd wel over Feyenoord, maar dat is ook omdat er altijd wat te zeiken valt. Jarenlang net niet en nu zijn we weer terug waar we waren begonnen. Kut trainer en kut selectie![]()
Mixtape: Faberyayo x Vic Crezee – Het Grote Gedoe 2: Angst en Walging - See more at: http://www.puna.nl/2014/0(...)sthash.VjqGDfyY.dpuf
Vaag..mijn bericht blijft leeg na een edit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee, kom hem net tegen pas.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was te verwachten dat de prijzen alleen maar verder gingen zakken. Morgen weer een stijging door de Early Access hoop ik. In mijn club nu 32 silvers met elk 2-6k aan waarde, denk dat ik de meeste bewaar.![]()
frank
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
waarom support je dan geen individuele spelers ipv een club? dan groei je juist naar succes als supporterquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die altijd positief zijn. Vraag me altijd af of zulke mensen wel écht voor Feyenoord zijn. Hoe kan je het in godsnaam accepteren dat we 14e staan ondanks een makkelijk programma en bijna ook nog uit EL lagen na een 3-0 voorsprong.
Zeik altijd wel over Feyenoord, maar dat is ook omdat er altijd wat te zeiken valt. Jarenlang net niet en nu zijn we weer terug waar we waren begonnen. Kut trainer en kut selectie![]()
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef QueZTone het volgende:
[..]
waarom support je dan geen individuele spelers ipv een club? dan groei je juist naar succes als supporter
hahaha ja het is gek.. 99% onzin maar 1% wel heel raak :pquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin?![]()
het houdt maar niet op hequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Zhano het volgende:
Hebben die voorvocht-gekkies een roulatiesysteem ofzo om ons gek te maken 24/7?moeten we die zometeen ook weer weg gaan pesten zeker
Had trouwens Thorsby in mijn starterpack![]()
![]()
Als ik succes had gewild dan was ik wel voor een andere club geweest. Ik ben opgegroeid en opgevoed met Feyenoord. Het is nooit een keuze geweest en het zal nooit een keuze worden. Hoe goed of slecht het ook gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef QueZTone het volgende:
[..]
waarom support je dan geen individuele spelers ipv een club? dan groei je juist naar succes als supporter![]()
Ik snap de meeste posts niet eens. Maar doorgaans zijn ze snel weg na de release.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Zhano het volgende:
Hebben die voorvocht-gekkies een roulatiesysteem ofzo om ons gek te maken 24/7?![]()
Ik snap dat ook niet want het spel is ook echt niet om aan te gluren. Middelmatige bejaarde spelers die lekker even rustig willen voetballen bij ons worden teruggehaald en dat doet mij echt te veel denken aan de Makaay periode...quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die altijd positief zijn. Vraag me altijd af of zulke mensen wel écht voor Feyenoord zijn. Hoe kan je het in godsnaam accepteren dat we 14e staan ondanks een makkelijk programma en bijna ook nog uit EL lagen na een 3-0 voorsprong.
Zeik altijd wel over Feyenoord, maar dat is ook omdat er altijd wat te zeiken valt. Jarenlang net niet en nu zijn we weer terug waar we waren begonnen. Kut trainer en kut selectieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aids idd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
EnzoKnolStaat altijd tussen mijn suggesties.
Ik ook niet idd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de meeste posts niet eens. Maar doorgaans zijn ze snel weg na de release.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik succes had gewild dan was ik wel voor een andere club geweest. Ik ben opgegroeid en opgevoed met Feyenoord. Het is nooit een keuze geweest en het zal nooit een keuze worden. Hoe goed of slecht het ook gaat.
emotioneel man![]()
dat is echt een mongool. maat van mij die die Jo bonten filmpjes maakt kent die gast. echt een jokerquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
EnzoKnolStaat altijd tussen mijn suggesties.
![]()
Jo Bonten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat is echt een mongool. maat van mij die die Jo bonten filmpjes maakt kent die gast. echt een jokerGodverdomme wat een koning is dat
![]()
Vast dezelfde reden waarom jij die C-voetballer als fok naam hebt gekozen. Knap staaltje bromancequote:![]()
ik zie hem wel eens bij het boksen, mooie mens is datquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jo Bonten.Godverdomme wat een koning is dat
![]()
nee dat was meer om de naam hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vast dezelfde reden waarom jij die C-voetballer als fok naam hebt gekozen. Knap staaltje bromance![]()
Zo begint het en voor je het weet hap je Cuenca zaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee dat was meer om de naam hoor![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jouw niveau is niet veel veranderd zo te zien.
Als ik succes had gewild dan was ik wel voor een andere club geweest. Ik ben opgegroeid en opgevoed met Feyenoord. Het is nooit een keuze geweest en het zal nooit een keuze worden. Hoe goed of slecht het ook gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo begint het en voor je het weet hap je Cuenca zaad.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als ik succes had gewild dan was ik wel voor een andere club geweest. Ik ben opgegroeid en opgevoed met Feyenoord. Het is nooit een keuze geweest en het zal nooit een keuze worden. Hoe goed of slecht het ook gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niveau van wat?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jouw niveau is niet veel veranderd zo te zien.![]()
En ik ga fifa 15 toch wel halen denk ikdus dan kunnen we weer een potje doen
![]()
![]()
prijsfixen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
hee maar even serieus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben je ook gelovig?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik succes had gewild dan was ik wel voor een andere club geweest. Ik ben opgegroeid en opgevoed met Feyenoord. Het is nooit een keuze geweest en het zal nooit een keuze worden. Hoe goed of slecht het ook gaat.![]()
Is dat positief? Of ben ik nou niet stoer?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je er iets over ging zeggen.![]()
![]()
tantoestoerquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat positief? Of ben ik nou niet stoer?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het niveau van je teams natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Niveau van wat?![]()
En ik ga fifa 15 toch wel halen denk ikdus dan kunnen we weer een potje doen
Goed bezig, ik heb je al gezegd dat je veel tijd voor FUT gaat hebben dit jaar.![]()
Wat is er raar aan dat je opgegroeid bent met Feyenoord? Jullie zochten gewoon de meest succesvolle club uit ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
als iemand een glitch weet hoe je een conceptteam kan omzetten in echte kaarten
je weet du dm te vinden tog![]()
natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is er raar aan dat je opgegroeid bent met Feyenoord? Jullie zochten gewoon de meest succesvolle club uit ofzo?![]()
Het klinkt zo lekker emotioneelquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is er raar aan dat je opgegroeid bent met Feyenoord? Jullie zochten gewoon de meest succesvolle club uit ofzo?
Terwijl het een voetbalclub is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
als iemand een glitch weet hoe je een conceptteam kan omzetten in echte kaarten
je weet du dm te vinden tog
Nou...quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is er raar aan dat je opgegroeid bent met Feyenoord? Jullie zochten gewoon de meest succesvolle club uit ofzo?![]()
![]()
Is wel bij veel mensen zo. Je ziet ook dat veel mensen die in de succesjaren van PSV naar Nederland zijn geimmigreerd voor hen zijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Ah ik heb er ook wel een emotionele band mee hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het klinkt zo lekker emotioneel
Terwijl het een voetbalclub is
Ik zat op m'n vierde al in het stadion ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is er raar aan dat je opgegroeid bent met Feyenoord? Jullie zochten gewoon de meest succesvolle club uit ofzo?Dat is er met de paplepel ingebeukt.
Zo gaat het toch ook. Ajax is de club van de minste weerstand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
meest stuurloze club wel op dit momentquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zie hem wel eens bij het boksen, mooie mens is dat
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
Om je ogen uit je kop te schamen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meest stuurloze club wel op dit moment![]()
Is vooral omdat ik tering veel tussenuren heb waarin ik mn pws wel kan maken dus dan heb ik tijd over thuisquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het niveau van je teams natuurlijk!
Goed bezig, ik heb je al gezegd dat je veel tijd voor FUT gaat hebben dit jaar.hoop dat je gelijk hebt verder
![]()
![]()
Roy weet wel waaromquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huuuuu een moderator. IK HEB NIIIIKS GEZEGD OVER MAVER, ECHT NIE!
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
Uiteraard, dat heeft iedereen bijna wel maar om dat hier zo melodramatisch te gaan lopen verkondigen is toch een stapje te ver voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ik heb er ook wel een emotionele band mee hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: