Ik heb geen huus.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Onterechte klacht want thuisbezorgd. nl
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Onterechte klacht want justeat. nl
Dan werkt tuus bezorgt nie. Daarnaast hep ik ook geen gelt.quote:
Nou en. Gewoon lintje verkopen achter station.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dan werkt tuus bezorgt nie. Daarnaast hep ik ook geen gelt.
je moeder rijmt op kuthoerquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:27 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
nou , en rijmt op vouw , en
Nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
je moeder rijmt op kuthoer
Ik hep geen gelt. Doneer op me PayPal voor eten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ga vreten dan.
Hier gaat zo de BBQ aan. Heb net het vlees goed voorbereid
[ afbeelding ]
Doneren?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik hep geen gelt. Doneer op me PayPal voor eten.
Burnquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
oh nee. Ze is een kuthoer. my bad
Ik zoek al sinds augustus werk maar niemand neemt mij aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Doneren?
Ga verdomme werken man. Ergens de tuin aanharken of auto's wassen. Dan kun je daarna eten halen.
Dan moet je gaan scholen, jezelf beter presenteren en je netwerk inzetten. En nu dus klusjes in de buurt zoeken. Want ja, anders heb je geen eten hè.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik zoek al sinds augustus werk maar niemand neemt mij aan.
Ik heb loi cursus webshop bouwen gedaan en wil een webshop bouwen om horloges te verkopen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je gaan scholen, jezelf beter presenteren en je netwerk inzetten. En nu dus klusjes in de buurt zoeken. Want ja, anders heb je geen eten hè.
Maar dat levert nu nog geen geld op. Dus wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb loi cursus webshop bouwen gedaan en wil een webshop bouwen om horloges te verkopen.
hamburger voorbereid jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ga vreten dan.
Hier gaat zo de BBQ aan. Heb net het vlees goed voorbereid
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |